eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borki"Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 123 000 litrów do kot³owni w ZPO Borki, ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej oraz Urzêdu Gminy Borki w sezonie grzewczym 2022-2023"



Og³oszenie z dnia 2022-09-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 123 000 litrów do kot³owni w ZPO Borki, ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej oraz Urzêdu Gminy Borki w sezonie grzewczym 2022-2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BORKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktury@gminaborki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 123 000 litrów do kot³owni w ZPO Borki, ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej oraz Urzêdu Gminy Borki w sezonie grzewczym 2022-2023”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc33b35f-2d05-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00333487

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035815/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego w ilo¶ci do 123 000 litrów do kot³owni w ZPO Borki, ZPO Wola Osowiñska, Szko³y Podstawowej w Woli Chomejowej oraz Urzêdu Gminy Borki w sezonie grzewczym 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugborki.bip.lubelskie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
1. miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2. ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3. poczty elektronicznej: infrastuktury@gminaborki.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularza z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobo¬wych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informu¬jê, ¿e:
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Borki.
1.2 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – inspektor@cbi24.pl.
1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udo¬stêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
1.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
1.6 Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana doty¬cz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lo¬nych danych wynikaj± z Pzp.
2 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w spo¬sób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3 Posiada Pani/Pan:
3.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana doty¬cz±cych;
3.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobo¬wych;
3.3 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia prze¬twarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
3.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych naru¬sza przepisy RODO.
4 Nie przys³uguje Pani/Panu:
4.1 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobo¬wych;
4.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
4.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych oso¬bowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
5 Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Panu/Pani obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRI.271.1.10.2022.PD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy.
2. Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09135100-5 Olej opa³owy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê oleju opa³owego w ilo¶ci do 123 000 litrów w sezonie opa³owym 2022/2023 do ni¿ej wymienionych placówek:
3.1. Urz±d Gminy Borki – szacunkowa ilo¶æ do 15 000 litrów
3.2. Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Borkach – szacunkowa ilo¶æ do 40 000 litrów
3.3. Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Woli Osowiñskiej – szacunkowa ilo¶æ do 55 000 litrów
3.4. Szko³a Podstawowa w Woli Chomejowej– szacunkowa ilo¶æ do 13 000 litrów
4. Fakturowanie poszczególnych dostaw oleju na nastêpuj±ce jednostki:
4.1. Urz±d Gminy Borki, ul. Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04,
4.2. Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Borkach, ul. Wojska Polskiego 25, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04
4.3. Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Woli Osowiñskiej, ul. Parkowa 7, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04,
4.4. Szko³a Podstawowa w Woli Chomejowej, Wola Chomejowa 85, 21-345 Borki, NIP 538-185-00-04,
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczo¬wych czê¶ci zamówienia.
7. Wymagane parametry oleju opa³owego, zgodne z parametrami okre¶lonymi wg normy PN-C-99024:2011 oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2014r. poz. 1547):
- Gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3;
- Warto¶æ opa³owa min 42,6 MJ/kg;
- Lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 st. C max. 6 mm2/s
- Temperatura p³yniêcia max -20 st. C;
- Pozosta³o¶æ po koksowaniu (10% pozosta³o¶ci destylacyjnej max. 0,3 %(m/m);
- Zawarto¶æ siarki max 0,1 %(m/m);
- Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg;
- Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg;
- Pozosta³o¶æ po spopielaniu max. 0,01 % (m/m);
- Zawarto¶æ znacznika SY 124 6-9 mg/l;
- Zawarto¶æ barwnika S Red 19 min. 6,3 mg/l;
- Sk³ad frakcyjny:
do temperatury 250 st. C destyluje max. 65 % (V/V),
do temperatury 350 st. C destyluje min. 85 % (V/V).
8. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiaj±cego preferencji opisuj±cych wymagania odnosz±ce siê do cech jako¶ciowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwy¿szej jako¶ci (dot. Przedmiotu zamówienia – art. 29 ustawy Pzp).
9. Przedmiot zamówienia obejmuje za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju. Do roz³adunku oleju opa³owego potrzebna jest pompa przy autocysternie. Do ka¿dej partii oleju opa³owego musi byæ do³±czone ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego wystawione przez producenta.
10. Dostawy oleju bêd± siê odbywa³y sukcesywnie w ci±gu trwania umowy ka¿dorazowo na zlecenie Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce ilo¶æ i miejsce dostawy.
11. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do jako¶ci oleju opa³owego, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodno¶ci z obowi±zuj±cymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obci±¿ony Wykonawca.
12. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwej jako¶ci oleju opa³owego Wykonawca pokryje równie¿ koszty zwi±zane z usuniêciem ewentualnych awarii pieców CO zasilanych tym olejem.
13. Ustala siê, ¿e wykonawca bêdzie realizowaæ zamówienie na podstawie pisemnego zlecenia wed³ug potrzeb zg³aszanych przez Zamawiaj±cego.
14. Szacunkowa ilo¶æ wynosi ok. 123.000 litrów oleju opa³owego. Ostateczna ilo¶æ zamówionego oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego w zwi±zku z czym ilo¶æ zamówionych w okresie obowi±zywania umowy litrów oleju opa³owego mo¿e byæ ni¿sza ni¿ okre¶lona w niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wy¿ej kryterium. Oferty oceniane bêd± punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryterium.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 18 SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. Weryfikacja spe³niania tego warunku dokonana zostanie na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunku.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie przewiduje sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
1.1. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 20.1.1 SWZ. sk³adaj± odrêbnie:
1.2.1. wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
1.2.2. podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca.
1.3. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ podpisane:
1.3.1. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru);
1.3.2. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób wykonawcy – zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
1.3.3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.3.3.1. pe³nomocnictwo z tre¶ci, którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ,
1.3.3.2. o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.3.4. przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego.
1.4. O¶wiadczenia i dokumenty wskazane w pkt 20.1 SWZ i pkt 20.2 SWZ nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej poprzez opatrzenie kwalifikowalnym podpisem elektronicznym (wydawanym przez dostawców us³ug zaufania, których lista dostêpna jest na stronie Narodowego Centrum Certyfikacji pod adresem: https://www.nccert.pl/) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://epuap.gov.pl/wps/portal) lub podpisem osobistym (https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1.1. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
1.2. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
1.3. ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wzoru pe³nomocnictwa stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 20.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy, wymagaj± zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednak¿e Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian, w razie:
1) zmiany stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowi±zuj±ca w dniu wystawienia faktury;
2) zwiêkszenie zakresu przedmiotu zamówienia o 20% tj. zwiêkszenie maksymalnej ilo¶ci oleju opa³owego w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie grzewczym (tj. utrzymuj±cych siê temperatur powietrza poni¿ej -5o C przez okres 5 dni i powy¿ej). W takim przypadku przewiduje siê zwiêkszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy, proporcjonalnie do zwiêkszenia przedmiotu zamówienia,
3) wej¶cia w ¿ycie innych, ni¿ wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany;
4) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiaj±cego, bez których nie by³oby mo¿liwe prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
5) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian doprecyzowuj±cych tre¶æ umowy, je¿eli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
3. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp nastêpuj±ce wypadki, które wymagaj± jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiêdzy Stronami.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Dane konta zamawiaj±cego na ePUAP – odbiorca: Gmina Borki, adres skrzynki ePUAP: /Gmina_Borki/skrytka/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-13 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.