Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00290288/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślin
w donicach - teren gminy Brwinów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67
1.5.8.) Numer faksu: 22 7295940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślinw donicach - teren gminy Brwinów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0983ce-131f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290288/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.72.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślin w donicach - teren gminy Brwinów.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac zgodnie z „OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w tym:
Część 1 Przystanek autobusowy przy ul. Biskupickiej w Brwinowie przy supermarkecie „Dino” (przy drodze wojewódzkiej nr DW720):
1) dostawa i montaż wiaty dwumodułowej z krótszą ścianką boczną, z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody,
2) dostarczenie i nasadzenie roślin w donicach,
3) dostawa i montaż stacji solarnej wraz z podłączeniem zasilania do oświetlenia wiaty przystankowej i tablicy informacyjnej.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac:
a) na konstrukcję wiat przystankowych i systemu retencjonowania wody – 36 miesięcy
(3 lata),
b) na konstrukcję stacji solarnych – 36 miesięcy (3 lata),
c) na montaż konstrukcji wiaty – 24 miesiące (2 lata),
d) na montaż stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
e) na instalację elektryczną oświetlenia zasilaną ze stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
f) na powłokę malarską – 24 miesiące (2 lata),
g) na matę rozchodnikową – 12 miesięcy (1 rok).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 42600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślin w donicach - teren gminy Brwinów.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac zgodnie z „OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w tym:
Część 2 Przystanek autobusowy w miejscowości Koszajec przy adresie Koszajec 15 (przy drodze powiatowej nr 3110W):
1) dostawa i montaż wiaty dwumodułowej z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody,
2) dostarczenie i nasadzenie roślin w donicach,
3) dostawa i montaż stacji solarnej wraz z podłączeniem zasilania do oświetlenia wiaty przystankowej i tablicy informacyjnej.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac:
a) na konstrukcję wiat przystankowych i systemu retencjonowania wody – 36 miesięcy
(3 lata),
b) na konstrukcję stacji solarnych – 36 miesięcy (3 lata),
c) na montaż konstrukcji wiaty – 24 miesiące (2 lata),
d) na montaż stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
e) na instalację elektryczną oświetlenia zasilaną ze stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
f) na powłokę malarską – 24 miesiące (2 lata),
g) na matę rozchodnikową – 12 miesięcy (1 rok).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 38600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślin w donicach - teren gminy Brwinów.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac zgodnie z „OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w tym:
Część 3 Przystanek autobusowy w miejscowości Krosna Wieś przy adresie ul. Józefowska 5 (przy drodze powiatowej nr 3110W):
1) dostawa i montaż wiaty trójmodułowej z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody,
2) dostarczenie i nasadzenie roślin w donicach,
3) dostawa i montaż stacji solarnej wraz z podłączeniem zasilania do oświetlenia wiaty przystankowej i tablicy informacyjnej.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac:
a) na konstrukcję wiat przystankowych i systemu retencjonowania wody – 36 miesięcy
(3 lata),
b) na konstrukcję stacji solarnych – 36 miesięcy (3 lata),
c) na montaż konstrukcji wiaty – 24 miesiące (2 lata),
d) na montaż stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
e) na instalację elektryczną oświetlenia zasilaną ze stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
f) na powłokę malarską – 24 miesiące (2 lata),
g) na matę rozchodnikową – 12 miesięcy (1 rok).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 43800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślin w donicach - teren gminy Brwinów.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac zgodnie z „OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w tym:
Część 4 Przystanek autobusowy w miejscowości Owczarnia przy ulicy Książnickiej (przy drodze powiatowej 3108W vis a vis ulicy Małej):
1) dostawa i montaż wiaty dwumodułowej z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody,
2) dostarczenie i nasadzenie roślin w donicach,
3) dostawa i montaż stacji solarnej wraz z podłączeniem zasilania do oświetlenia wiaty przystankowej i tablicy informacyjnej.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac:
a) na konstrukcję wiat przystankowych i systemu retencjonowania wody – 36 miesięcy
(3 lata),
b) na konstrukcję stacji solarnych – 36 miesięcy (3 lata),
c) na montaż konstrukcji wiaty – 24 miesiące (2 lata),
d) na montaż stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
e) na instalację elektryczną oświetlenia zasilaną ze stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
f) na powłokę malarską – 24 miesiące (2 lata),
g) na matę rozchodnikową – 12 miesięcy (1 rok).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 38600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody opadowej i stacji solarnych oraz nasadzenie roślin w donicach - teren gminy Brwinów.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac zgodnie z „OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA” stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w tym:
Część 5 Przystanek autobusowy przy ul. Pszczelińskiej 99 L w Brwinowie przy osiedlu mieszkaniowym (przy drodze wojewódzkiej 720):
1) dostawa i montaż wiaty dwumodułowej z zielonym dachem i funkcją retencjonowania wody,
2) dostarczenie i nasadzenie roślin w donicach,
3) dostawa i montaż stacji solarnej wraz z podłączeniem zasilania do oświetlenia wiaty przystankowej i tablicy informacyjnej.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego prac:
a) na konstrukcję wiat przystankowych i systemu retencjonowania wody – 36 miesięcy
(3 lata),
b) na konstrukcję stacji solarnych – 36 miesięcy (3 lata),
c) na montaż konstrukcji wiaty – 24 miesiące (2 lata),
d) na montaż stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
e) na instalację elektryczną oświetlenia zasilaną ze stacji solarnej – 24 miesiące (2 lata),
f) na powłokę malarską – 24 miesiące (2 lata),
g) na matę rozchodnikową – 12 miesięcy (1 rok).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.5.) Wartość części: 38600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51693,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70281,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51693,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51693,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45938,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64771,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45938,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45938,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-02Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52012,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70861,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52012,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52012,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-02Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45938,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64771,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45938,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45938,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-02Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45938,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65862,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45938,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM2021 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389409354
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45938,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-02INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- CZYSZCZENIE ZBIORNIKA RETENCYJNEGO PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TUNELU POD TORAMI PKP W BRWINOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów oraz opracowanie koncepcji budowy parkingu przy ul. Pałacowej w Brwinowie
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Usługi sprzątania obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w okresie 14 m-cy.
- Budowa ul. Stefana Woydy w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
- Ukwiecenie terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2025 r.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Urządzenie, pielęgnacja i utrzymanie ukwiecenia na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w roku 2025
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.