eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KargowaBudowa drogi gminnej w Smolnie Wielkim w obrębie dz. ew. nr 337



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w Smolnie Wielkim w obrębie dz. ew. nr 337

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kargowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 33

1.5.2.) Miejscowość: Kargowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683525131

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kargowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kargowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc2d3caf-ea94-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w Smolnie Wielkim w obrębie dz. ew. nr 337

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc2d3caf-ea94-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026680/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej w Smolnie Wielkim w obrębie dz. ew. nr 337

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie pn. ,,Budowa drogi gminnej w Smolnie Wielkim w obrębie dz. ew. nr 337” uzyskało pomoc finansową dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach PROW na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260477

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1321349,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji, robót budowlanych dla zadania pn. ,,Budowa drogi gminnej w Smolnie Wielkim w obrębie dz. ew. nr 337”.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania kompletnego projektu budowlanego dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia. Projekt budowlany opracowany zostanie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1679). Projekt budowlany powinien obejmować wszystkie przewidziane do realizacji branże i być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi ze względu na przedmiot dokumentacji projektowej, jak również zgodnie z adekwatnymi Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej.
Zakres robót budowlanych:
a) budowę odcinka (nr 1) drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szer. zasadniczej 5,50m na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową na dz. ew. nr 288/3 do skrzyżowania z drogą gminną na dz. ew. nr 354 – ok. 270m;
b) budowę odcinka (nr 2) drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szer. zasadniczej 5,00m-5,50m na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną na dz. ew. nr 354 do końca opracowania (granica pasa drogowego na styku z działką drogową 350) – ok. 95m;
c) budowę odcinka (nr 3) drogi gminnej o nawierzchni z kostki betonowej szarej o szer. zasadniczej 3,50m w kierunku plebanii kościoła do granicy działek drogowych 337 i 338 wraz ze skrzyżowaniem z odcinkiem zasadniczym drogi gminnej – ok. 27m;
d) budowę oświetlenia ulicznego składającego się ze słupów aluminiowych wraz z oprawami LED;
e) przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową, bez ingerencji w nawierzchnię drogi powiatowej;
f) budowę zatoki postojowej do parkowania równoległego dla 6 pojazdów przy budynku kościoła;
g) budowę zjazdów indywidualnych do posesji prywatnych;
h) umocnienie obustronnych poboczy gruntowych;
i) profilowanie przyległych terenów zielonych;
j) obramowanie nawierzchni jezdni i zjazdów betonowymi krawężnikami najazdowymi;
k) wykonanie w razie konieczności poprawy warunków odwodnienia powierzchniowego drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1537500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1537500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Melioracyjno-Budowlany ,,Mel-Bud” Ryszard Tarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970312145

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 2

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej - DELTA Robert Skulski ul. Stary Kisielin – Sadowa 4E, 66-002 Zielona Góra NIP 9731035118


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1537500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.