Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozszerzenie wdrażanego specjalistycznego i nowoczesnego oprogramowania do zarządzania działalnością laboratoryjną oraz systemem zarządzania zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Noskowskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-705
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wssepoznan@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-poznan
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/wsse-poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozszerzenie wdrażanego specjalistycznego i nowoczesnego oprogramowania do zarządzania działalnością laboratoryjną oraz systemem zarządzania zgodnie z PN-EN ISO/IEC 170252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6346b5cc-2c53-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080291/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Wdrożenie specjalistycznego i nowoczesnego oprogramowania do zarządzania działalnością laboratoryjną oraz systemem zarządzania zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 na realizację projektu pn. „Wzmocnienie państwowej inspekcji sanitarnej poprzez zakup niezbędnego doposażenia i wykonanie prac budowlanych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dodatkowe funkcjonalności muszą być w pełni zintegrowane i kompatybilne z aktualnie wdrażanym oprogramowaniem klasy LIMS. CSMS sp. z o.o. jest jedynym właścicielem wdrażanego systemu laboratoryjnego i jedynym podmiotem uprawnionym do jego modyfikacji – wobec czego jedynym podmiotem, który może zrealizować zamówienie polegające na rozszerzeniu funkcjonalności systemu – wobec czego zasadnym jest przyjęcie, iż wdrożona zostanie stosowna o udzielenie zamówienia – z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-01ec040a-7f96-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA-ZP.272.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozszerzenie zakresu funkcjonalności wdrażanego specjalistycznego i nowoczesnego oprogramowania CS LIMS do zarządzania działalnością laboratoryjną oraz systemem zarządzania zgodnie z PN-EN ISO/IEC 17025 o:
1. Integrację systemu CS LIMS z systemem Rodan EZD w obszarze zleceń z badań – zgodnie z rozszerzeniem JRWA 903 i 9055 (z przekazaniem informacji o numerze sprawy w EZD do danego zlecenia w rejestrze CS LIMS i numerze dokumentu umieszczanego w sprawie) oraz w obszarze dokumentacji systemu zarzadzania i działalności laboratoryjnej, tj. dokumentów, wniosków, formularzy, ankiet, raportów, rejestrów, zestawień itd. – w postaci pdf do zadań bieżących EZD – sprzężenie z poziomem użytkownika.
2. Integrację systemu CS LIMS z zautomatyzowanym, grupowym skanowaniem dokumentów opatrzonych kodem kreskowym np. skanowanie 50 różnych dokumentów, jak zlecenia, notatki, skargi, dodatkowe uzgodnienia z klientem. Funkcjonalność obejmuje automatyczne przypisanie zeskanowanego dokumentu, na podstawie umieszczonego kodu kreskowego, do odpowiedniego zlecenia w systemie CS LIMS oraz do odpowiedniej sprawy w EZD Rodan.
3. Moduł powiadomień w zakresie oprogramowania CS LIMS – dla dokumentacji SZ i działalności laboratoryjnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212790 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212790 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212790 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSMS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381813506
7.3.3) Ulica: Zdrojowa 2
7.3.4) Miejscowość: Pszczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Integrację systemu CS LIMS z systemem Rodan EZD w obszarze zleceń z badań – zgodnie z rozszerzeniem JRWA 903 i 9055 (z przekazaniem informacji o numerze sprawy w EZD do danego zlecenia w rejestrze CS LIMS i numerze dokumentu umieszczanego w sprawie) oraz w obszarze dokumentacji systemu zarzadzania i działalności laboratoryjnej, tj. dokumentów, wniosków, formularzy, ankiet, raportów, rejestrów, zestawień itd. – w postaci pdf do zadań bieżących EZD – sprzężenie z poziomem użytkownika.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212790 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowiących podstawę zm. danych ew. oraz utw. dziennika zgł. zmian zgromadzonych i przech. w pow. ośrodku dok. geod. i kart. SP w Świdwinie oraz arkuszy map formatu A1
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.