Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191558/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Pomóż nam pomagać Tobie - budowa remizy strażackiej" - realizacja projektu ogólnomiejskiego z budżetu obywatelskiego w trybie "zaprojektuj i wybuduj".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.8.) Numer faksu: 32 4224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Pomóż nam pomagać Tobie - budowa remizy strażackiej" - realizacja projektu ogólnomiejskiego z budżetu obywatelskiego w trybie "zaprojektuj i wybuduj".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b490aa23-e19c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Pomóż nam pomagać Tobie - Budowa remizy strażackiej, dz. Niewiadom, (b.o. ogólnomiejski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191558/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.48.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2613821,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja założeń ogólnomiejskiego projektu budżetu obywatelskiego pn.” Pomóż nam pomagać sobie – budowa remizy strażackiej”.
Założeniem projektu (wyciąg w załączeniu) jest budowa budynku remizy strażackiej dla ochotniczej straży pożarnej wraz z zapleczem sanitarnym i technicznym oraz strefą rekreacyjno – sportową, w tym przestrzenią zieloną dla mieszkańców wraz z wiatą i miejscem do grillowania. Budynek remizy wraz z zagospodarowaniem terenu zlokalizowany będzie na działce o nr 334/2 przy ul. Ignacego Mościckiego w Rybniku, dz. Niewiadom. Całość projektu obejmuje również działki sąsiadujące, w tym w szczególności o nr 396/2, 394/2, 395/2, 244/2 (co jest wymagane z uwagi na zapisy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego). Nie wyklucza się konieczności ingerencji w inne działki sąsiednie z uwagi na konieczność wykonania infrastruktury technicznej zasilającej obiekt w media. Szczegóły dotyczące zaplanowanych do realizacji obiektów, w tym w szczególności budynku remizy strażackiej i zakresu robót podano w załączonym programie funkcjonalno- użytkowym (PFU). Teren jest własnością Gminy Miasta Rybnik.
Zadanie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- uzyskanie w uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego i na jego rzecz zapewnień dostawy dla przewidzianych projektem mediów, warunków technicznych przyłączenia do sieci, wszystkich wymaganych uzgodnień branżowych dotyczących realizacji przyłączeń oraz likwidacji kolizji,
- opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o zapisy SWZ i załączony PFU,
- uzyskanie zatwierdzenia projektu jw. w wymaganym prawem trybie, w tym
w szczególności uzyskanie pozwolenia na budowę dla realizacji inwestycji,
- wybudowanie obiektu i wyposażenie go zgodnie z zapisami zawartymi w PFU
- udział w procedurach kontrolnych oraz przekazanie do użytkowania, w rozumieniu zapisów Ustawy Prawo budowlane,
- serwis w okresie udzielonej gwarancji zabudowanych urządzeń i wyposażenia wymagających serwisowania, w tym nieodpłatną wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych (uszczelki, filtry, elektrody, smary, itp.).
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji prac (wg wzoru dołączonego do umowy) przy założeniu, że wartość robót żadnego (z wyłączeniem ostatniego) etapu nie przekroczy 20% wynagrodzenia umownego, a ilość prac przewidziana do wykonania w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu; harmonogram należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Ww. harmonogram musi zawierać jako ostatni wymagany etap „przeprowadzenie procedury odbiorowej” trwający min. 30 dni.
Szczegółowy zakres określa SWZ wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3214000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANI-TEC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 642-318-87-58
7.3.3) Ulica: Pod Lasem
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe - MS PROJEKT Marek Smykała
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w Rybniku przy ul. Gen. Andersa 42A/2, 42A/4, 42A/5
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad. 1: ul. Ogrodowskiego 1/4, 1A/1, Zad. 2: ul. Ogrodowskiego 7A/2, 9A/2
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Kościelnej w Kudowie-Zdroju - odcinek jednostronny 54 nisze.
- Budowa budynków Świetlic Wiejskich z instalacjami w miejscowościach Chorążyce oraz Wąsów wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na BUP
- "Budowa żłobka w miejscowości Wiązownica"
- Modernizacja cmentarza komunalnego w m. Pozezdrze
- Przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego Szpitala SPZOZ w Mławie w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem
- Wykonanie Pracowni Rezonansu Magnetycznego na terenie SP ZOZ w Łapach przy ul. J. Korczaka 23 w Łapach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.