Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
- 2024/BZP 00268227/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2023/BZP 00388597/01 - Wynik z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT ELEWACJI BUDYNKU CENTRUM SPORTOWO-REHABILITACYJNEGO „SŁOWIANKA” SP. Z O.O.
W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SPORTOWO - REHABILITACYJNE "SŁOWIANKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211190023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słowiańska 14
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957338500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slowianka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowianka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT ELEWACJI BUDYNKU CENTRUM SPORTOWO-REHABILITACYJNEGO „SŁOWIANKA” SP. Z O.O.
W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM – ETAP I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ec52aef-3034-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/slowianka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi@slowianka.pl, przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na Platformie Zakupowej w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i innych dokumentów zamówienia,
Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, na pendrive) nie będzie brana pod uwagę,
Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/slowianka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę i oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą przygotowuje się i składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W celu złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musu założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania dostępna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania.
Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.
Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina zsynchronizowane są z Głównym Urzędem Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SKP-6/RB/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie elewacji istniejącego budynku Centrum Sportowo - Rehabilitacyjne „Słowianka” Sp. z o.o. położonego w jedn. ewid. Gorzów Wlkp. przy ul. Słowiańskiej 14 na działce nr 1577/15 w obrębie ewid. nr 0004 Staszica.
Kategoria obiektu budowlanego V.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót wskazanych w zamówieniu, w tym robót objętych w dokumentacji w ramach etapu II i III do wysokości nie więcej niż 100% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych robót budowlanych w zakresie całego przedmiotu zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy zaistnieje potrzeba zmiany zakresu lub ilości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Podstawa ustalenia okoliczności oraz warunków realizacji zamówienia podobnego będzie umowa podstawowa oraz przeprowadzone z Wykonawcą negocjacje.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca nie opisuje tego warunku.
3) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
A. w zakresie posiadania doświadczenia: - Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie/dociepleniu elewacji budynku o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto.
B. w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – Zamawiający nie opisuje tego warunku.
C. w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże, że dysponuje jedną osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanych.
Wyszczególnione wymogi Zamawiającego dotyczące personelu stanowią minimum wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zamówienia personel posiadający odpowiednią wiedzę techniczną i umiejętności w celu realizacji zakresu objętego przedmiotem umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian Umowy w przypadku wystąpienia jednej z wymienionych poniżej okoliczności:1) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu określonego w § 2 ust. 1 pkt. 3 Umowy:
a) W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy,
b) W przypadku działania siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się wszystkie zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony Umowy, a zaistniałe po zawarciu Umowy,
c) W przypadku uzgodnienia pomiędzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu Umowy,
2) Zmiana pozostałych postanowień umowy:
a) w przypadku, gdy z przyczyn technicznych, które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności lub które ujawniły się podczas wykonywania prac lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamawiającego w zakresie w jakim korzyść może polegać między innymi na:
i. zmianach mających wpływ na przyspieszenie wykonania,
ii. zmianach mających wpływ na obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie, lub użytkowanie,
iii. zmianach mających wpływ na poprawę sprawności, wydajności wykonanych robót dla Zamawiającego,
iv. zmianach mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
v. zmianach mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa użytkowania,
vi. zmianach mających wpływ na poprawę parametrów technicznych,
vii. zmianach mających wpływ na poprawę parametrów funkcjonalno-użytkowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzenia określonego w § 4 Umowy oraz jeżeli wskutek wprowadzenia tych zmian wystąpi opóźnienie lub wydłużenie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy poprzez wydłużenie o okres takiego opóźnienia lub o okres, o jaki czas konieczny dla wykonania przedmiotu Umowy po wprowadzonych zmianach będzie dłuższy od czasu wykonania przewidzianego dla Wykonawcy przed taką zmianą.
b) W przypadku choćby częściowego finansowania inwestycji ze środków zewnętrznych dopuszcza się zmiany niniejszej umowy mające na celu dostosowanie jej postanowień do umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, m.in. w zakresie:
i. sposobu rozliczania lub warunków dokonywania płatności,
ii. terminu realizacji niniejszej Umowy, określonego w § 2 ust. 1 pkt 3 Umowy
c) W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe.
d) Możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy).
e) Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym wprowadzenia faktury częściowej lub zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadkach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
f) Zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/slowianka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-19
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Przebudowa, rozbudowa szkoły ze zmianą sposobu użytkowania na zakład przyrodoleczniczy w Fredropolu z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
- Budowa szkoły podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Fredropol
- Budowa budynku żłobka w Słomnikach
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.