Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235564/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00245204/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2022/BZP 00135411/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw w miejscowościach Świdniczek, Łysaków, Bystrzyca, Rudnik
oraz przy przedszkolach w Pliszczynie i Turce - drugie postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw w miejscowościach Świdniczek, Łysaków, Bystrzyca, Rudnikoraz przy przedszkolach w Pliszczynie i Turce - drugie postępowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b58b898-300a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001252/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.23 Budowa placów zabaw w miejscowościach Świdniczek, Łysaków, Bystrzyca, Rudnik oraz przy przedszkolach w Pliszczynie i Turce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cz. 2 zamówienia współfinasowana ze środków EFS realizowany w ramach RPO WL na lata 2014-2020. Umowa nr RPLU.12.01.00-06-0070/20 Cz. 3 zamówienia współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235564/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290953,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część pierwsza zamówienia - budowa placów zabaw w miejscowościach Świdniczek, Łysaków, Bystrzyca.1.1. Plac zabaw w miejscowości Świdniczek:
- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej (piasek grubości 30cm na geowłókninie) około 285m2
- powierzchnia trawników około 102 m2
- wyposażenie placu: karuzela krzyżowa, prostokąt wielofunkcyjny (drabinkowy), zestaw zabawowy (podest z wejściem, przejście tubowe, mostek stały, ścianka spinaczkowa, drabinki, gra „OX” i zjeżdżalnia), zjazd linowy (tyrolka), piramida (linowa), huśtawka wahadłowa (podwójna), ławka parkowa, kosz na odpady, tablica regulaminowa
1.2. Plac zabaw w miejscowości Łysaków:
- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej (piasek grubości 30cm na geowłókninie) około 59m2,
- powierzchnia trawników około 177 m2,
- wyposażenie placu: karuzela krzyżowa, zestaw zabawowy (podest z wejściem, gra „OX” i zjeżdżalnia), huśtawka wahadłowa (podwójna), bujak na sprężynie, huśtawka wagowa, ławka parkowa (2 szt.), kosz na odpady, tablica regulaminowa,
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia z siatki około 48m,
- karczowanie krzaków.
1.3. Plac zabaw w miejscowości Bystrzyca:
- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej (piasek grubości 30cm na geowłókninie) około 49m2,
- powierzchnia trawników około 120 m2,
- wyposażenie placu: karuzela krzyżowa, zestaw zabawowy (podest z wejściem drabinkowym, gra „OX” i zjeżdżalnia), huśtawka wahadłowa (podwójna), bujak na sprężynie, huśtawka wagowa, tablica regulaminowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 149876,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część druga zamówienia - Utworzenie placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Pliszczynie i Zespole i Szkolno- Przedszkolnym w Turce w ramach projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”, nr RPLU.12.01.00-06-0070/20 współfinasowany ze środków EFS realizowany w ramach RPO WL na lata 2014-2020.2.1. Plac zabaw w miejscowości Pliszczyn:
- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej (piasek grubości 30cm na geowłókninie) z obrzeżem bezpiecznym około 76m2,
- powierzchnia trawników około 208 m2,
- wyposażenie placu: zestaw zabawowy, huśtawka wagowa, huśtawka bocianie gniazdo, ławka parkowa, tablica regulaminowa,
- wykonanie ogrodzenia panelowego wys. 1,50 m długości około 34m z furtką.
2.2. Plac zabaw w miejscowości Turka:
- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej (piasek grubości 30cm na geowłókninie) z obrzeżem bezpiecznym około 56m2,
- powierzchnia trawników około 152 m2,
- wyposażenie placu: domek, huśtawka wagowa, huśtawka wahadłowa, karuzela krzyżowa, bujak na sprężynie, ławka parkowa, tablica regulaminowa,
- wykonanie ogrodzenia panelowego wys. 1,50 m długości około 48m z furtką.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 85132,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część trzecia zamówienia - Wykonanie placu zabaw z wykorzystaniem OZE do oświetlenia i ładowania urządzeń mobilnych w miejscowości Rudnik.3.1. Plac zabaw w miejscowości Rudnik:
- powierzchnia nawierzchni bezpiecznej (piasek grubości 30cm na geowłókninie) przy huśtawce wahadłowej około 27m2,
- powierzchnia trawników około 200 m2,
- wyposażenie placu: karuzela krzyżowa, huśtawka wahadłowa (podwójna), bujak na sprężynie (2szt.), huśtawka wagowa (2szt.), ławka parkowa, kosz na odpady, tablica regulaminowa, ławka solarna (zasilana z paneli fotowoltaicznych udostępniająca energię przez gniazda USB), lampy oświetleniowe solarne (2 szt.),
- wykonanie ogrodzenia z siatki długości około 42m z furtką i bramą (zamawiający wykona rozbiórkę części istniejącego ogrodzenia z siatki we własnym zakresie).
Projekt „Wykonanie placu zabaw z wykorzystaniem OZE do oświetlenia i ładowania urządzeń mobilnych w miejscowości Rudnik” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527210-1 - Latarnie
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 55944,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149090,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160515,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FITNESS-BUD JACEK PUPIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221130496
7.3.3) Ulica: Miączyn 115b
7.3.4) Miejscowość: Miączyn
7.3.5) Kod pocztowy: 22-455
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160515,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89740,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139661,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89740,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Happy s.c. R.Kołacki, Ł.Cyran, A.Czyran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462649691
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 31
7.3.4) Miejscowość: Dys
7.3.5) Kod pocztowy: 21-003
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
jakie przetargi wygrała firma
HAPPY S.C. R.KOŁACKI, Ł.CYRAN, A.CZYRAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89740,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149750,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Paweł Matera Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EPX Architektura Ogrodowa"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722171519
7.3.3) Ulica: Pustków 288
7.3.4) Miejscowość: Pustków
7.3.5) Kod pocztowy: 39-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
więcej: Latarnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.