eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów"Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W CHRZANOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276248967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sokoła 30 lokal 5

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 623 02 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tbs-chrzanow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbs-chrzanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot Prawa Publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10eadc15-2f8f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333377

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00188841/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zespołu garaży oraz zespołu pawilonów handlowo-usługowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Chrzanowie, działka nr 1156/22 - ETAP I i II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10eadc15-2f8f-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazy-wanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszy-tym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem danych osobowych jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie Sp. z o. o., z siedzibą w Chrzanowie (32-500) przy ul. Sokoła 30/5, adres e-mail: biuro@tbs-chrzanow.com.pl, tel. 32/623-02-37.
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można
się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1.2.1. pod adresem poczty elektronicznej: patrycja@informatics.jaworzno.pl.
1.2.2. pisemnie na adres siedziby Administratora.
1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
1.5. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie przewidzianym przepisami prawa.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje są zawarte w Dziale XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Działem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TBSCH-ZP-3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1.1. wykonaniu robót przygotowawczych,
1.2. wykonaniu robót budowlanych i montażowych zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ,
1.3. wykonaniu instalacji zgodnie z dokumentacją projektową, która stanowi załącznik nr 6 do SWZ, oraz zgodnie z zasadami określonymi w warunkach przyłączenia wydanych przez dostawców mediów,
1.4. wykonaniu numerowania miejsc postojowych,
1.5. wykonaniu numerowania garaż,
1.6. nasadzeniu roślin,
1.7. wykonaniu nawierzchni ciągów pieszych komunikacyjnych bez barier architektonicznych (z uwzględnieniem funkcjonalności dla osób niepełnosprawnych),
1.8. prowadzeniu bieżącej obsługi geodezyjnej oraz sporządzeniu inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach,
1.9. wykonaniu i zatwierdzeniu dokumentacji zamiennej w przypadku wprowadzenia zmian w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
1.10. sporządzeniu inwentaryzacji budowlanej obiektu objętego inwestycją,
1.11. opracowaniu i przekazaniu Zamawiającemu w terminie wszelkich niezbędnych dokumentów, uzyskanych zgód i decyzji potrzebnych do otrzymania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu objętego przedmiotem zamówienia (Inwestycja – etap nr I i II zgodnie z projektem). Procedura zakończenia wymienionych etapów I i II nie może wygaszać decyzji o pozwoleniu na budowę dla III etapu),
1.12. wykonaniu innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2. Przedmiot zamówienia:
2.1. dotyczy etapu nr I oraz etapu nr II (wskazanego na rys. Z-1 Projekt Zagospodarowania Terenu),
2.2. nie dotyczy zakresu inwestycji określonej w projekcie architektonicznym jako etap III,
2.3. nie przewiduje wycinki zieleni wysokiej – drzew – zgodnie z projektem. W ramach przedmiotu zamówienia przewidziana jest wycinka grupy krzewów o powierzchni 22 m2.

3. Ogólna charakterystyka projektowanej inwestycji, jej elementy i dane techniczne:
3.1. Inwestycja- zamierzenie budowlane obejmuje:
3.1.1. budowę zespołu 18 garaży jednostanowiskowych,
3.1.2. budowę parkingu na 35 miejsc postojowych wraz koniecznymi drogami manewrowymi i chodnikami,
3.1.3. budowa i przebudowa sieci oświetlenia terenu oraz budowa instalacji elektroenergetycznej do stacji ładowania samochodów elektrycznych,
3.2. Zakres Inwestycji wg. projektu:
3.2.1. Etap I (objęty przedmiotem zamówienia): budowa parkingu z 33 miejscami postojowymi wraz ze zjazdem z drogi publicznej ul. Mieszka I, oświetleniem terenu i instalacją do stacji ładowania samochodów elektrycznych,
3.2.2. Etap II (objęty przedmiotem zamówienia): budowa 18 garaży, dwóch miejsc postojowych, oraz drogi manewrowej,
3.2.3. Etap III (nie objęty przedmiotem zamówienia): budowa 2 pawilonów handlowo-usługowych, budynku sanitarnego, chodników oraz montaż małej architektury: kosza na śmieci, stojaka rowerowego, wiata śmietnikowa.
3.2.3.1. Przedmiot zamówienia nie dotyczy zakresu inwestycji określonej w projekcie architektonicznym jako etap III.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach:
4.1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
4.2. Dokumentacja projektowa (I i II etap) stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ, na którą składa się:
4.2.1. Projekt Architektoniczno-budowlany:
-Pozwolenie na budowę
-Dodatkowe pisma
-Branża architektoniczna
-Opinia geotechniczna
-Załączniki PZ PAB
4.2.2. Projekt Techniczny:
-Branża drogowa
-Branża konstrukcyjna
-Instalacje elektryczne
4.2.3. STWiORB:
-Branża architektoniczno-budowlana
-Branża drogowa
-Instalacje elektryczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

