Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285941/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAWĘCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawęczyn 48
1.5.2.) Miejscowość: Kawęczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-704
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 288 59 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kaweczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaweczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/84b17b3b-9210-40cf-b9df-2d95b35cb1971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75467be1-1176-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016689/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie odwozu i dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Kawęczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚ-FZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206944,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do i z placówek oświatowych z terenu Gminy Kawęczyn w formie zakupu imiennych biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r., z wyłączeniem przerwy świątecznej oraz innych dni wolnych od zajęć, z uwzględnieniem uprawnień do ulgowych przejazdów określonych w odrębnych przepisach wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. płk. pil. St. J. Skarżyńskiego w Skarżynie, Skarżyn 23, 62-704 Kawęczyn.
a) Będziechów – Skarżyn – 33 uczniów
b) Świdle – 1 uczeń
c) Madalin – Skarżyn – 3 uczniów
d) Skarżyn Kolonia – Skarżyn – 1 uczeń
e) Marcjanów – Skarżyn – 1 uczeń
UWAGA: W Będziechowie uczniowie będą wsiadać na 5 przystankach w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku. Łącznie: 39 uczniów
2) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. JP II w Tokarach Pierwszych, Tokary Pierwsze 4, 62-704 Kawęczyn.
a) Chocim – Tokary Pierwsze – 20 uczniów
b) Głuchów – Tokary Pierwsze – 21 uczniów
c) Milejów – Tokary Pierwsze – 9 uczniów
d) Żdżary – Tokary Pierwsze – 23 uczniów
UWAGA: W Żdżarach i w Milejowie uczniowie będą wsiadać na czterech przystankach, w Głuchowie na trzech przystankach. Natomiast w Chocimiu uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach. Łącznie: 73 uczniów
3) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. MSC w Kawęczynie, Kawęczyn 49 A, 62-704 Kawęczyn
a) Wojciechów – Kawęczyn – 3 uczniów
b) Marianów – Kawęczyn – 3 uczniów
c) Tokary Pierwsze – Kawęczyn – 1 uczeń
d) Kowale Pańskie – Kawęczyn – 1 uczeń
e) Nowy Świat – Kawęczyn – 2 uczniów
UWAGA: W Wojciechowie i Marianowie uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach, a w pozostałych miejscowościach na jednym przystanku.
Łącznie: 10 uczniów
4) Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Gminnego w Kowalach Pańskich, 62-704 Kawęczyn
a) Szkoła Podstawowa im. Strażaków Polskich w Kowalach Pańskich – Kolonii, Kowale Pańskie - Kolonia 34, 62-704 Kawęczyn
- Młodzianów – Kowale Pańskie – 14 uczniów
- Leśnictwo – Kowale Pańskie – 7 uczniów
b) Przedszkole Gminne ”Kasztanowe Ludki” w Kowalach Pańskich, Kowale Pańskie 58, 62-704 Kawęczyn
- Młodzianów – Kowale Pańskie – 3 uczniów
- Leśnictwo – Kowale Pańskie – 3 uczniów
UWAGA: W Leśnictwie uczniowie będą wsiadać na dwóch przystankach, a w Młodzianowie na jednym przystanku. Łącznie: 27 uczniów
3. Zamawiający przewiduje, że łączna liczba uczniów tj. 149 (co jest równe liczbie biletów miesięcznych) jest wielkością prognozowaną i w okresie realizacji zamówienia może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 30 uczniów (biletów miesięcznych).
4. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy t.j. Dz.U. 2020, poz. 1320 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: prowadzenie środka transportu (kierowca) i sprawowanie opieki nad dziećmi (opiekun).
5. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230398,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246967,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230398,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOŃSKI TRAVEL PRZEWOZY TURYSTYCZNE KRAJOWE I ZAGRANICZNE MAGDALENA BAJZERT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300060659
7.3.3) Ulica: ul. Wrzosowa 2
7.3.4) Miejscowość: Przykona
7.3.5) Kod pocztowy: 62-731
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230398,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
- Usługa transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umożliwiająca wykonywanie badań mammograficznych w trybie mobilnym w obrębie województwa śląskiego dla NIO PIB
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.