Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00222108/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00334445/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4210160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkwiecinska@kultura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-mkidn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kultura, dziedzictwo narodowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ad0ac4-f2c3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222108/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 510667,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 444902,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.Szczegółowy opis przedmiotu stanowi odpowiednio dla Części Nr 1 Załącznik nr 6 A do SWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy, tj. odpowiednio Załącznik nr 5a do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 122289,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.Szczegółowy opis przedmiotu stanowi odpowiednio dla Części Nr 2 Załącznik nr 6 B do SWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy, tj. odpowiednio Załącznik nr 5b do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
22140000-3 - Ulotki
30199792-8 - Kalendarze
4.5.5.) Wartość części: 346592,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa toreb bawełnianych z logotypem Zamawiającego i nadrukiem jedno i dwustronnym (po 400 sztuk Toreb z każdego nadruku), tj. łącznie 800 (słownie: osiemset) sztuk.Szczegółowy opis przedmiotu stanowi odpowiednio dla Części Nr 3 Załącznik nr 6 C do SWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy, tj. odpowiednio Załącznik nr 5c do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9735,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych dotyczących Programu Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.Szczegółowy opis przedmiotu stanowi odpowiednio dla Części Nr 4 Załącznik nr 6 D do SWZ będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do projektowanych postanowień umowy, tj. odpowiednio Załącznik nr 5d do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 68613,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części nr 1 zostały złożone 4 oferty. Oferty nr 3 i nr 4 na etapie oceny
ofert została odrzucone. Zamawiający jako najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu na
Część 1 dokonał wyboru oferty nr 2, zaś Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
Zamawiający na skutek dokonania ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty wybrał ofertę
nr 1, złożoną przez Wykonawcę Promobay Brzoskowski Kamaj Sp. J. ul. Słowiańska 55C, 61-
664 Poznań NIP: 9721268329. Wykonawca ten, pismem z dnia 01.09.2022 r. uchylił się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w części nr 2 zostały złożone 2 oferty. Oferta Nr 1 na etapie oceny ofert
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp. Zamawiający jako
najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu na Część 2 dokonał wyboru oferty złożonej
przez Wykonawcę PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg.
Wykonawca ten, pismem z dnia 15.08.2022 r. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781179389
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83322,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83322,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83322,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIM Koło Sp. z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662110475
7.3.3) Ulica: Asnyka 35
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83322,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Dostawa butelek filtrujących
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
- Dostawa artykułów reklamowych
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.