Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00282114/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zewnętrznych schodów głównych, schodów zejściowych do lokalu gastronomicznego oraz tarasu frontowego w bud. dawnej willi Dyrektora TAZ Zlokalizowanej przy ul. Szymańskiego 2 w Zawierciu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270542016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Szymańskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 67 211 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@bibliotekazawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekazawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c8c4dc4-f7f2-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zewnętrznych schodów głównych, schodów zejściowych do lokalu gastronomicznego oraz tarasu frontowego w bud. dawnej willi Dyrektora TAZ Zlokalizowanej przy ul. Szymańskiego 2 w Zawierciu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c8c4dc4-f7f2-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00333947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00281208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont zewnętrznych schodów głównych, schodów zejściowych do lokalu gastronomicznego oraz tarasu frontowego w budynku dawnej willi Dyrektora TAZ Zlokalizowanej przy ul. Szymańskiego 2 w Zawierciu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.223 - 1/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 527314,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 272314,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont zewnętrznych schodów głównych, schodów zejściowych do lokalu gastronomicznego oraz tarasu frontowego w budynku dawnej willi Dyrektora TAZ Zlokalizowanej przy ul. Szymańskiego 2 w Zawierciu w ramach zadania z Funduszu Obywatelskiego pn.: „Remont schodów, tarasu oraz parkingu Pałacyku Szymańskiego”.
2. Stan istniejący:
Budynek dawnej willi Dyrektora TAZ obecnie siedziba Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zawierciu przy ul. Szymańskiego 2 wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A/1428/91na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 10 lipca 7991 rokuAdres ewidencyjny: 42-400 Zawiercie, ul. F. Szymańskiego nr 2, dz. nr 17/3.
(…)
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę istniejących okładzin schodów i tarasu, odtworzenie izolacji poziomej tarasu, oczyszczenie lica ścian kamiennych i ceglanych, wymianę i uzupełnienie ubytków powierzchni tynkowanych, spoinowanie i impregnację powierzchni ceramicznych i kamiennych, wymianę rynien i rur spustowych, naprawę elementów metaloplastycznych, w tym:
1) Nawierzchnia betonowa wokół schodów zejściowych i schodów głównych”:
Warstwy odtwarzanej nawierzchni:
- Kostka betonowa drogowa typu behaton gr. 8 cm;
- Podsypka, piasek płukany o uziarnieniu 2-4 mm lub drobny grys do 5 mm gr. 5 cm;
- Tłuczeń klinujący frakcja 0-31,5 mm gr. 5 cm;
- Podbudowa, tłuczeń frakcja 31,5-63 mm gr. 30 cm;
- Warstwa odsączająca gr. 10 cm.
2) Izolacja pionowa fundamentów wokół muru oporowego przy schodach zewnętrznych do restauracji:
3) Mur oporowy przy schodach zejściowych, okładzina kamienna schodów głównych:
Kamień wapienny w cokole, należy poddać czyszczeniu i impregnacji. Wykonać powierzchniowe oczyszczenie elewacji kamiennej za pomocą strumieniowania ciśnieniowego ścierniwem kwarcowym.
4) Czyszczenie fragmentu tynkowanego, wymiana i uzupełnienie tynków:
Próbę czyszczenia tynkowanych elementów tarasu należy przeprowadzić metodą mechaniczną, niskociśnieniowym strumieniem rotacyjnym.
5) Czyszczenie ceramiki. Mur cokołowy tarasu.
6) Uzupełnienie ceramiki:
Cegły mocno uszkodzone mechanicznie i będące w stanie destrukcji, należy punktowo wymienić na nowe, dobrane kolorystycznie i gabarytowo do cegły istniejącej. W zależności od stanu materiału wymieniać całe elementy lub wycinać i wymieniać licówki.
7) Betonowe nakrywy słupków i murów:
Nakrywy balustrad schodów głównych, nakrywy słupków i balustrad tarasu.
Spoinowanie.
8) Hydrofobizacja.
9) Warstwy izolacyjne tarasu. Okładzina schodów zewnętrznych głównych i zejściowych do lokalu. Nawierzchnia tarasu.
Warstwy systemu tarasowego.
Warstwy schodowe.
10) Okładziny kamienne schodów i tarasu:
Piaskowiec w kolorze naturalnym (jasny beżowy) nawiązujący ściśle kolorystyką do płyt
piaskowcowych zamontowanych na schodach prowadzących do bocznej klatki schodowej i schodów wejściowych od strony elewacji wschodniej.
Płyty piaskowcowe o nawierzchni szlifowanej (antypoślizgowej).
11) Blacharka elewacyjna. Orynnowanie:
Blacharka elewacyjna, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe tarasu należy wymienić na nowe, wykonane z blachy tytanowo-cynkowej.
12) Instalacja elektryczna na elewacjach:
Podczas prac remontowych, należy uporządkować okablowanie biegnące chaotycznie na elewacjach w zakresie opracowania.
13) Malowanie elementów tynkowanych.
14) Balustrady, elementy metaloplastyczne.
15) Odwodnienie spocznika schodów.
Montaż nowego wpustu odwodnieniowego. Wymiana istniejącej instalacji odwodnienia w obrębie dolnego spocznika schodów.
4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej SWZ).
Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowne.
5. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w obiektach użyteczności publicznej, w szczególności wpisanych do rejestru zabytków, wykona prace w sposób i w czasie nie zakłócającym funkcjonowania Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zawierciu, w sposób zapewniający bezpieczeństwo korzystania z budynku przez pracowników i klientów biblioteki. Wszelkie prace zakłócające funkcjonowanie Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zawierciu Wykonawca będzie wykonywał w terminie i na zasadach uzgodnionych z osobą nadzorującą realizację umowy z ramienia Zamawiającego.
6. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych.
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
(.)
7. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
8. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: rozbiórka nawierzchni, naprawa nawierzchni betonowej wokół schodów zejściowych i schodów głównych, wykonanie izolacji, roboty naprawcze muru oporowego przy schodach oraz okładziny kamienia na schodach głównych, czyszczenie fragmentu tynkowego, wymiana i uzupełnienie tynków, czyszczenie ceramiki, naprawa muru cokołowego tarasu, betonowe nakrywy słupków i murów, spoinowanie – cegła, hydrofobizacja, warstwy systemu tarasowego, warstwy schodowe, blacharka elewacyjna, roboty instalacji elektrycznej na elewacjach, malowanie elementów tynkowanych) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
10. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamówienie realizowane jest w ramach Funduszu Obywatelskiego pn.: „Remont schodów, tarasu oraz parkingu Pałacyku Szymańskiego”.
Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305627,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305627,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305627,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIECHA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732848086
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 59
7.3.4) Miejscowość: Słowik
7.3.5) Kod pocztowy: 42-263
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305627,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-03 do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.