eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaZAKUP URZĄDZENIA DO PRZEZSKÓRNEGO POMIARU TLENU ORAZ DWUTLENKU WĘGLA



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP URZĄDZENIA DO PRZEZSKÓRNEGO POMIARU TLENU ORAZ DWUTLENKU WĘGLA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/903204

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP URZĄDZENIA DO PRZEZSKÓRNEGO POMIARU TLENU ORAZ DWUTLENKU WĘGLA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-738c318d-02dd-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037852/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 APARAT DO POMIARU TLENU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.10.2024.TP-fn

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do przezskórnego pomiaru tlenu oraz dwutlenku węgla składającego się z jednostki głównej urządzenia wyposażonej w 2 moduły pomiarowe tcpO2/tcpCO2 Unit oraz podwójnego panelu do pomiaru tcpO2 do montażu w komorze hiperbarycznej kompatybilnego z systemami Periflux 5000 i Periflux 6000 – PF 6480-2 TC Remote Panel 2 Channels.
CPV: 33100000-1 urządzenia medyczne, 33120000-7 Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
2. Przedmiot zamówienia musi:
a) być fabrycznie nowy, rok produkcji 2023/2024, nie powystawowy, nieużywany wcześniej do prezentacji, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez konieczności dokonywania żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, bezpieczny dla pacjentów i personelu medycznego,
b) pochodzić z bieżącej produkcji seryjnej, bez wprowadzania jakichkolwiek zmian i modyfikacji w wyrobach na potrzeby wyłącznie niniejszego zamówienia,
c) być wprowadzony przed terminem składania ofert do obrotu i na rynek Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem polskim,
d) posiadać datę produkcji widoczną na obudowie,
e) być wyprodukowany zgodnie z wymogami zasadniczymi i normami bezpieczeństwa określonymi dla wyrobów medycznych w przepisach prawa Unii Europejskiej i w przepisach prawa polskiego,
f) być zgodny z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych,
g) spełniać wymagania prawa polskiego na dzień odbioru przez Zamawiającego,
h) posiadać minimum 24 miesięczną gwarancję, zgodnie z zapisami wzoru umowy.
3. Urządzenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na mycie środkami myjącymi i dezynfekcyjnymi – nie mogą zmieniać się jego parametry użytkowe pod wpływem działania takich środków. Urządzenie powinno posiadać zabezpieczenia przed niewłaściwym jego zastosowaniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ/załącznik nr 1.1 do wzoru umowy pn. Opis przedmiotu zamówienia/Zestawienie parametrów technicznych wymaganych.
5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Miejscem dostawy zamówienia jest siedziba Zamawiającego przy ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322488,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322488,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322488,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKI Med Sebastian Kąkol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321155795

7.3.3) Ulica: Dziatwy 9/16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-109

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322488,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.