Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320225/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OSTROWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 37
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55
1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96746a4-244b-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036809/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320225/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.I.272.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 przy pomocy ładowarki dużej mocy o pojemności łyżki nie mniejszej niż 3,0m3".4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 40707,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 przy pomocy równiarki".4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 44407,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 pługiem ciężkim dwustronnym".4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 71689,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 przy pomocy pługa wirnikowego".4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 38074,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) „Zimowe utrzymanie 65,79 km dróg powiatowych na terenie Gminy Ćmielów w sezonie 2022/2023 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego."4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 219218,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) „Zimowe utrzymanie 77,8 km dróg powiatowych na terenie Gminy Waśniów w sezonie 2022/2023 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego."4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 259158,34 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) „Zimowe utrzymanie 61,13 km dróg powiatowych na terenie Gminy Kunów w sezonie 2022/2023 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 186946,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części Nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, ponieważ nie wpłynęła na tę część żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.