eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówRemont odcinka DP 1044 K - ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Trzebini



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka DP 1044 K – ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Trzebini

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CHRZANOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356287916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Grzybowskiego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.jedynak.pzd@powiat-chrzanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9f93de9-1720-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


bieżące utrzymanie dróg powaitowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka DP 1044 K – ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Trzebini

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9f93de9-1720-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020442/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont odcinka DP 1044K - ul. 1000-lecia Państwa Polskiego w Trzebini.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3223.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324731,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie remontu odcinka DP 1044K ulicy 1000 lecia Państwa Polskiego w Trzebini polegać będzie na wymianie nawierzchni asfaltowej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kopalnianą w kierunku ulicy Lipcowej w Trzebini oraz wymianie nawierzchni chodnika wzdłuż posesji kościoła pw. Św. Barbary.
Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe obejmujące odcinek w/w ulicy pomiędzy skrzyżowaniami ulicy Kopalnianej z ulica Lipcowa w Trzebini które polegać będą na: z frezowaniu nawierzchni o grubości 8 cm, wzmocnieniu podbudowy przez stabilizację podłoża w technologii MCE po zagęszczeniu grubości 15 cm położeniu pakietu warstw bitumicznych o grubości łącznej 8 cm w tym warstwy ścieralnej z SMA na powierzchni około 966,00 m2. Na przedmiotowym odcinku należy wykonać regulację urządzeń obcych i wymianę wraz regulacją wpustów ulicznych typu ciężkiego D400 zamykanych w ilości 5 sztuk.
Na odcinku około 140mb wzdłuż posesji kościoła pw. Św. Barbary w Trzebinia należy rozebrać istniejące elementy chodnika, wykonać korytowanie, zamontować obrzeża 100x30x8, krawężniki betonowe 100x30x15 ( na wjazdach krawężniki wtopione zjazdowe 100x22x15) oraz ułożenie nawierzchni kostki szarej grubości 6 cm a na wjazd z kostki kolorowej grubości 8 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389608,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389608,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389608,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389608,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.