eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiZimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OSTROWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Iłżecka 37

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 247 63 55

1.5.8.) Numer faksu: 41 247 69 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.ostrowiecki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiecki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96746a4-244b-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036809/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320225/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.I.272.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 przy pomocy ładowarki dużej mocy o pojemności łyżki nie mniejszej niż 3,0m3".

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 40707,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 przy pomocy równiarki".

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 44407,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 pługiem ciężkim dwustronnym".

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 71689,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2022/2023 przy pomocy pługa wirnikowego".

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 38074,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) „Zimowe utrzymanie 65,79 km dróg powiatowych na terenie Gminy Ćmielów w sezonie 2022/2023 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego."

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 219218,52 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) „Zimowe utrzymanie 77,8 km dróg powiatowych na terenie Gminy Waśniów w sezonie 2022/2023 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego."

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 259158,34 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) „Zimowe utrzymanie 61,13 km dróg powiatowych na terenie Gminy Kunów w sezonie 2022/2023 przy pomocy piaskarki o poj. 8 - 10 ton, pługa średniego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 186946,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w częściach Nr: 1, 2, 3, 4, 5 i 6 zamówienia
na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ponieważ ceny jedynych złożonych ofert na w/w części przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części Nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, ponieważ nie wpłynęła na tę część żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.