eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pionki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pionki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Oświaty i Sportu w Pionkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140802550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoiw@gmina-pionki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipgzoiw.gmina-pionki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipgzoiw.gmina-pionki.pl/strona-17-zamowienia_publiczne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pionki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268c21d9-1307-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00289325/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Pionki do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289694/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZOiS.26.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 299024,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Trasa dowozu:
Helenów – Czarna (szkoła) – 22 uczniów – 1 kurs
Trasa odwozu:
Czarna (szkoła)-Helenów - 2 kursy 1 autobus

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 65195,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Laskach
Trasa dowozu :
Krasna Dąbrowa – Januszno - Zalesie - Anielin ( 1 przystanek) – Laski (koniec)- Laski (szkoła) (WAŻNE! w Krasnej Dąbrowie 3 przystanki) 27 uczniów – 1 kurs
Trasa odwozu:
Laski (szkoła) – Laski ( koniec) - Anielin ( 1 przystanek) – Zalesie – Januszno - Krasna Dąbrowa (WAŻNE! w Krasnej Dąbrowie 3 przystanki)- 2 kursy 1 autobus

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 68129,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Jedlni na trasach
Trasa dowozu:
1. Brzeziny - Jedlnia Kolonia – Poświętne - Zadobrze - Jedlnia (szkoła) – 1 kurs 15 uczniów
2. Adolfin - Sokoły - Żdżary - Jedlnia – Kolonka (Kieszek – uczeń z orzeczeniem)- Jedlnia (szkoła) – 1 kurs 31 uczniów
w tym:
3. Adolfin – Sokoły – Żdżary – Jedlnia (szkoła) – 1 kurs
Trasa odwozu:
1. Jedlnia (szkoła) – Zadobrze – Poświętne - Jedlnia Kolonia - Brzeziny – 1 kurs
2. Jedlnia (szkoła) – Kolonka (Kieszek – uczeń z orzeczeniem)– Żdżary – Sokoły – Adolfin 1 kurs
w tym:
3. Jedlnia (szkoła) – Żdżary – Sokoły - Adolfin
Liczba dowożonych uczniów : 46 – 1 autobus

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 73609,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół im. Jędrzeja Śniadeckiego ul. Parkowa 6 Pionki.
Poniedziałek:
Dowóz :
- Zadobrze – (3 dzieci), Helenów (2 dzieci)
Pionki Szkoła
- Krasna Dąbrowa ( – 1 dziecko), Januszno (1 dziecko), Suskowola (1dziecko)
Pionki Szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Pionki Szkoła
Żdżary (1 dziecko)
Pionki Szkoła
Odwóz :
- Pionki szkoła
–Krasna Dąbrowa (1 dziecko), Januszno (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Zadobrze (3 dzieci), Żdżary (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Wtorek
Dowóz :
- Zadobrze – (3 dzieci), Helenów (2 dzieci)
Pionki Szkoła
- Krasna Dąbrowa ( – 1 dziecko), Januszno (1 dziecko), Suskowola (1dziecko)
Pionki Szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Pionki Szkoła
Żdżary (1 dziecko)
Pionki Szkoła
Odwóz :
- Pionki szkoła
–Krasna Dąbrowa (1 dziecko), Januszno (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Zadobrze (3 dzieci), Żdżary (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Środa
Dowóz :
- Zadobrze – (3 dzieci), Helenów (2 dzieci)
Pionki Szkoła
- Krasna Dąbrowa ( – 1 dziecko), Januszno (1 dziecko), Suskowola (1dziecko)
Pionki Szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Pionki Szkoła
Żdżary (1 dziecko)
Pionki Szkoła
Odwóz :
- Pionki szkoła
–Krasna Dąbrowa (1 dziecko), Januszno (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Zadobrze (3 dzieci), Żdżary (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Czwartek
Dowóz :
- Zadobrze – (3 dzieci), Helenów (2 dzieci)
Pionki Szkoła
- Krasna Dąbrowa ( – 1 dziecko), Januszno (1 dziecko), Suskowola (1dziecko)
Pionki Szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Pionki Szkoła
Żdżary (1 dziecko)
Pionki Szkoła
Odwóz :
- Pionki szkoła
–Krasna Dąbrowa (1 dziecko), Januszno (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Zadobrze (3 dzieci), Żdżary (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Piątek
Dowóz :
- Zadobrze – (3 dzieci), Helenów (2 dzieci)
Pionki Szkoła
- Krasna Dąbrowa ( – 1 dziecko), Januszno (1 dziecko), Suskowola (1dziecko)
Pionki Szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)
Pionki Szkoła
Żdżary (1 dziecko)
Pionki Szkoła
Odwóz :
- Pionki szkoła
–Krasna Dąbrowa (1 dziecko), Januszno (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Zadobrze (3 dzieci), Żdżary (1 dziecko)
- Pionki szkoła
- Kościuszków ( 1 dziecko)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 92089,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 28 lok. 48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 28 lok. 48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56358,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133036055

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięzców 28 lok. 48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-938

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59706,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Dominator Małgorzata Amanowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121253827

7.3.3) Ulica: Jaroszki 40

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.