Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304890/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
(zamówienie podzielone na 4 części)
Część nr 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku ......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W MNIOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: CUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385051565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Centralna 9
1.5.2.) Miejscowość: Mniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-080
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@mniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-mniow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6cee438-2154-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024(zamówienie podzielone na 4 części)
Część nr 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku ......
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6cee438-2154-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016320/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/20234 (zam. podzielone na 4 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW. 271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Mniowie w roku szkolnym 2023/2024. Opisprzedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1a do SWZ oraz projektowanych
postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 36166,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jadwigi Mikody w Grzymałkowie w roku szkolnym 2023/2024.Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1b do SWZ oraz projektowanych
postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 91759,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Cierchach w roku szkolnym 2023/2024. Opis przedmiotuzamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1c do SWZ oraz projektowanych postanowieniach
umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 48240,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Antoniego Hedy – Szarego w Zaborowicach w rokuszkolnym 2023/2024. Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawarty jest w załącznikach nr 1d do SWZ oraz
projektowanych postanowieniach umowy wspólnych dla wszystkich części stanowiących załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 27555,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne na Część 1:
Oferta z najniższą ceną na Część 1. tj. 142 110,00 zł. brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 39 060,00 zł. brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie prawne na Część 1:
Art. 255 pkt. 3) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214950,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne na Część 2:
Oferta z najniższą ceną na Część 2. tj. 164 802,00 zł. brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 99 100,00 zł. brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie prawne na Część 2:
Art. 255 pkt. 3) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164802,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221250,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne na Część 3:
Oferta z najniższą ceną na Część 3. tj. 89 841,00 zł. brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 52 100,00 zł. brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie prawne na Część 3:
Art. 255 pkt. 3) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125445,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne na Część 4:
Oferta z najniższą ceną na Część 4. tj. 89 841,00 zł. brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 29 760,00 zł. brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie prawne na Część 4:
Art. 255 pkt. 3) ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125445,00 PLN
INNE PRZETARGI MNIÓW
więcej: przetargi MNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.