Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00324427/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00332498/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00420364/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510879196
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Andersa
1.4.2.) Miejscowość: Iława
1.4.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magierek.roksana@szpital.ilawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ilawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334143
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00324427
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Dla zadania nr 1
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
- dokument potwierdzający posiadanie numeru rejestrowego w rejestrze Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO)
- aktualne zezwolenia właściwego organu (decyzja administracyjna) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, w tym na zbieranie, transport oraz przetwarzanie wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2022 roku, poz. 699) dla instalacji mającej wolne moce przerobowe, działającej zgodnie z „zasadą bliskości” wyrażoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) oraz wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie transportu odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia,
- zaświadczenie/dokument równoważny wystawiony przez wojewódzki inspektorat ochrony środowiska, z treści którego wynikać będzie, że spalarnia w której wykonawca będzie unieszkodliwiał wytwarzane przez zamawiającego odpady medyczne objęte przedmiotem zamówienia, jest eksploatowana i działa zgodnie z przepisami ochrony środowiska
Dla zadania nr 2
- aktualną decyzję w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699) w zakresie zbierania odpadów.
Po zmianie:
Dla zadania nr 1
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
- dokument potwierdzający posiadanie numeru rejestrowego w rejestrze Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO)
- aktualne zezwolenia właściwego organu (decyzja administracyjna) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, w tym na transport oraz przetwarzanie wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2022 roku, poz. 699) dla instalacji mającej wolne moce przerobowe, działającej zgodnie z „zasadą bliskości” wyrażoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) oraz wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie transportu odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia,
- zaświadczenie/dokument równoważny wystawiony przez wojewódzki inspektorat ochrony środowiska, z treści którego wynikać będzie, że spalarnia w której wykonawca będzie unieszkodliwiał wytwarzane przez zamawiającego odpady medyczne objęte przedmiotem zamówienia, jest eksploatowana i działa zgodnie z przepisami ochrony środowiska
Dla zadania nr 2
- aktualną decyzję w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699) w zakresie zbierania odpadów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Dla zadania nr 1:
-Dokument potwierdzający posiadanie numeru rejestrowego w rejestrze Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO)
-odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
-aktualne zezwolenia właściwego organu (decyzja administracyjna) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, w tym na zbieranie, transport oraz przetwarzanie wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2022 roku, poz. 699)dla instalacji mającej wolne moce przerobowe, działającej zgodnie z „zasadą bliskości” wyrażoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) oraz wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie transportu odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia,
-zaświadczenie/dokument równoważny wystawiony przez wojewódzki inspektorat ochrony środowiska, z treści którego wynikać będzie, że spalarnia w której wykonawca będzie unieszkodliwiał wytwarzane przez zamawiającego odpady medyczne objęte przedmiotem zamówienia, jest eksploatowana i działa zgodnie z przepisami ochrony środowiska,
Dla zadania nr 2.
- aktualną decyzję w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699)
w zakresie zbierania odpadów.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Po zmianie:
Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Dla zadania nr 1:
-Dokument potwierdzający posiadanie numeru rejestrowego w rejestrze Bazy Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO)
-odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
-aktualne zezwolenia właściwego organu (decyzja administracyjna) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, w tym na transport oraz przetwarzanie wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2022 roku, poz. 699)dla instalacji mającej wolne moce przerobowe, działającej zgodnie z „zasadą bliskości” wyrażoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) oraz wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach w zakresie transportu odpadów medycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2022 poz.699 ze zm.) na wszystkie kody odpadów stanowiących przedmiot zamówienia,
-zaświadczenie/dokument równoważny wystawiony przez wojewódzki inspektorat ochrony środowiska, z treści którego wynikać będzie, że spalarnia w której wykonawca będzie unieszkodliwiał wytwarzane przez zamawiającego odpady medyczne objęte przedmiotem zamówienia, jest eksploatowana i działa zgodnie z przepisami ochrony środowiska,
Dla zadania nr 2.
- aktualną decyzję w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wydaną na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2022 poz.699)
w zakresie zbierania odpadów.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1) powyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Tłuszcze ( 4 /24 )
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- "Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych - w tym odpadów medycznych"
- Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i zielonych z Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w oraz z jednostek zarządzanych na terenie Łomianek.
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Koneck
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.