Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304529/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00317799/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRZYSK
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wyrzysku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 29
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9214721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64ef0b07-03c6-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053717/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1898720,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, związane z remontem części pomieszczeń w istniejącym budynku użyteczności publicznej (urząd miejski), na działce 233/2, obręb Miasto Wyrzysk w gminie Wyrzysk, powiat pilski.Budynek, który w części jest objęty inwestycją posiada 3 kondygnacje nadziemne oraz 1 kondygnację podziemną, kryty jest dachem płaskim. Budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków, ale znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.
Zakres robót obejmuje:
- skucie wszystkich płytek podłogowych i zdjęcie posadzek, położenie nowych warstw wykończeniowych posadzek i wymiana okładzin,
- zdjęcie powłok malarskich,
- demontaż istniejącej armatury w węzłach higieniczno-sanitarnych typu umywalki, ustępy, zlewozmywaki, pisuar,
- renowacja schodów na obu klatkach schodowych,
- założenie lekkiej obudowy istniejących rur sieci cieplnej,
- wymiana opraw oświetleniowych lub renowacja istniejących,
- wymiana lub renowacja istniejących drzwi wewnętrznych,
- wymiana okna w klatce schodowej nr 1,
- adaptacja istniejącej instalacji elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej,
- wymiana części grzejników i obudów grzejników,
- zmiana aranżacji pom. 0.07 (umywalnia) na toaletę damską – dodanie miski ustępowej i doprowadzenie odpływu do ww. projektowanej miski ustępowej,
- zmiana aranżacji pom. 0.06 (toaleta) na toaletę męska – dodanie umywalki i doprowadzenie odpływu do ww. projektowanej umywalki,
- zmiana aranżacji pom. 0.10 (toaleta dla interesantów) poprzez dostosowanie jej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- remont aneksów kuchennych w pomieszczeniach zapleczy socjalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 1210872,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostarczenie wyposażenia do pomieszczeń komunikacji wewnętrznej na trzech poziomach budynku, w zakresie korytarzy, klatki schodowej nr 1, klatki schodowej nr 2, dyżurki/pomieszczeń na ksera, przedsionków, toalet męskich, toalet damskich, zapleczy socjalnych oraz toalety dla interesantów zlokalizowanej przy głównej klatce schodowej poniżej parteru.2. Dostawa obejmuje m.in.: ławki, fotele, krzesła, stoły, biurko, plany tyflograficzne, tablice informacyjną, elektroniczne tablice ogłoszeń, system RPC, mapę, tabliczki przydrzwiowe, cyfry, fototapety, herb gminy Wyrzysk, napis gminy Wyrzysk, dzwonek, terminal płatniczy, oznakowania typu gaśnica, wyjście ewakuacyjne, platforma dla niepełnosprawnych, gaśnice, kwiaty doniczkowe, donice, maskownica grzejnika, tablica magnetyczna, szafka na klucze, regały ścienne, lustra, kosze na śmieci, dozowniki mydła, szczotki do WC, pojemniki na ręczniki papierowe, na papier toaletowy, suszarki do rąk, wieszaki, panele kratek wentylacyjnych, zabudowy aneksu kuchennego (szafki, armatura, blat, sprzęt AGD, akcesoria), półki, kuchenki mikrofalowe, lady, dystrybutor wody pitnej, rolety, przewijak ścienny, poręcze stałe i uchylne, elektroniczny odświeżacz powietrza, żyrandole.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy oraz zestawienie wyposażenia zawiera dokumentacja projektowa branży architektonicznej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w pozycjach od 251 do 479 przedmiarów branży architektonicznej, stanowiące załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 687847,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty, nie podlegającej odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty, nie podlegającej odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.