Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282907/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00282907/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00282913/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kamerowego wraz z akcesoriami dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971798677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-071
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfm.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfm.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb30eafd-4c59-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu kamerowego wraz z akcesoriami dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb30eafd-4c59-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282907/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.TP22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95200,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy w szczególności:1.1. 1 kompletu osprzętu do kontrolowania oświetlenia filmowego składającego się z:
a) 2 sztuk statywu Avenger Roller 42 lub równoważnych,
b) 5 sztuk statywów oświetleniowych Avenger A2033L C-stand Sliding Leg lub równoważnych,
c) 10 sztuk głowic gripowych Avenger D200 lub równoważnych,
d) 2 sztuk głowic gripowych Avenger D400 lub równoważnych,
e) 5 sztuk ramion „fajka” D520 lub równoważnych,
f) 1 sztuki Avenger D650 Boom Junior lub równoważny,
g) 1 sztuki flagi do wyciemniania
h) 1 sztuki flagi do wyciemniania
i) 1 sztuki flagi do wyciemniania
j) 1 sztuki rama dyfuzyjna
k) 2 sztuki widelec do styropianu
l) 4 sztuki ram stalowych
m) 1 sztuki uchwyt typu Cardellini
n) 40 sztuk klipsów metalowych
o) 1 zestawu ramy typu butterfly składającego się z
- 40 sztuk gumek do tkaniny Butterfly
- 1 sztuki rami butterfly
- 1 sztuki Tkaniny Butterfly 12’12’ Grid 1/2
p) X-Rite Color checker video lub równoważny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18940,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy w szczególności dostawę:1.2. 1 kompletu lekkiej kamery filmowej wraz z osprzętem składającego się z:
a) Lekkiej kamery filmowej Sony FX6 lub równoważna,
b) 3 sztuk kart pamięci CFexpress Typ A,
c) 1 sztuki dodatkowego akumulatora do lekkiej kamery filmowej,
d) 1 sztuki czytnika kart,
e) 1 zestawu klatki do lekkiej kamery filmowej składającego się z:
klatki do lekkiej kamery filmowej Tilta ES-T20-B-V Camera Cage Advanced Kit for Sony FX6 V-Mount lub równoważne,
1 sztuki Tilta Standard Lightweight Dovetail Plate lub równoważny,
1 sztuki Chrosziel CAB-EXT-FX6-35 lub równoważny,
1 sztuki mocowania Hirth-Rosette Chrosziel, 401-FX6-ROS Hirth-Rosette lub równoważne,
1 zestawu rurek do baseplate,
Zestawu 3 sztuk uchwytów do mocowania mikrofonu do kamery ,
2 sztuk mikrofonu typu shotgun Rode NTG2 lub równoważny,
2 sztuk followfocus Tilta FF-T06 lub równoważny,
2 sztuk Chrosziel 206-30 Chrosziel Flexi Gear Ring lub równoważny,
1 sztuk SmallHD 502 Full HD On-Camera Monitor (HDMI + SDI) lub równoważny,
1 sztuk adaptera na Noga SJ1000 lub równoważny,
2 sztuk akumulatorów do kamery,
1 sztuki obiektywu Sony FE 200-600 mm F5.6-6.3 G OSS lub równoważny,
1 sztuki obiektywu Sony FE 24–70 mm F2.8 GM lub równoważny,
1 zestawu statywowego składającego się z głowicy olejowej, trójnogu, rozpórki dolnej i torby transportowej (wszystkie elementy muszą pochodzić od tego samego producenta) Sachtler System aktiv8T flowtech75 GS lub równoważny,
2 zestawów statywowych,
1 sztuki torby kamerowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38651500-8 - Kamery filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 76259,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21408,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21408,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21408,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Visions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145979744
7.3.3) Ulica: Środkowa
7.3.4) Miejscowość: Opacz Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4VISIONS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
4VISIONS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21408,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90229,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90229,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90229,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4Visions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145979744
7.3.3) Ulica: Środkowa
7.3.4) Miejscowość: Opacz Kolonia
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4VISIONS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
4VISIONS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90229,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.