Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00311762/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060397166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Owocowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 35 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_opole_lubelskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c633a2fc-252e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywne dostawy ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c633a2fc-252e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00144257/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i sukcesywne dostawy ziemniaków ,warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2023.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dostawy ziemniakówZiemniak jadalny młody odmiana żółta – bulwy dojrzałe, zdrowe, niezzieleniałe, czyste, suche, jedno-odmianowe bez pustych miejsc wewnątrz
Gatunek I
Ilość 30 000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 43560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dostawy warzyw i owocówKapusta biała młoda – zdrowa, czysta bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Gatunek - I
Ilość - 7500 kg
Burak czerwony młody – świeży bez liści, zdrowy, czysty, suchy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Gatunek - I
Ilość - 2500 kg
Marchew jadalna młoda - bez naci, świeża, czysta, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych.
Gatunek - I
Ilość - 8000 kg
Cebula – zdrowa, czysta, sucha, bez śladów uszkodzeń mechanicznych
Gatunek - I
Ilość - 1300 kg
Jabłka – zdrowe, czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych i śladów gnilnych
Gatunek - I
Ilość - 1500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Jednostka aktualnie posiada ograniczone środki finansowa w ramach paragrafu 4000. Podniesienie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o kwotę 25 150,00 zł (29,24%) może doprowadzić do powstania zobowiązań wymagalnych w budżecie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim co skutkowałoby naruszeniem dyscypliny finansów publicznych. Jednostka w bieżącym roku będzie ponosiła wydatki na zapewnienie odpowiednich warunków bytowych osadzonym zagwarantowanych w Regulaminie organizacyjno-porządkowym wykonywania kary pozbawienia wolności oraz w Regulaminie organizacyjno-porządkowym wykonywania tymczasowego aresztowania. Aktualnie posiadane środki finansowe w ramach paragrafu 4000 nie pozwalają podnieść kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do oferty najkorzystniejszej
nie podlegającej odrzuceniu tj. o kwotę 25 150,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Jednostka aktualnie posiada ograniczone środki finansowa w ramach paragrafu 4000. Podniesienie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o kwotę 25 150,00 zł (29,24%) może doprowadzić do powstania zobowiązań wymagalnych w budżecie Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim co skutkowałoby naruszeniem dyscypliny finansów publicznych. Jednostka w bieżącym roku będzie ponosiła wydatki na zapewnienie odpowiednich warunków bytowych osadzonym zagwarantowanych w Regulaminie organizacyjno-porządkowym wykonywania kary pozbawienia wolności oraz w Regulaminie organizacyjno-porządkowym wykonywania tymczasowego aresztowania. Aktualnie posiadane środki finansowe w ramach paragrafu 4000 nie pozwalają podnieść kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do oferty najkorzystniejszej nie podlegającej odrzuceniu tj. o kwotę 25 150,00 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60150,00 PLN
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji projektu: " Rozwój CUS w Opolu Lubelskim"
- "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029- edycja 5 w Żłobku Miejskim w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sobolewie
- Dostawy warzyw, owoców i pieczarek do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby PCAPOW w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.