44221240-9 - Wrota garażowe

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.1. był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł,
1.2. posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 800.000,00 zł,

2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał w ramach odrębnych umów, co najmniej dwie (2) roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę zespołu garaży wraz z infrastrukturą towarzyszącą (gdzie budowa winna obejmować branże: elektryczną, budowlaną, drogową) oraz budowę parkingu dla samochodów - każda na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto.
2.1.1. Zamawiający przez ‘zespół garaży’, o którym mowa w treści warunku udziału rozumie wykonanie obiektów budowlanych w zabudowie szeregowej trwale związanych z gruntem, przy czym każdy z ww. obiektów winien posiadać niezależną konstrukcję oraz własną bramę wjazdową,
2.1.2. Zamawiający przez ‘infrastrukturę towarzyszącą’, o której mowa w treści warunku udziału rozumie wykonanie nawierzchni drogowej służącej do dojścia i dojazdu do garażu wraz z oświetleniem terenu oraz obiektów budowlanych, o których mowa w pkt. 3.2.1.1. powyżej.
2.2. dysponował poniższymi osobami, które wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
2.2.1. co najmniej jedną (1) osobą uprawnioną, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, który legitymuje się doświadczeniem zawodowym polegającym na kierowaniu minimum 3 budowami w zakresie co najmniej jak w pkt. 3.2.1.1 powyżej (tj. co najmniej wykonanie obiektów budowlanych w zabudowie szeregowej trwale związanych z gruntem, przy czym każdy z ww. obiektów winien posiadać niezależną konstrukcję oraz własną bramę wjazdową),
2.2.2. co najmniej jedną (1) osobą uprawnioną, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika robót o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej, który legitymuje się doświadczeniem zawodowym polegającym na posiadaniu min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ww. uprawień, liczone od dnia uzyskania ww. uprawnień budowlanych,
2.2.3. co najmniej jedną (1) osobą uprawnioną, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika robót o specjalności drogowej, który legitymuje się doświadczeniem zawodowym polegającym na posiadaniu min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ww. uprawień, liczone od dnia uzyskania ww. uprawnień budowlanych.
2.2.4. Osoby, o których mowa powyżej w pkt. 3.2.2. winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wymaganej specjalności, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów, zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębne dotyczące zatrudnienia specjalistów posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP stanowią przepisy ustawy dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
2.2.5. Zamawiający dopuszcza by jedna osoba wykazywała się więcej niż jednym rodzajem uprawnień lub doświadczeniem zawodowym, o których mowa powyżej w pkt. 3.2.2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.1. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkiem udziału określonym w pkt. 3.1.1. Dział V SWZ,
1.2. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, zgodnie z warunkiem udziału określonym w pkt. 3.1.2. Dział V SWZ,
1.3. wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane wykazane ww. wykazie zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykazu robót będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem.
1.3.1. W przypadku, gdy wartość robót budowlanych wykazanych w dokumentach, o których mowa powyżej w pkt. 2.3., zostanie podana w walucie innej niż PLN, Zamawiający, w celu oceny spełnienia warunku udziału, przeliczy jej wartość wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
1.4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z interaktywnym Formularzem ofertowym, należy złożyć:
1.1. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 2 lub 3 do SWZ),
1.2. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy),
1.3. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
1.4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
1.5. Dokument wadium wniesiony w formie niepieniężnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 35 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.

3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu,
3.2. gwarancjach bankowych,
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 2)-4) dokument winien być wystawiony na Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Chrzanowie Sp. z o.o., ul. Sokoła 30/5, 32-500 Chrzanów.

5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. O/Chrzanów nr: 76 1240 4748 1111 0000 4883 1251.

6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego.

7. Wadium w formie niepieniężnej:
7.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej,
7.2. treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz numer nadany postępowaniu przez Zamawiającego,
7.3. udzielona gwarancja:
7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
7.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp,
7.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
7.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
7.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym mowa w pkt. 3.2.1. SWZ, musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
2. W odniesieniu do warunku, o który mowa w pkt. 3.2.1.SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn,
z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót,
w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (temperatura poniżej -15oC utrzymująca się przez min. 3 doby) uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
d) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych.



Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe zmiany są zawarte w Rozdziale 31 Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.