eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchosławiceDostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w II połowie 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w II połowie 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc3b0f3c-0a85-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w II połowie 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3b0f3c-0a85-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038035/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w II połowie 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRD.271.1.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 329852,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Miruna - filet mrożony kg 500
Paluszki rybne z fileta kg 100
Makrela w sosie pomidorowym szt. 50
Tuńczyk w sosie własnym szt. 35
Brokuł mrożony kg 80
Brukselka mrożona kg 40
Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony kg 40
Fasola szparagowa żółta kg 100
Fasolka szparagowa zielona kg 50
Groszek mrożony kg 100
Borówka leśna ( jagoda ) kg 40
Kalafior mrożony kg 100
Malina mrożona kg 50
Mieszanka kompotowa mrożona kg 600
Marchew z groszkiem kg 20
Mini marchewka mrożona kg 30
Truskawka mrożona kg 150
Wiśnia drylowana mrożona kg 80
Zupa jarzynowa mrożona kg 25
Włoszczyzna kg 200
Śliwka węgierka bez pestek kg 30
Dynia kg 30
Szpinak rozdrobniony brykiet kg 40

Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 34561,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:

Arbuz kg 150
Banan kg 900
Borówka amerykańska kg 10
Brzoskwinia Polska kg 100
Cytryna kg 40
Gruszka kg 700
Jabłko szara reneta kg 240
Jabłka kg 1800
Kiwi szt 2500
Mandarynka kg 280
Morela kg 60
Nektarynka kg 60
Pomarańcza kg 1500
Śliwa kg 200
Winogrona kg 140
Melon żółty szt. 20
Awokado szt. 30
Brokuły szt. 20
Buraki czerwone kg 220
Cebula kg 230
Cebula czerwona kg 10
Cukinia kg 100
Czosnek szt. 300
Fasola "piękny Jaś"(tyczny lub karłowy) kg 60
Kalafior szt. 100
Kapusta biała kg 200
Kapusta kiszona biała kg 250
Kapusta pekińska szt. 150
Kapusta włoska szt. 80
Koperek zielony szt. 1100
Kalarepa szt. 150
Marchewka kg 1200
Marchewka młoda szt 100
Ogórek kiszony kg 250
Ogórek świeży kg 250
Papryka czerwona kg 120
Papryka żółta kg 30
Papryka zielona kg 10
Pieczarki świeże kg 200
Pietruszka korzeń kg 250
Pietruszka natka szt. 1000
Pomidory kg 200
Pomidory koktajlowe - różne odmiany kg 100
Pory szt. 500
Rzodkiewka szt. 200
Sałata zielona (różne odmiany) szt. 200
Seler młody z liśćmi szt 75
Seler korzeniowy kg 250
Soczewica czerwona i zielona szt. 50
Susz z buraka czerwonego szt. 300
Szczypiorek szt. 500
Lubczyk świeży szt. 500
Zioła świeże szt. 60
Ziemniaki kg 5000
Seler naciowy szt. 20
Cieciorka kg 15
Kiełki rzodkiewki szt. 50

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 81226,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:

Jogurt naturalny 2% 400g szt. 200
Jogurt grecki 9% 400g szt. 30
Jogurt naturalny wiadro 5kg szt. 200
Jogurt owocowy, naturalny z laktozą i bez laktozy 150g szt. 2300
Masło szt. 1300
Mleko UHT 2% szt. 300
Mleko bez laktozy szt. 150
Ser Edamski kg 40
Ser Gouda kg 40
Ser Mozzarella wiórki kg 30
Ser Danio szt. 500
Ser feta szt. 20
Ser topiony szt. 120
Śmietana 18% szt. 1200
Śmietana 30% l 100
Śmietana 36% l 100
Twaróg półtłusty kg 140
Serek maskarpone szt. 130
Kefir 200g – 250 g szt 500
Kefir 1l szt 100
Jogurt naturalny 150g (w tym laktozy) szt 500
Ser na sernik wiaderko 1kg Włoszczowa szt. 300
Jogurt Actimel (wielorak) szt. 250
Jogurt pitny 150 g – 250 g szt. 400
Jogurt naturalny wiaderko 1 kg szt. 230

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 46161,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Kark wp b/k kl.1 kg 50
Schab wp b/k kg 300
Słonina bez skóry kg 20
Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1 kg 500
Żeberka wp paski, trójkąty kg 220
Udko z kurczaka kg 500
Kurczak świeży kg 300
Filet z kurczaka b/s i b/k kg 450
Porcja rosołowa kg 700
Filet z indyka b/s i b/k kg 400

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 66215,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Szponder wołowy kg 30
Rostbef wołowy kl.1 kg 30

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 3084,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Podgardle wędzone kg 40
Szynka wędzona parzona z Lubinki kg 20
Kiełbasa wiejska z Lubinki kg 70
Kiełbasa zwyczajna Lubinka lub Rol-pek kg 50
Parówki z szynki kg 80
Sopocka tradycyjna kg 60
Kurczak z Bobrownik kg 30
Indyk z Bobrownik kg 25

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 13865,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Chleb pszenno żytni szt. 500
Chleb graham szt. 70
Chleb słonecznikowy szt. 350
Chleb jęczmienny szt. 60
Chleb żytni szt. 20
Wek / bagietka szt. 600
Bułka zwykła, kajzerka, grahamka, sezamowa, mała szt. 800
Placek drożdżowy kg 60
Drożdżówka – różne rodzaje szt. 800
Bułka tarta kg 80
Drożdże kg 8
Ciastka kruche, owsiane kg 75
Szarlotka kg 60

