eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówPrzebudowa ul. 26 Stycznia w Knurowie na odcinku od ronda Cztery Pory Roku do skrzyżowania z ul. Lotników



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. 26 Stycznia w Knurowie na odcinku od ronda Cztery Pory Roku do skrzyżowania z ul. Lotników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-732e84a9-fdf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. 26 Stycznia w Knurowie na odcinku od ronda Cztery Pory Roku do skrzyżowania z ul. Lotników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-732e84a9-fdf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa ul. 26 Stycznia w Knurowie na odcinku od ronda Cztery Pory Roku do skrzyżowania z ul. Lotników.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7781950,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. 26 Stycznia w Knurowie na odcinku od ronda Cztery Pory Roku do skrzyżowania z ul. Lotników, w tym: 1) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa ścieralna gr. 4 cm, w-wa wiążąca 8 cm) wraz z podbudową, 2) wykonanie nawierzchni zatok autobusowych z kostki granitowej o wym. 15x17 cm wraz z podbudową, 3) wykonanie nawierzchni zatok postojowych z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową, 4) wykonanie nawierzchni chodników (o szerokości 2,0m) z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową, 5) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wraz z podbudową, 6) wykonanie nawierzchni pobocza z tłucznia kamiennego (o szerokości 1,0 m) o gr. 10 cm, 7) wykonanie drenażu (od strony pól oraz po obu stronach jezdni) z rur PVC perforowanych o średnicy Ø 110 mm, 8) przebudowa kanalizacji deszczowej, w tym: a) rozbiórka istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej od ul. Zimowej do km 0+750, b) rozbiórka istniejących studni rewizyjnych, wpustów deszczowych oraz przykanalików, c) kanał deszczowy z rur żelbetowych o średnicy Ø 1000 mm, d) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 315 mm, Ø 500 mm oraz Ø 630 mm, e) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø 200, f) studnie rewizyjne betonowe o średnicy Ø 1200 mm oraz Ø 2000 mm, g) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø 600 mm, h) wpusty uliczne betonowe o średnicy Ø 500 mm z osadnikiem i koszem, i) regulator przepływowy wirowy o przepływie maksymalnym 20 [l/s]. 9) dostawę i montaż elementów małej architektury, w tym: a) kosz na śmieci – 2 szt. 10) wykonanie kanału technologicznego, w tym: a) kanał technologiczny o profilu KTu, b) kanał technologiczny o profilu KTp, c) studnie kablowe typu SKR-2. 11) dokonanie nasadzeń krzewów, 12) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w oparciu o nieaktualny projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót przekazany przez Zamawiającego, 13) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.12) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu, 14) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o nieaktualny projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego, 15) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.14), 16) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzewa, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt. 1.42, 17) pielęgnację nasadzonych krzewów w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 24 miesięcy od odbioru końcowego, 18) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wykonanie poboczy, wycinka zieleni, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót itp.). 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8549541,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12887682,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8549541,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MARBUD" ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH MARIUSZ OGRODOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273440240

7.3.3) Ulica: ul. Miodowa 5

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8549541,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.