eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja Szko³y Filialnej przy ul. Arkuszowej 202, Szko³y Podstawowej Nr 273 przy ul. J. Balcerzaka 1 w Warszawie - Etap II modernizacja budynku szko³y



Og³oszenie z dnia 2021-12-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Filialnej przy ul. Arkuszowej 202, Szko³y Podstawowej Nr 273 przy ul. J. Balcerzaka 1 w Warszawie – Etap II modernizacja budynku szko³y

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bielany.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szko³y Filialnej przy ul. Arkuszowej 202, Szko³y Podstawowej Nr 273 przy ul. J. Balcerzaka 1 w Warszawie – Etap II modernizacja budynku szko³y

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-88a5d6ac-67d4-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00334188

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000113/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Modernizacja Szko³y Filialnej przy ul.Arkuszowej 202 Szko³y Podstawowej nr 273 przy ul.Balcerzaka 1 - Etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Sta³y
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google
Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
• Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg,
jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip,
7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc:
Pozosta³e informacje zawiera SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by
mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest
Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce
Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ
na adres: iod@um.warszawa.pl
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej
wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania
zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia
publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie
bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas
prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,
w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie
przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane,
lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce
przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
6. dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z
wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw
do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której
dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
7. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu
w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.49.2021.EPI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja budynku szko³y podstawowej przy ul. Arkuszowej 202 w Warszawie bêd±cej fili± Szko³y Podstawowej nr 273 przy ul. Balcerzaka w Warszawie (Budynek szko³y – 2 kondygnacje naziemne i 1 podziemna; kubatura 10 100 m3).
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku oraz dostosowanie budynku do aktualnych wymagañ ochrony po¿arowej, dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz do aktualnych potrzeb funkcjonalnych.
Zakres inwestycji obejmuje lokalne przebudowy wnêtrza budynku, w szczególno¶ci pomieszczeñ sanitarnych, bloku ¿ywienia itp., budowê windy, przebudowy wej¶æ, wymianê instalacji technicznych w budynku, oraz remont ogólnobudowlany.
Lokalizacja, funkcja (budynek szkolny), gabaryty i charakterystyczne parametry obiektu pozostaj± bez zmian.
Zakres prac wykonanych w I etapie - izolacja i docieplenie ¶cian fundamentowych zewnêtrznych, instalacjê kanalizacyjn± zewnêtrzn± i drena¿ow±, ci±gi piesze oraz parkingi, o¶wietlenie chodników.
6.3. Lokalizacja (adres inwestycji):
Warszawa, ul. Arkuszowa 202, dzia³ka nr ewid. 34/4 w obrêbie 7-12-06; powierzchnia dzia³ki: 0,67 ha.
6.4. Zakres prac, w szczególno¶ci obejmuje:
1. Budynek szko³y – roboty budowlane:
a) Prace rozbiórkowe wewn±trz budynku.
b) Prace rozbiórkowe na zewn±trz budynku.
c) Prace wykoñczeniowe wewn±trz budynku:
- izolacje poziome ¶cian
- wykonanie posadzek na poszczególnych kondygnacjach
- wykonanie tynków, ok³adzin ¶cian i sufitów.
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
d) Prace wykoñczeniowe zewnêtrzne - docieplenie elewacji.
2. Budynek szko³y – roboty instalacyjne:
a) Technologia kuchni.
b) Instalacje sanitarne wewnêtrzne: instalacja wod-kan, instalacje centralnego ogrzewania, ciep³a technologicznego, kot³ownia w zakresie rozdzielni ciep³a, instalacja gazu – poza kot³owni±, instalacje wentylacji mechanicznej. Prace rozbiórkowe instalacji sanitarnych.
c) Instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacje systemów alarmowych i anten. Prace rozbiórkowe instalacji elektrycznych.
3. Instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacje systemów alarmowych i anten.
Ponadto:
4. Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakoñczeniu realizacji przedmiotu zamówienia –
2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej.
6.5. Dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych
Przedmiot zamówienia ma byæ dostosowany do potrzeb wszystkich u¿ytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostêpu wraz z mo¿liwo¶ci± u¿ytkowania przez osoby o ograniczonej mobilno¶ci i percepcji, zgodnie z Zarz±dzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Sto³ecznego Warszawy z dnia 23 pa¼dziernika 2017r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Sto³ecznego Warszawy dostêpnej przestrzeni, tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzglêdnieniem osób o ograniczonej mobilno¶ci i percepcji.
6.6. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (klauzule spo³eczne):
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia (pod pojêciem „zatrudnionych” nale¿y rozumieæ nowo zatrudnionych jak równie¿ ju¿ zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCÊ lub PODWYKONAWCÊ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób okre¶lony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z pó¼n. zm.) do wykonywania n/w czynno¶ci:
1) roboty rozbiórkowe;
2) roboty remontowe i renowacyjne;
3) roboty w zakresie pokrywania pod³óg i ¶cian;
4) roboty w zakresie stolarki budowlanej;
5) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
6) roboty instalacyjne kanalizacyjne i hydrauliczne;
7) roboty instalacyjne w budynkach;
