Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295537/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00303147/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00306498/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu „Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-baf5c9ce-0092-11ef-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu „Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim”)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baf5c9ce-0092-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach FEPZ 2021 - 2027, Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działania 6.9 Edukacja ogólna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.4.2024.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi przewozu uczestników projektu pn.: „Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole Podstawowej nr 1 w Drawsku Pomorskim”, w dniach od 21 maja 2024 r. do 18 czerwca 2024 r. zwanej dalej „usługą”.
1.2. Wyjazdy zaplanowane są dla 10 grup uczniów w dniach: 21.05.2024r., 22.05.2024 r., 23.05.2024 r., 24.05.2024 r., 05.06.2024 r., 06.06.2024 r., 07.06.2024 r., 12.06.2024 r., 13.06.2024 r., 18.06.2024 r.
1.3. Usługa polegać będzie na przewozie uczniów ze Szkoły Podstawowej w Drawsku Pomorskim (ul. Obrońców Westerplatte 13, 78-500 Drawsko Pomorskie) do Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha (ul. Nad Duńczycą 1, 70-655 Szczecin) i z powrotem.
1.4. Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od miejsca ich odbioru tj. od Szkoły Podstawowej w Drawsku Pomorskim (ul. Obrońców Westerplatte 13, 78-500 Drawsko Pomorskie) do Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha (ul. Nad Duńczycą 1, 70-655 Szczecin) i z powrotem. Zamawiający nie pokrywa dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
1.5. Ilość uczestników każdego wyjazdu (jedna około pięćdziesięcioosobowa grupa) nie przekroczy 50 osób (uczniowie i nauczyciele).
1.6. Maksymalna liczba kilometrów w ramach usługi wynosić będzie 2000 km.
1.7. Cała grupa musi być przewożona jednym pojazdem.
1.8. Przewidywany czas planowanych wycieczek to 8-9 godzin (od wyjazdu do powrotu). Wyjazdy zaplanowane od godziny 7.00 do 8.00 w zależności od grupy. Autobus musi zostać podstawiony minimum 30 minut przed planowaną godziną wyjazdu.
1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy i ilości kilometrów w trakcie realizacji zamówienia przy zachowaniu obowiązującej stawki za kilometr.
1.10. Pojazdy służące do przewozu muszą być przeznaczone wyłącznie do tego celu i dostosowane do liczby przewożonych osób.
1.11. Przewozy odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r., poz. 2201 ze. zm.).
1.12. Wykonawca musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób, zapewnić bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach.
1.13. Wykonawca jest zobowiązany dowieźć uczestników wycieczki do zwiedzanego obiektu lub gdy jest to niemożliwe, w ich pobliże.
1.14. W przypadku braku możliwości wykonania usługi, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni pojazd zastępczy odpowiadający przepisom prawa oraz zapisami zawartej umowy. (Termin podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii jest jednym w kryteriów wyboru oferty).
1.15. W przypadku niezapewnienia przez Wykonawcę środków transportu, o których mowa w ppk 1.14, Zamawiający zleci wykonanie tej usługi innemu przewoźnikowi, obciążając kosztami Wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKL Jacek sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526144217
7.3.3) Ulica: Słoneczna 12a
7.3.4) Miejscowość: Drawno
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim
- KOMPLEKSOWE UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.