Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261893/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00261893/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00265754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00276464/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI UBEZPIECZENIOWE:
Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego,
mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne
Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 683 79 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.krakow@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizejprogow- unijnych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych, wdrożenie wyników badań naukowych i prac rozwojowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI UBEZPIECZENIOWE:Część 1: Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego,
mienia w transporcie oraz ubezpieczenia komunikacyjne
Część 2: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bacfdfab-4071-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005544/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, mienia w transporcie, ubezpieczenia komunikacyjne oraz OC Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261893/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FL.261.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 309000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: UBEZPIECZENIE MIENIA, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO, MIENIA W TRANSPORCIE ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE. Ubezpieczający SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (Ł-ICIMB)31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
NIP 5250007626
Regon 000056377
Ubezpieczony SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (Ł-ICIMB)
31-983 Kraków, ul. Cementowa 8
NIP 5250007626
Regon 000056377
Okres trwania umowy 24 miesiące tj. od 01.01.2022 do 31.12.2023 z podziałem na dwa roczne okresy ubezpieczenia.
Ubezpieczyciel potwierdzi ochronę w odniesieniu do każdego z rocznych okresów ubezpieczenia odrębnym dokumentem ubezpieczenia (polisą).
Okres ubezpieczenia I okres polisowy: 01.12.2021 r. – 30.11.2022 r.
II okres polisowy: 01.12.2022 r. – 30.11.2023 r.
Miejsce ubezpieczenia Teren Rzeczypospolitej Polskiej, w tym m.in. wszystkie lokalizacje, w których prowadzona jest działalność Ubezpieczającego, składowane jest mienie, prowadzone są imprezy plenerowe, ośrodki wczasowe, etc.
Główne lokalizacje prowadzonej działalności, to:
Warszawa, ul. Postępu 9
Warszawa, ul. Kupiecka 4
Gliwice, ul. Toszecka 99
Opole, ul. Oświęcimska 21
Kraków, ul. Cementowa 8
Kraków, ul. Lipowa 3
Kraków, ul. Romanowicza 19a
Przedmiot ubezpieczenia a) Budynki i budowle wraz z infrastrukturą i instalacjami technicznymi zapewniającymi możliwość użytkowania budynku i budowli zgodnie z jego przeznaczeniem, takimi jak m.in. sieci, w tym wodno-kanalizacyjne, elektryczne, energetyczne*, przyłącza*, instalacje, w tym stacje transformatorowe*, węzły cieplne*, ogrodzenia, mury, bramy, przejazdy, place, parkingi, szlabany, drogi, chodniki, oświetlenie nieruchomości, wykończenia terenu (elementy zieleni, skarpy, etc), nakłady adaptacyjne (w tym m.in. drzwi, rolety, zabezpieczenia przeciwkradzieżowe), obiekty małej architektury oraz nakłady adaptacyjne.
b) Maszyny i urządzenia**, wyposażenie, pozostałe środki trwałe, w tym sprzęt elektroniczny powyżej 10 lat od daty produkcji
c) Zbiory biblioteczne
d) Środki obrotowe
e) Mienie osób trzecich
f) Szyby i inne elementy szklane
g) Mienie pracownicze
h) Wartości pieniężne w lokalu
i) Inne wartości - platyna w lokalu, w kasie i w skarbcu
* Dla sieci nie obowiązuje limit odległości, pod warunkiem, że sieci te pozostają w posiadaniu Ubezpieczonego.
**Maszyny stanowiące integralną część budynku, w tym m.in. windy, klimatyzatory, etc. oraz pozostałe maszyny i urządzenia.
Zakres ubezpieczenia Wszystkie ryzyka fizycznego uszkodzenia, zniszczenia lub utraty mienia na skutek nagłych, niespodziewanych i niezależnych od woli Ubezpieczającego zdarzeń losowych z włączeniem m.in. ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku, wandalizmu, graffiti, powodzi w tym także w odniesieniu do mienia znajdującego się na terenie, gdzie występowała powódź lub na obszarach bezpośrednio zagrożonych powodzią, dymu, sadzy, osmaleniu, eksplozji, implozji, bezpośredniego uderzenia pioruna, pośredniego działania wyładowań atmosferycznych, wysokiego i niskiego napięcie i zjawisk pochodnych, działanie wody, w tym m.in. zalania wodą z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, burzy, sztormu, wylewu wód podziemnych i gruntowych, cofnięcie się wody, ścieków lub innych cieczy i substancji, deszczu nawalnego, zalania przez nieszczelności okienne i drzwiowe, pary wodnej i cieczy, mrozu, gradu, śniegu, samoczynne uruchomienie instalacji tryskaczowej, gaśniczej lub z innego powodu innych niż w skutek pożaru, nieumyślne pozostawienie kranów lub innych zaworów, trąby powietrzne, huragan, działanie wiatru, lawiny, osunięcie i zapadanie się ziemi, uderzenie pojazdu (wszelkiego rodzaju) niezależnie kto jest jego właścicielem w tym szkody w samym pojeździe, o ile zgłoszony jest do ubezpieczenia lub uderzenie/upadek jakiegokolwiek innego mienia/rzeczy/obiektu w ubezpieczony przedmiot, w tym upadek/uderzenie drzew, roślin, itp., szyb i innych elementów szklanych, ryzyko katastrofy budowlanej, ryzyko awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń, błąd ludzki, wady produkcyjne i materiałowe, szkody podczas oraz w wyniku konserwacji, naprawy, remontu, instalacji, utrzymania technicznego, rozruchu próbnego, testów, montażu i demontażu.
Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również:
szkody powstałe podczas tymczasowego magazynowania oraz w czasie tymczasowego wyłączenia z użytkowania,
szkody w mieniu, które nie zostało jeszcze zainstalowane i nie został jeszcze przygotowane do eksploatacji (np. jest jeszcze zapakowane),
szkody w trakcie montażu, demontażu i rozruchu próbnego.
Ochroną ubezpieczeniową objęte jest mienie bez względu na jego wiek, stopień zużycia technicznego czy stopień umorzenia.
System ubezpieczenia / Baza wyceny wartości
a, b) wartość księgowa brutto, nowo – odtworzeniowa, ubezpieczenie na sumy stałe,
c) zgodnie z wyceną, sumy stałe
d) koszt nabycia/wytworzenia, ubezpieczenia na sumy zmienne
f) wartość nowo – odtworzeniowa, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
e, g) wartość rzeczywista, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
h) wartość nominalna, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
i) wartość nabycia, ubezpieczenie na pierwsze ryzyko, na jedno i wszystkie zdarzenia
Określenie bazy wyceny będzie następowało w toku likwidacji szkody na podstawie zgromadzonych dokumentów.
Przez odtworzenie mienia rozumie się:
o zakup nowego mienia o tych samych parametrach lub parametrach najbardziej zbliżonych;
o pobranie nowego mienia z magazynu centralnego;
o zastąpienie mienia na zasadach przesunięć magazynowych, stanów środka trwałego.
Suma ubezpieczenia
Łączna suma ubezpieczenia: 161.037.999,59 PLN, w tym:
a) 57.368.287,19 PLN
b) 89.071.908,43 PLN
c) 350.000,00 PLN
d) 7.894.584,24 PLN
e) 2.597.680,17 PLN
f) 50.000,00 PLN
g) 50.000,00 PLN
h) 48.000,00 PLN
i) 3.607.539,56 PLN
Najwyższa wartość w jednej lokalizacji: 62.949.504,87 PLN (dot. to lokalizacji w Warszawie ul. Postępu 9).
Podlimit dla ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu, w tym graffiti 2.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia, z uwzględnieniem sublimitu dla ryzyka graffiti w wysokości 50 000,00 PLN na jedno i 100 000,00 PLN na wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla ryzyka kradzieży zwykłej 50.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla ryzyka awarii, uszkodzeń wewnętrznych oraz niefachowej obsługi maszyn i urządzeń 500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla kosztów poszukiwania źródła szkody 100.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w rocznych okresach polisowych.
Podlimit dla ryzyka przepięcia (pośrednie uderzenie pioruna) 1.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia , limit na pierwsze ryzyko.
Podlimit dla katastrofy budowlanej 5.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Składka 1. Składka za każdy okres ubezpieczenia płatna w IV równych ratach na podstawie polisy wystawionej przez Ubezpieczyciela.
2. I rata składki płatna nie wcześniej niż w ciągu 30 dni od daty wystawienia polisy przez Ubezpieczyciela.
3. II rata składki płatna do dnia 30.04. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.
4. III rata składki płatna do dnia 30.07. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.
5. IV rata składki płatna do dnia 30.10. każdego roku w trakcie obowiązywania umowy generalnej.
6. Składka za środki obrotowe jest składką minimalną i depozytową w wysokości 70% przewidywanej składki rocznej.
7. Datę zapłaty składki przyjmuje się, jako datę obciążenia rachunku Ł-ICIMB
Franszyza integralna Nie występuje
Franszyza redukcyjna
(na każde zdarzenie) 10% wartości szkody min 5 000,00 PLN dla ryzyka terroryzmu, sabotażu, zamieszek, niepokojów społecznych, rozruchów i strajków
3 000 PLN – dla ryzyka awarii maszyny
1 000 PLN – dla ryzyka katastrofy budowlanej
200,00 PLN dla szyb,
pozostałe ryzyka 500,00 PLN,
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 225000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 84000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153541,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185064,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185064,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 585-000-16-90
7.3.3) Ulica: ul. Hestii 1
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-731
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185064,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79332,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79332,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79332,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVIVA Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-020-99-98
7.3.3) Ulica: ul. Inflancka 4B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-189
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVIVA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ OGÓLNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AVIVA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ OGÓLNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79332 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE DLA POWIATU RAWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH na lata 2025-2028
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Szumowo
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY KOTLA
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów Gminy Słubice
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, elektroniki od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Jeleśnia
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.