Gotowość realizacji dostaw: codziennie (w dni robocze) w godz. 6.00 ÷ 7.30 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 14322,19 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Jaja kurze L szt. 6000

Realizacja dostaw: min 2 razy w tygodniu /w dni robocze/ w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 2580 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.
Zakres:
Ananasy w syropie szt. 20
Żurek na wodzie źródlanej szt. 150
Bazylia szt. 50
Brzoskwinie w syropie szt. 80
Chrzan tarty szt. 40
Cukier kryształ kg 400
Cukier puder szt. 100
Curry szt. 20
Cynamon szt. 30
Czekolada szt. 120
Czosnek granulowany szt. 24
Ekstrakt naturalny Wanilia Burbon z Madagaskaru 30ml szt. 10
Dżem niskosłodzony szt. 70
Dżem 840 g szt. 40
Fasola biała i czerwona w puszce szt. 20
Groszek zielony konserwowy szt. 70
Groszek ptysiowy 125g szt 400
Herbata expressowa czarna 100szt szt. 30
Herbata owocowa szt. 500
Mus owocowy, warzywny, i z dodatkami szt. 2000
Kakao naturalne 150g kg 80
Kawa bezkofeinowa szt. 80
Ketchup 480g szt. 60
Imbir mielony szt. 10
Kminek mielony szt 100
Kminek cały szt 30
Napój owsiany, migdałowy ALPRO szt 150
Koncentrat pomidorowy Pudliszki 950g szt. 100
Kukurydza konserwowa szt. 120
Liść laurowy szt. 50
Majeranek suszony szt. 30
Majonez Kielecki szt. 50
Miód szt. 15
Morele suszone szt. 20
Musztarda szt. 30
Ocet szt. 15
Ogórki konserwowe szt. 50
Olej roślinny litry 200
Olej roślinny z ziołami i warzywami szt 20
Oliwa z oliwek szt. 10
Oregano szt. 40
Papryka słodka mielona czerwona szt. 180
Pasta Pesto szt. 60
Pieprz czarny mielony kg 5
Płatki czekoladowe i Corn-flakes szt. 200
Płatki migdałowe szt. 60
Pomidory krojone bez skórki 2500ml szt. 50
Przyprawa „Vegeta Natur” kg 60
Rodzynki, żurawina szt. 80
Sałatka z czerwonej kapusty szt. 250
Seler konserwowy 0,9l szt. 20
Słonecznik łuskany kg 2
Sezam szt. 30
Sól kamienna jodowana kg 200
Śliwka kalifornijska kg 2
Wafle ryżowe szt. 150
Wiórki kokosowe kg 4
Woda mineralna szt. 900
Ziele angielskie szt. 50
Zioła prowansalskie szt. 20
Galaretka owocowa szt 110
Chrupki kukurydziane szt. 300
Mleczko kokosowe szt. 15
Powidło śliwkowe szt. 100
Kasza jaglana kg 20
Kasza gryczana kg 15
Kasza kuskus kg 70
Kasza jęczmienna kg 100
Kasza manna kg 45
Kasza pęczak kg 45
Makaron różne kształty kg 500
Makaron -różne kształty razowy kg 50
Makaron -różne kształty bezglutenowy szt 30
Mąka pszenna kg 400
Pieczywo bezglutenowe szt 20
Gałka muszkatałowa szt 20
Mleko skondensowane słodzone Gostynin szt 20
Ciastka bezglutenowe szt 20
Wafel tortowy niskocukrowy szt 100
Baton zbożowy szt 1000
Orzechy łuskane – laskowe, włoskie kg 4
Mąka ziemniaczana kg 30
Mąka bezglutenowa kg 4
Płatki zbożowe szt. 170
Ryż paraboliczny, basmati kg 150
Ryż biały długoziarnisty, brązowy kg 150
Kaszka kukurydziana kg 6
Soczki w kartonikach 200 – 300 ml szt. 600
Herbatniki 250g szt. 250
Masa krówkowa/ kajmak Gostyń szt. 60
Pomidory suszone 250 g szt. 30

Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).

Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 67837,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32313,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40297,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32313,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Jawit” A. i J. Białas, L. i W. Lampara Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370015680

7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32313,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78238,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78238,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78238,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „ZZ” Sp. J. Czoch Zbigniew, Bałuszyński Zdzisław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492054084

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78238,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46304,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000438481

7.3.3) Ulica: Wygoda 147

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części IV zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 23 czerwca 2023 r. do godziny 10:00:00. Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia te części postępowania o udzielenie zamówienia, na które nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części V zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 23 czerwca 2023 r. do godziny 10:00:00. Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia te części postępowania o udzielenie zamówienia, na które nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca części VI zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 23 czerwca 2023 r. do godziny 10:00:00. Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia te części postępowania o udzielenie zamówienia, na które nie zostały złożone żadne oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23842,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Piekarniczo-Cukierniczy „G&G” T. i G. Gniadek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850496075

7.3.3) Ulica: Miła 22

7.3.4) Miejscowość: Zgłobice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-113

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zabezpieczył na realizację części VIII zamówienia 2 700,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnia ww. część postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 oraz art. 259 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64075,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64075,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64075,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP „AGA” Stanisław Stanosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850457201

7.3.3) Ulica: Spadzista 4/16

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64075,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.