Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00203871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00224073/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego wraz z odczynnikami chemicznymi niezbędnymi do ich wywołania dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-348
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 631 145 04
1.5.8.) Numer faksu: 42 656 83 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: impx@imp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.imp.lodz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut naukowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego wraz z odczynnikami chemicznymi niezbędnymi do ich wywołania dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-293a5f6c-e803-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZAMPUB/14/22/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa filmów dozymetrycznych promieniowania fotonowego z numerami identyfikacyjnymi w ilości 85 000 sztuk wraz z odczynnikami chemicznymi niezbędnymi do ich wywołania.
Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dwóch częściach: pierwsza dostawa - do dwóch miesięcy od podpisania umowy, druga dostawa do sześciu miesięcy od podnisania umowy.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa filmów dozymetrycznych do detekcji promieniowania fotonowego w liczbie 85.000 sztuk oraz niezbędnych do ich wywołania odczynników chemicznych tj. Wywoływacz - 24 opakowań, Utrwalacz - 18 opakowań (1 opakowanie - 5 litrów). Wywoływacz i utrwalacz muszą być właściwe do dostarczanych filmów dozymetrycznych.
2. Filmy dozymetryczne muszą posiadać wymiary zewnętrzne (wraz z opakowaniem) 31mm x 41mm, czyli takie które umożliwiają ich umieszczenie w kasetach dozymetrycznych stosowanych w IMP.
3. Filmy dozymetryczne muszą spełniać wymagania normy ISO 1757 (klasa 3) lub równoważne, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
3.1 Zgodnie z art. 101 ust. 5 oraz 105 ust. 4, Wykonawca proponujący rozwiązanie równoważne powinien wraz z ofertą zlożyć przedmiotowe środki dowodowe wykazując, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania ww. normy.
4. Dostawa filmów dozymetrycznych w liczbie 85.000 powinna być zrealizowana w dwóch transzach, tj. pierwsza transza - obejmująca 45.000 szt. i druga transza obejmująca 40.000 szt.
5. Dostawa filmów dozymetrycznych i odczynników chemicznych będzie odbywać się na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.
6. Okres przydatności (gwarancji) filmów dozymetrycznych wyniesie co najmniej 4 lata od daty dostawy.
7. W przypadku stwierdzenia wady przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany wadliwego towaru na wolny od wad, w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.
8. Na osłonie światłoszczelnej filmu dozymetrycznego musi być umieszczony kod składający się z 8 cyfr tworzących niepowtarzające się kolejne liczby. Kod ten musi być również widoczny na obu błonach detektora (nisko i wysokoczułej) po ich wywołaniu. Numer na filmie dozymetrycznym musi być umieszczony w takim miejscu, aby umożliwić odczyt dawki, tzn. nie przesłaniać obszarów roboczych detektora. Osłona filmu dozymetrycznego musi być wykonana z takiego materiału i w taki sposób, aby film dozymetryczny można było łatwo ręcznie rozpakować w warunkach pracy ciemni fotograficznej, tzn. przede wszystkim bez użycia dodatkowych urządzeń mechanicznych (np. nożyczki itp.).
9. Zalecane (dostarczane) odczynniki chemiczne muszą umożliwić nieautomatyczne wywoływanie filmu dozymetrycznego.
10. Termin przydatności odczynników chemicznych zapakowanych fabrycznie powinien wynosić przynajmniej 2 lata od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32354100-0 - Klisza radiologiczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24931230-0 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich
24931240-3 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44788,30 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44788,30 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44788,30 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FOMA BOHEMIA spol. s r.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: VAT re.NO: CZ62024078
7.3.3) Ulica: Jana Krušinky 1737/6
7.3.4) Miejscowość: Hradec Králové
7.3.5) Kod pocztowy: 500 02
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44788,30 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.