Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00256136/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Galewicach ” – oświetlenie, fotowoltaika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627838618
1.5.8.) Numer faksu: 627838625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7791951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Galewicach ” – oświetlenie, fotowoltaika2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8e981c-09b8-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025723/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Prezdszkolnego w Galewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.MB.2.1.IG.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 640587,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274371,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji elektrycznych i teletechnicznych:
demontaż istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych w ilości 296 szt. w 44 pomieszczeniach szkolnych różnego przeznaczenia,
montaż nowych opraw energooszczędnych ledowych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę projekt oświetlenia pomieszczeń – wstępne założenia to montaż ok. 215 szt.( klasy), 56 szt. (pozostałe pomieszczenia) oraz 2 szt. (oprawy zewnętrznych),
Oprawy zastosowane w pozostałych pomieszczeniach maja być wyposażone w programowalny zasilacz, sensorykę, detektor ruchu oraz analizę poziomu oświetlenia pozwalająca na dostosowanie się poziomu natężenia światła do warunków panujących w otoczeniu. W przypadku braku ruchu w obszarze oprawy płynna, dwustopniowa redukacja strumienia,
zasilania urządzeń wraz z doprowadzeniem przewodów,
montaż opraw oświetlenia awaryjnego – ok. 20 szt.,
Wykucie i zaprawianie bruzd, gruntowanie podłoża i malowanie powierzchni zaprawionej,
utylizację zdemontowanych opraw i świetlówek,
wykonanie dokumentacji powykonawczej oświetlenia i pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, oprawy winy posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC oraz spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN.
b) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem do eksploatacji i potwierdzenia przyjęcia przez właściwy Zakład Energetyczny zgłoszeń przyłączenia do sieci elektroenergetycznej instalacji bez uwag oraz obsługę gwarancyjną i serwisową:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, ekspertyz, decyzji administracyjnych, analiz, opracowań i materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
montaż konstrukcji pod panele PV,
montaż paneli PV na konstrukcji specjalnie przeznaczonej do tego celu wymagającej jak najmniejszej ingerencji w pokrycie dachowe. Wszelkie przebicia wierzchniej warstwy dachu muszą być skutecznie naprawione i zabezpieczone przed dostępem wody,
ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej,
modernizacja rozdzielnicy elektrycznej,
montaż rozdzielnic PV – rozdzielnica AC i DC,
montaż układu automatyki,
wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
uruchomienie układu i regulacje oraz rozruch całości instalacji z wykonaniem wymaganych pomiarów elektrycznych,
wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej instalacji wraz z załączeniem stosownych certyfikatów i atestów dotyczących zastosowanych rozwiązań i zainstalowanych urządzeń,
wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody,
uszczelnienie przepustów,
uszczelnienie konstrukcji dachu ( łączeń płyt dachowych przed położeniem instalacji PV),
wykonanie ekspertyzy nośności dachu z opiniom potwierdzającą możliwość zamontowania paneli fotowoltaicznych na wskazanym dachu w STWiOR.
zgłoszenie przedmiotowej instalacji do ZE i PSP. Wykonanie procedury przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej oraz doprowadzenie do zainstalowania licznika dwubiegunowego przez dystrybutora energii elektrycznej,
Instalacja urządzenia monitorującego które zbiera wszystkie dane z falownika po stronie systemu, informującego o statusie instalacji w danym momencie, co oznacza, że powinno ono zawierać rejestrator danych , oferujący opcje archiwizacji i przetwarzania danych . Zapewnić bezpłatny pełny – zdalny i lokalny dostęp dla użytkownika oraz posiadać możliwość powiadamiania z a pomocą sms-a i e-maila o wystąpieniu awarii. Urządzenie powinno posiadać moduł komunikacyjny, który może współpracować z urządzeniami wielu producentów falowników. Powinno ono dawać możliwość zalogowania się w sieci w charakterze administratora lub gościa w celu podglądu bieżących parametrów pracy instalacji,
szkolenie z obsługi.
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót. Oferta powinna obejmować komplet dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji
Szczegóły zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444259,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instel 24 Mateusz Fraszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322037177
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa 121
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Modernizacja łazienek oraz pomieszczenia socjalnego w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie
- Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.