Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257827/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00264057/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00269371/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-21
- 2023/BZP 00362278/01 - Wynik z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa części zapasowych na potrzeby systemów AWOS oraz pozostałych urządzeń działających w ramach sieci pomiarowej PSHM na potrzeby IMGW-PIB w podziale na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 56-94-268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.jaczynska@imgw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imgw.eb2b.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://imgw.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hydrologia, Meteorologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa części zapasowych na potrzeby systemów AWOS oraz pozostałych urządzeń działających w ramach sieci pomiarowej PSHM na potrzeby IMGW-PIB w podziale na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6c3aa6d-0433-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-262-21/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 765000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 zamówienia obejmuje dostawę przyrządów pomiarowych do magazynu krytycznego systemu AWOS:a) miernik pogody bieżącej – 1 sztuka;
b) miernik widzialności – 2 sztuki;
c) wiatromierz ultradźwiękowy – 4 sztuki;
d) czujnik temperatury nad gruntem – 4 sztuki;
e) czujnik luminancji tła – 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna dla części nr 1 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia obejmuje dostawę przyrządów pomiarowych do magazynu krytycznego systemu AWOS:a) barometr – 5 sztuk;
b) czujnik temperatury i wilgotności – 16 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1B do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna dla części nr 2 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia obejmuje dostawę stacji meteorologicznych (zwanych prywatnymi stacjami meteorologicznymi PWS - Personal Weather Station) wraz z dodatkowymi czujnikami i oprogramowaniem na potrzeby IMGW-PIB:a) stacja meteorologiczna typu PWS bezprzewodowa z osłoną wentylowaną wraz z konsolą do podłączenia do
komputera (czujnik prędkości i kierunku wiatru możliwy do odłączenia od stacji) – 1 sztuka;
b) rejestrator danych USB z oprogramowaniem (do stacji z lit. a) – 1 sztuka;
c) wzmacniacz sygnału bezprzewodowego (do stacji z lit. a) (retransmiter) – 1 sztuka;
d) czujnik wilgotności gleby (do stacji z lit. a) – 1 sztuka;
e) czujnik temperatury (do stacji z lit. a) – 1 sztuka;
f) stacja glebowa (do czujników z lit. d i e) – 1 sztuka;
g) stacja meteorologiczna typu PWS bezprzewodowa wraz z konsolą do podłączenia do komputera (czujniki
zintegrowane) – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1C do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna dla części nr 3 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 zamówienia obejmuje dostawę przyrządów pomiarowych do magazynu krytycznego systemu AWOS:a) czujnik opadu, wykrywający czas trwania opadu, przystosowany do współpracy z czujnikiem pogody
bieżącej Biral VPF-750 – 16 sztuk;
b) czujnik temperatury i wilgotności powietrza, przystosowany do współpracy z czujnikiem pogody
bieżącej Biral VPF-750 – 16 sztuk;
c) osłona radiacyjna dedykowana dla czujnika temperatury i wilgotności powietrza, przystosowana do
współpracy z czujnikiem pogody bieżącej Biral VPF-750 – 16 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1D do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna dla części nr 4 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 zamówienia obejmuje dostawę osłony radiacyjnej – 25 sztuk.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1E do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna dla części nr 5 zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167661,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197661,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167661,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMET Andrzej Mostek Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9223037507
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"COMET" ANDRZEJ MOSTEK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167661,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414185,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMET Andrzej Mostek Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9223037507
7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Mościckiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puławy
7.3.5) Kod pocztowy: 24-110
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 5 zamówienia nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem siłomierza/dynamometru
- Budowa oraz modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Mirów
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Dostawa przyrządów pomiarowych
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.