Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295368/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2022r, z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30
1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2022r, z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57633f13-5286-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 dostawa paliw i olejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.68.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239369,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. ZADANIE NR 1- Dostawa paliw dla Obwodu Drogowego w Olsztynku.Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 1 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych przez obwód drogowy Nr 1 w Olsztynku, tj.:
a) benzyny bezołowiowej 95 oktanów – prognozowana ilość –1800 litrów;
b) oleju napędowego – prognozowana ilość – 13000 litrów;
c) innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 2000 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
Sprzedawane przez wykonawcę paliwa winny posiadać jakość zgodną z normami, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 ze zm.) oraz odpowiednio normami: PN-EN 228 + A1: 2017 – 6 i PN-EN 590 + A1:2017 - 6.
Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacji paliw pracującej co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego, w tym na stacji zlokalizowanej nie dalej niż 10 km od siedziby:
a) Obwodu Drogowego w Olsztynku przy ul. Sielskiej 2A - dotyczy ZADANIA NR 1;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 75626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. ZADANIE NR 2 –Dostawa paliw dla Obwodu Drogowego w Barczewie.Przedmiotem zadania Nr 2 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych przez obwód drogowy Nr 2 w Barczewie, tj.:
a) benzyny bezołowiowej 95 oktanów – prognozowana ilość 1200 litrów;
b) oleju napędowego – prognozowana ilość 12600 litrów;
c) innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 2700 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
Sprzedawane przez wykonawcę paliwa winny posiadać jakość zgodną z normami, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 ze zm.) oraz odpowiednio normami: PN-EN 228 + A1: 2017 – 6 i PN-EN 590 + A1:2017 - 6.
Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacji paliw pracującej co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego, w tym na stacji zlokalizowanej nie dalej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Barczewie przy ul. Kościuszki 80 – dotyczy ZADANIA NR 2;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 71195,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. ZADANIE NR 3 - Dostawa paliw dla pojazdów Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście.Przedmiotem zadania Nr 3 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliw i innych produktów naftowych do pojazdów służbowych i maszyn użytkowanych przez obwód drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, tj.:
a) benzyny bezołowiowej 95 oktanów – prognozowana ilość 1900 litrów;
b) oleju napędowego – prognozowana ilość 13000 litrów;
c) innych produktów naftowych (oleje silnikowe, hydrauliczne i do innych celów), których wartość nie przekroczy kwoty 2200 zł brutto.
Wskazane ilości poszczególnych paliw są orientacyjne i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.
Sprzedawane przez wykonawcę paliwa winny posiadać jakość zgodną z normami, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 ze zm.) oraz odpowiednio normami: PN-EN 228 + A1: 2017 – 6 i PN-EN 590 + A1:2017 - 6.
Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacji paliw pracującej co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego, w tym na stacji zlokalizowanej nie dalej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowego w Dobrym Mieście przy ul. Fabrycznej 34- dotyczy ZADANIA Nr 3;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 76288,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. ZADANIE NR 4 - Dostawa paliw dla pojazdów biura Powiatowej Służby Drogowej w OlsztyniePrzedmiotem zadania Nr 4 jest sukcesywna, rozliczana bezgotówkowo dostawa paliwa do pojazdów użytkowanych przez biuro PSD w Olsztynie tj.:
a) benzyny bezołowiowej 95 oktanów – prognozowana ilość 3252 litrów.
Sprzedawane przez wykonawcę paliwa winny posiadać jakość zgodną z normami, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680 ze zm.) oraz odpowiednio normami: PN-EN 228 + A1: 2017 – 6 i PN-EN 590 + A1:2017 - 6.
Wykonawca zapewni możliwość tankowania na stacji paliw pracującej co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego, w tym na stacji zlokalizowanej nie dalej niż 10 km od siedziby biura Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie przy ul. Cementowej 3- dotyczy ZADANIA Nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91836,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACJA PALIW Kazimierz Gąsiorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390301752
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 5b
7.3.4) Miejscowość: Olsztynek
7.3.5) Kod pocztowy: 11-015
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stacja Paliw - Kazimierz Gąsiorowski
jakie przetargi wygrała firma
Stacja Paliw - Kazimierz Gąsiorowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91836,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84537,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84537,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84537,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falco Mazurkiewicz i wspólnicy Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390200011
7.3.3) Ulica: Pstrowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-602
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FALCO MAZURKIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FALCO MAZURKIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84537,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na realizację zamówienia objętego ZADANIEM NR 3 zostało unieważnione na podst. art 255 pkt 1 ustawy Pzp z uwagi na fakt, że na realizację zadania NR 3 nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19316,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19316,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19316,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falco Mazurkiewicz i wspólnicy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390200011
7.3.3) Ulica: Pstrowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-602
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19316,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.