Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261286/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szkła laboratoryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szkła laboratoryjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b989967f-3e45-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.41 Szkło laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261286/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.100.2021.DWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128451,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem umowy są sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb, na podstawie zamówień) dostawy szkła laboratoryjnego, zwanego dalej „materiałami” lub „produktami”. Materiały winny być fabrycznie nowe i pochodzi z bieżącej produkcji (rok 2020 lub nowszy).
2) Zakres zamówienia obejmuje: dostawę materiałów wraz z transportem oraz rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 2 ilości zamawianych produktów nie są ilościami wiążącymi lecz szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości asortymentu umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, których nie jest w stanie przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ustalone w oparciu o faktyczną, zamówioną ostateczną ilość materiałów, obliczone na podstawie cen jednostkowych, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wobec powyższego w związku z możliwością ograniczenia zakresu zamówienia, zgodnie z art. 433 pkt 4) ustawy Pzp, Zamawiający gwarantuje realizację Przedmiotu Umowy do wartości 50.000,00 brutto W pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania pełnej wartości Umowy.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Wykonawca realizować będzie przedmiot umowy przez okres 16 miesięcy od dnia otrzymania pierwszego zamówienia po zawarciu umowy lub do wyczerpania wartości umowy , jeżeli jej wyczerpanie nastąpi przed upływem 16 miesięcy.
6) Przedmiot zamówienia będzie realizowany partiami na podstawie zamówień według bieżących potrzeb Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamówioną partię szkła w maksymalnym terminie do 50 dni od daty potwierdzenia przez Wykonawcę otrzymania zamówienia.
Wykonawca może skrócić termin dostawy zamówionej partii szkła. Oferta przewidująca skrócenie terminu dostawy otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
8) Wykonawca potwierdzi niezwłocznie tj. w dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia lub jeżeli zamówienie zostało wysłane/dostarczone przez Zamawiającego po godzinie 13:00 - najpóźniej w następnym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia, (e-mailem lub faksem lub poprzez adnotację na kopii zamówienia w przypadku dostarczenia zamówienia osobiście przez Zamawiającego) fakt otrzymania zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania zamówienia w ww. terminach ze strony Wykonawcy przyjmuje się, iż Wykonawca otrzymał zamówienie w momencie jego wysłania/dostarczenia przez Zamawiającego, co jest równoznaczne z rozpoczęciem biegu terminu realizacji zamówienia.
9) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki,
ul. Bankowa 12, pok. B0.8,
40-007 Katowice
lub inny wskazany przez Zamawiającego adres (na terenie RP), m. in. siedziby Wydziałów zlokalizowane pod adresami:
- Katowice: ul. Szkolna 9, ul. Bankowa 9, ul. Bankowa 12, ul. Bankowa 14, ul. Uniwersytecka 4, ul. Jagiellońska 28
- Sosnowiec: ul. Będzińska 60, ul. Będzińska 39,
- Chorzów: ul. 73 Pułku Piechoty 1
- Cieszyn: ul. Bielska 62
Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania dowolnego adresu dostawy dotyczącego osobno każdego zamówienia (bez względu na wartość pojedynczego zamówienia) do siedzib ww. Wydziałów.
10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141702,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158567,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141702,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHEMOLAB S.C. Krzysztof Garcarz, Arkadiusz Labus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412549224
7.3.3) Ulica: Karola Goduli 36 lok 02
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-712
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHEMOLAB SPÓŁKA CYWILNA KRZYSZTOF GARCARZ, ARKADIUSZ LABUS
jakie przetargi wygrała firma
CHEMOLAB SPÓŁKA CYWILNA KRZYSZTOF GARCARZ, ARKADIUSZ LABUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont stropów w piwnicy budynku delegatury Śląskiego OW NFZ w Rybniku
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie elektronicznego depozytora kluczy w 4 jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
- Przebudowa ul. Górnika w Katowicach
- Dostawa odczynników chemicznych
- Organizacja konferencji dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach Część I , Część II
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- dostawa szkła oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla wszystkich jednostek AGH - DE-dzp.272-140/25
- Dostawa naczyń i akcesoriów laboratoryjnych na podstawie umowy ramowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
- Dostawa szkiełek mikroskopowych i pojemników na wycinki histopatologiczne
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.