8) roboty wodno-kanalizacyjne i sanitarne;
9) roboty w zakresie instalowania urz±dzeñ wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i ch³odz±cych;
10) roboty w zakresie instalowania wentylacji;
11) roboty malarskie i tynkarskie;
12) ocieplenie ¶cian;
13) roboty wykoñczeniowe;
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób do ww. czynno¶ci oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy – stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.7. SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA okre¶la:
1) Projektowane postanowienia umowy – stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ
oraz dokumentacj± projektow±, sk³adaj±c± siê z:
2) Projekt budowlany (do wykorzystania w zakresie robót wewnêtrznych) sk³adaj±cy siê z:
- Projektu Architektoniczno-Budowlany (za³. nr 9 do SWZ),
- Projektu Budowlanego – Uzgodnienia i Za³±czniki (za³. nr 10 do SWZ)
3) Projekt techniczny sk³adaj±cy siê z TOMU IV, V, VII, VIII oraz instalacji sanitarnych wewnêtrznych:
- TOM IV – Architektura i Konstrukcja (za³. nr 11 do SWZ)
- TOM V – Instalacje Wentylacji Mechanicznej (za³. nr 12 do SWZ)
- TOM VII – Instalacje Elektryczne i Teletechniczne (za³. nr 13 do SWZ)
- TOM VIII – Technologia Kuchni (za³. nr 14 do SWZ)
- TOM - Instalacje Sanitarne Wewnêtrzne (za³. nr 15 do SWZ)
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sk³adaj±ca siê z:
- ST-1 – robót budowlanych (za³. nr 16 do SWZ)
- ST-4 – roboty sanitarne - instalacja wentylacji (za³. nr 17 do SWZ)
- ST-5 – instalacja kanalizacyjna (za³. nr 18 do SWZ)
- ST-6 – instalacja wodoci±gowa (za³. nr 19 do SWZ)
-ST-7 – instalacja grzewcza (za³. nr 20 do SWZ)
- ST-8 – instalacja gazowa (za³. nr 21 do SWZ)
- ST-10 – instalacje elektryczne i teletechniczne (za³. nr 22 do SWZ)
5) Przedmiar robót (jest dokumentem pomocniczym przy wycenie oferty) za³. nr 23 do SWZ.
W przypadku ewentualnych niezgodno¶ci pomiêdzy ww. dokumentami, wiod±cym jest Projekt budowlany.
UWAGA: Powy¿sza dokumentacja mo¿e byæ wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia odniós³ siê do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje wykonanie roboty budowlanej nie zgodnej ze wskazanymi normami wówczas na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 606 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby/ ób niepe³nosprawnej/ yc, która/e bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie osoby/ ób m³odocianej / ych, która/e bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej: dotycz±cej do¶wiadczenia Wykonawcy:
W okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zakoñczyli)
a) co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na remoncie, budowie lub/i przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) instalacji sanitarnej (wod-kan lub/i co lub/i ct) w budynku kubaturowym z wy³±czeniem budynków jednorodzinnych, gospodarczych i magazynowych na kwotê brutto minimum 1 000 000,00 z³otych.
b) co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na remoncie, budowie lub/i przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) instalacji wentylacji mechanicznej w budynku kubaturowym z wy³±czeniem budynków jednorodzinnych, gospodarczych i magazynowych na kwotê brutto minimum 500 000,00 z³otych.
c) co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na remoncie, budowie lub/i przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j.) instalacji elektrycznej lub/i teletechnicznej w budynku kubaturowym z wy³±czeniem budynków jednorodzinnych, gospodarczych i magazynowych na kwotê brutto minimum 400 000,00 z³otych.
UWAGA!!!
Mo¿liwe jest ³±czenie do¶wiadczenia w ramach jednej umowy w zakresie warunków (bran¿) okre¶lonych w lit. a), b) i c) pod warunkiem zachowania wymogu co do warto¶ci okre¶lonych dla ka¿dego ww. warunku (bran¿y).
Dla przyk³adu:
Wykonawca mo¿e wykazaæ siê spe³nieniem warunku poprzez wykazanie siê do¶wiadczeniem w ramach jednej umowy, która obejmuje wykonanie robót budowlanych np. okre¶lonych w lit. a) i b) o ³±cznej warto¶ci minimum 1 500 000,00 z³. brutto, z zastrze¿eniem zachowania wymogu co do minimalnych warto¶ci okre¶lonych dla lit. a) i b) tj. dla lit. a) minimum
1 000 000,00 z³. brutto, a dla lit. b) minimum 500 000,00 z³. brutto oraz jednej umowy obejmuj±cej roboty okre¶lone w lit. c) o warto¶ci minimum 400 000,00 z³. brutto.
lub
Dla przyk³adu:
Wykonawca mo¿e wykazaæ siê spe³nieniem warunku poprzez wykazanie siê do¶wiadczeniem w ramach jednej umowy, która obejmuje wykonanie robót budowlanych np. okre¶lony w lit. a), b) i c) o ³±cznej warto¶ci minimum 1 900 000,00 z³. brutto, z zastrze¿eniem zachowania wymogu co do warto¶ci okre¶lonych dla lit. a), b) i c) tj. dla lit. a) minimum 1 000 000,00 z³. brutto, dla lit. b) tj. minimum 500 000,00 z³. brutto i dla lit. c) minimum 400 000,00 z³. brutto.
B) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - z uwzglêdnieniem aktualnie obowi±zuj±cych przepisów – do sprawowania funkcji:
a) kierownika budowy – osoba która bêdzie pe³niæ niniejsza funkcjê winna posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w zakresie bez ograniczeñ.
b) kierownika robót elektrycznych - osoba która bêdzie pe³niæ niniejsza funkcjê winna posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w co najmniej ograniczonym zakresie.
c) kierownika robót sanitarnych - osoba która bêdzie pe³niæ niniejsza funkcjê winna posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w co najmniej ograniczonym zakresie.
12.3. SWZ W odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 12.2.4) A) lit. a), b) i c) SWZ oraz 12.2.4) B) a), b) i c) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
12.4.SWZ Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. o¶wiadczenie Wykonawcy (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ) o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 12.1 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±czniki nr 9-23 do SWZ) - Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA!
W Formularzu oferty (o którym mowa w pkt 18.1. lit a) SWZ) w systemie Zamawiaj±cy wymaga wskazania przez Wykonawcê – czy oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom opisanym w dokumentacji projektowej. Niniejsze informacje nie podlegaj± wyja¶nieniu lub uzupe³nienu

