Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47f1da47-5403-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011965/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255540,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników zlokalizowanych na ulicach, placach, chodnikach w Kazimierzu Dolnym.
Lokalizacja pojemników:
na terenie miasta rozstawione są:
a) kosze wolnostojące na podstawie betonowej 80 litrów – szt. 4 - ul. Małachowskiego,
b) pojemniki STYLO o poj. 55 litrów – 79 sztuk (Mały Rynek i ul. Browarna ze skwerkiem 11 szt., Rynek 21 szt., ul. Lubelska 5 szt., ul. Nadrzeczna 3 szt., ul. Cmentarna 1 szt., ul. Krakowska 4 szt., ul. Plebanka – 2 szt., ul. Tyszkiewicza z dworcem PKS 6 szt., ul. Sadowa 2 szt., ul. Nadwiślańska ze skwerkiem koło poczty 10 szt., ul. Senatorska 9 szt., ul. Puławska 2 szt., ul. Zamkowa 5 szt.),
c) pojemniki o poj. 60 l – 5 szt.
d) pojemnik na kółkach o poj. 110 litrów – szt. 1 (przy Wąwozie Korzeniowym),
e) kosze o poj. 35 litrów – na promenadzie wału - szt. 34,
f) kosze w Mięćmierzu - szt. 5,
g) kosze na odchody zwierzęce – szt. 4 na ul. Senatorskiej, ul. Mały Rynek, Nadwiślańskiej i na skwerku koło poczty.
2) Zakres usługi związany z opróżnianiem i utrzymaniem estetycznym pojemników.
Pojemniki powinny być utrzymane przez okres realizacji umowy w dobrym stanie technicznym i estetycznym poprzez:
a) mycie ( 2 razy w roku ) w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
b) dezynfekcję – w miesiącach maj i wrzesień,
c) malowanie (oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie w kolorze określonym przez Zamawiającego) w terminach wskazanych przez Zamawiającego (1 raz w roku ), w cenie malowania należy uwzględnić malowanie słupka (z wyjątkiem pojemników o poj. 55 l),
d) niezwłoczne wykonywanie napraw uszkodzonych koszy.
Pojemniki powinny być opróżniane z taką częstotliwością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania – napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza.
Oprócz wywozu nieczystości stałych z pojemników należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nieczystości znajdujących się w promieniu 1 m od pojemnika.
3) Minimalna częstotliwość opróżniania pojemników:
- w okresie wiosenno-letnim (miesiące: marzec - wrzesień) – 2-3 razy w ciągu dnia, w okresie pozostałym – 1 raz na dzień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275983,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275983,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275983,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunalny w Kazimierzu Dolnym Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160012056
7.3.3) Ulica: Filtrowa 8
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 24-120
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275983,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.