Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00274206/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rur kanalizacyjnych z PCV, studni inspekcyjnych i osadnikowych oraz wpustów drogowych z osadnikiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810048586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tn@trans-net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b711aaf-f1a6-11ee-ac52-ee29f86ffd4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rur kanalizacyjnych z PCV, studni inspekcyjnych i osadnikowych oraz wpustów drogowych z osadnikiem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b711aaf-f1a6-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR/0014/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są rury kanalizacyjne z PCV o połączeniach kielichowych z uszczelką gumową (EPDM, TPE), o powierzchni zewnętrznej gładkiej , o jednorodnej strukturze ścianki, o sztywności obwodowej nominalnej min. 8 kN/m² ( Ø 200, 400 klasy SN8) o dł. 3 m(L=3)Rura kanalizacyjna PCV Ø 200 mm, L=3 m – 117 szt. tj. 351 mb
Rura kanalizacyjna PCV Ø 400 mm, L=3 m – 176 szt. tj. 528 mb
Zamawiający zastrzega możliwość mniejszej ilości dostaw przedmiotu zamówienia (rur Ø 200 mm i PCV Ø 400 mm ) jednak nie mniejszej niż 20% szacowanej ilości
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163112-8 - Układ kanalizacyjny
4.5.5.) Wartość części: 112590,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są studnie inspekcyjne i osadnikowe iwpusty drogowe z osadnikiem
Szacowane ilości
1. studnie inspekcyjne i osadnikowe – 23 kpl.
2. wpusty drogowe z osadnikiem – 46 kpl.
Zamawiający zastrzega możliwość dostaw mniejszej ilości dostaw przedmiotu zamówienia (wpustów drogowych ) jednak nie mniejszej niż 5% szacowanej ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 101200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109872,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115310,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109872,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neptun Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462220054
7.3.3) Ulica: Metalurgiczna 1C
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109872,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95753,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95753,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95753,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Budowlanych REALBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510002864
7.3.3) Ulica: 1 Maja 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH "REALBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH "REALBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95753,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Niekłończyca, gmina Police, powiat policki, województwo zachodniopomorskie
- Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego Budowy dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Bankowej w Policach
- "Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej"
- Zakup pojazdu zeroemisyjnego (elektrycznego) w ramach modernizacji floty pojazdów obsługujących Starostwo Powiatowe w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej - ul. Nowy Górnik w Oławie droga powiatowa nr 1575 D, dł. 500 mb
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Modernizacja nawierzchni drogi powiatowej nr 1561 D w miejscowości Osiek
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa ul. Władysława Warneńczyka w Świerklanach - Etap I ( od km 0+000 do km 0+245,16 ).
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.