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Dokumenty okre¶lone w powy¿szym pkt. 1 niniejszego og³oszenia tj. podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy PZP, podlegaj± uzupe³nieniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

15.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
15.2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
15.3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
15.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 12.1.2. SWZ , natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 12.2. SWZ.
15.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 18.2.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
15.6. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt 12.2.4) A) lit. a), b) i c) SWZ oraz w pkt 12.2.4) B) lit. a), b) i c) SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli jego spe³nienie wyka¿e co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê (Konsorcjant), który bêdzie bezpo¶rednio realizowa³ robotê budowan±.
2) w pkt 12.2.4) A) lit. a), b) i c) SWZ oraz w pkt 12.2.4) B) lit. a), b) i c) SWZ wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, (z uwzglêdnieniem powy¿szego)
 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
15.7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.2.3.1. oraz 18.2.3.2. SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.2.3.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 12.2.4) SWZ;
2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt 18.2.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z nich.
15.8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy i musz± byæ akceptowalne przez obie umawiaj±ce siê strony.
2. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w przypadkach okre¶lonych w art. 455 PZP, a tak¿e w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci przedstawionych w § 17 projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-13 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy, pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami: Ewa Pietrzak - G³ówny specjalista w
Wydziale Zamówieñ Publicznych, tel.: 22 443 48 22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.