Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252548/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00280353/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00293223/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00294961/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00296999/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Turawie
przy ul. Opolskiej 39C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 39C
1.5.2.) Miejscowość: Turawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774212012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@turawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.turawa.pl/512/2632/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Turawieprzy ul. Opolskiej 39C
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844328de-027b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007279/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja budynku Urzędu Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Turawie przy ul. Opolskiej 39c w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252548/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BU.271.1.1.2022.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Turawie przy ul. Opolskiej 39C. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Modernizację energetyczną budynku użyteczności publicznej:
a) Ocieplenie budynku,
b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi,
c) Wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem całości budynku,
d) Montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy 70,98 kW,
e) Montaż pomp ciepła powietrze – woda o mocy grzewczej 3x20,3 kW,
f) Wymiana instalacji:
- centralnego ogrzewania,
- oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego (montaż nowych opraw),
- elektrycznej,
- odgromowej,
g) Czyszczenie i remont kominów wentylacyjnych,
h) Wykonanie wewnętrznych robót wykończeniowych po wymianie wszelkich instalacji.
2) Przebudowę budynku Urzędu Gminy wraz z budową windy:
a) Elewacja:
- powiększenie istniejących otworów okiennych i drzwiowych,
- wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych
b) Przebudowa pomieszczeń biurowych, toalet (w tym dla osób niepełnosprawnych),
c) Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń usługowych na pomieszczenia biurowe,
d) Wykonanie wewnętrznych instalacji:
- wentylacji mechanicznej,
- elektrycznej w tym m.in. do zasilania centrali wentylacyjnej, monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego,
- wodociągowej,
- kanalizacji sanitarnej,
- telekomunikacyjnej (telefonicznej, internetowej),
- przeciwpożarowej,
- alarmowej,
- klimatyzacyjnej
e) Budowa windy elektrycznej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacja techniczna, STWiOR oraz istotne postanowienia umowy .
3. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudniania osób, o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2.
5. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art.100 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę na podstawie art. 60 i 121 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262522-6 - Roboty murarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 3 ustawy PZP
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu zostały złożone oferty, których cena przewyższyła kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację ww. zadania.
W związku z powyższym Zamawiający w przypadku braku możliwości zwiększenia środków finansowych jest zobligowany do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9716377,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455000,00 PLN
INNE PRZETARGI TURAWA
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.