Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303141/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica w ramach realizacji projektu: ,,Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica-Nowa jakość życia mieszkańców”-cz.II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH GMINY DĘBICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 13
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 680-33-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsdebica@gopsdebica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cusdebica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59a11890-1747-11ed-b950-8227d40187e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica w ramach realizacji projektu: ,,Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica-Nowa jakość życia mieszkańców”-cz.II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a11890-1747-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00142334/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług społecznych w gminie Dębica, w ramach realizacji projektu: „Centrum Usług Społecznych w gminie Dębica- nowa jakość życia mieszkańców” - cz.II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, realizowany w ramach Osi priorytetowej : II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie: 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303141/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 835915,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 8 KLUB AKTYWNOŚCI LOKALNEJW ramach usługi KLUB AKTYWNOŚCI LOKALNEJ Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia - Klubów Aktywności Lokalnej w ramach którego zorganizowane będą:
I. Pakiety Aktywności - 16 pakietów- w łącznej ilości nie więcej niż 1376 godzin
II. Pikniki integracyjne - w 16 miejscowościach gminy Dębica
III. Zajęcia sportowe w wodzie - w ilości 80 godzin
IV. Wydarzenia gminne - 4 wydarzenia
V. Wyjazdy krajoznawczo– aktywizacyjne - 15 wyjazdów do różnych miejsc na terenie polski oraz 15 wyjazdów do kina-teatru
VI. Zajęcia prozdrowotne w Uzdrowisku Latoszyn-Zdrój - 500 jednogodzinnych zajęć;
skierowane do mieszkańców zamieszkujących na terenie gminy Dębica
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
80590000-6 - Usługi seminaryjne
92600000-7 - Usługi sportowe
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
4.5.5.) Wartość części: 420982,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 9 KLUB RODZINNY W KOZŁOWIEW ramach usługi KLUB RODZINNY Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia – KLUBU RODZINNEGO W KOZŁOWIE, w ramach którego zorganizowane będą:
I. Piknik integracyjny - 1 wydarzenie
II. Zajęcia edukacyjno - warsztatowe- w łącznej ilości nie więcej niż 156 godzin,
III. Warsztaty/seminaria dla rodziców/rodziców z dziećmi - w łącznej ilości nie większej niż 13 godzin;
skierowane do mieszkańców gminy Dębica (rodzice z dziećmi)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
80590000-6 - Usługi seminaryjne
92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
92600000-7 - Usługi sportowe
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
4.5.5.) Wartość części: 17041,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 10 KLUBY RODZINNE W GMINIE DĘBICAW ramach usługi KLUB RODZINNY Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia –KLUBU RODZINNEGO W GMINIE DĘBICA, w ramach którego zorganizowane będą:
I. Wydarzenie gminne – „Dzień Rodziny” - 1 wydarzenie
II. Pikniki integracyjne - w 13 miejscowościach
III. Pakiety wsparcia dziennego - łączna ilość nie więcej niż 4.069 godzin
IV. Pakiety zajęć edukacyjno - warsztatowych - łączna ilość nie więcej niż 845 godzin
V. Pakiety warsztatów/seminariów dla rodziców/rodziców z dziećmi - łączna ilość nie więcej niż 169 godzin, 13 godzin na każdą miejscowość;
skierowane do mieszkańców gminy Dębica (rodzice z dziećmi)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne
98133000-4 - Usługi świadczone przez organizacje społeczne
80590000-6 - Usługi seminaryjne
92600000-7 - Usługi sportowe
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
4.5.5.) Wartość części: 397891,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenia Nakręceni na Kulturę
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722437087
7.3.3) Ulica: Pustków-Osiedle 26A
7.3.4) Miejscowość: Pustków-Osiedle
7.3.5) Kod pocztowy: 39-206
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE NAKRĘCENI NA KULTURĘ
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE NAKRĘCENI NA KULTURĘ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Gorąca Cegła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722430659
7.3.3) Ulica: Kozłów 53B
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481583,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528585,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481583,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Gorąca Cegła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722430659
7.3.3) Ulica: Kozłów 53B
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481583,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - "Utworzenie parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów ul. Słoneczna"
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Dębicy.
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Remont drogi gminnej wraz z placem utwardzonym w miejscowości Paszczyna.
- II etap rozbudowy budynku szkoły o salę gimnastyczną w ramach zadania: "Rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną w Gumniskach".
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"- 4 postępowanie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji "Rodzic na zastępstwo. Miłość na zawsze" wraz z Galą Rodzicielstwa Zastępczego
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz ich osób najbliższych
więcej: Usługi seminaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.