Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji do obsługi wideokonferencji internetowych i szkoleń oraz przedłużenie licencji do obsługi konferencji internetowych i wideokonferencji dla oprogramowania Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 433-56-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji do obsługi wideokonferencji internetowych i szkoleń oraz przedłużenie licencji do obsługi konferencji internetowych i wideokonferencji dla oprogramowania Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-380f9962-5417-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011054/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa licencji do obsługi konferencji internetowych i wideokonferencji
1.2.18 Zakup licencji do prowadzenia spotkań on-line
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP-ZP-271-42/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 279201,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139882,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Dostawa licencji do obsługi wideokonferencji internetowych i szkoleń”.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji do obsługi wideokonferencji internetowych i szkoleń dla 60 użytkowników.
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ww. licencji/subskrypcji na okres 36 miesięcy wraz ze wsparciem oprogramowania przez okres subskrypcji. Udostępnienie oprogramowania nastąpi drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na wymaganej liczbie stanowisk roboczych wraz z danymi zawierającymi informację umożliwiającą instalację.
3) Zamówienie obejmuje wsparcie oprogramowania przez okres subskrypcji, w ramach którego Zamawiający zostanie uprawniony do pobierania poprawek, aktualizacji i nowych wersji oprogramowania w sposób nienaruszający praw twórców i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania z tego Oprogramowania.
4) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i funkcjonalne zostało wskazane w załączniku nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji
4.5.5.) Wartość części: 87055,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przedłużenie licencji do obsługi konferencji internetowych i wideokonferencji dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego.1) Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie 40 licencji do obsługi konferencji internetowych i wideokonferencji dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego - Cisco Webex Meetings A-FLEX-3 Collaboration Flex Plan 3.0.
2) Przedłużenie ww. licencji/subskrypcji na okres 24 miesięcy, od daty jej wygaśnięcia tj.
1 grudnia 2024 r. wraz ze wsparciem oprogramowania przez okres subskrypcji. Udostępnienie oprogramowania nastąpi drogą elektroniczną poprzez dostęp do strony internetowej zawierającej dane oprogramowanie oraz dokument potwierdzający prawo do korzystania z programu na wymaganej liczbie stanowisk roboczych wraz z danymi zawierającymi informację umożliwiającą instalację.
3) Zamówienie obejmuje wsparcie oprogramowania przez okres subskrypcji, w ramach którego Zamawiający zostanie uprawniony do pobierania poprawek, aktualizacji i nowych wersji oprogramowania w sposób nienaruszający praw twórców i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania z tego Oprogramowania.
4) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne i funkcjonalne zostało wskazane w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48515000-1 - Pakiety oprogramowania do wideokonferencji
4.5.5.) Wartość części: 52826,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102065,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123541,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102065,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRITECH NEW TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223037095
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 56
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRITECH NEW TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRITECH NEW TECHNOLOGIES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102065,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64058,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67354,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64058,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: networkers.pl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772325521
7.3.3) Ulica: os.Centrum B7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-927
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64058,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.