Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266053/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Miękini
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Usług Współnych w Miękini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365726493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kosciuszki 41
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7359240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@miekinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswiatamiekinia.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miekinia.pl/m,13802,postepowania-o-zamowienia-publiczne-w-roku-2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Miękini2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76727426-074a-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050754/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Miękini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266053/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCUW.441.06.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320837,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy remontu pokryć dachowych wszystkich budynków wchodzących w skład kompleksu szkolnego „Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Miękini”, ul. Szkolna 2, 55-330 Miękinia, które są pokryte papą termozgrzewalną:
1. Przedszkole stropodach o wymiarach 27,00 m x 18,50 m
2. Szkoła podstawowa bud.A stropodach o wymiarach 24,00 m x 18,50 m
3. Szkoła podstawowa bud.B stropodach o wymiarach 29,90 m x 18,50 m
4. Sala gimnastyczna stropodach o wymiarach 12,50 m x 24,00 m
5. Łączniki między budynkami stropodachy o wymiarach [(6,40x6,30)x2,
6,00x36,00, 8,00x21,00, 9,00x24,00, 5,90x20,70]
Przedmiotem zamówienia jest:
a) wykonanie pokrycia jednowarstwowego z papy termozgrzewalnej dkd - oczyszczenie powierzchni dachu wraz z zagruntowaniem środkiem bitumicznym,- zgrzanie jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej nawierzchniowa -Papa wierzchniego krycia, zgrzewalna na osnowie z włókniny poliestrowej: z asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym. Strona wierzchnia pokryta jest gruboziarnistą posypką mineralną. Wzdłuż jednej krawędzi w miejscu wykonywania zakładu podłużnego nałożony jest pasek folii o szerokości ok. 80 mm. Strona spodnia jest profilowana i zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. ( np. PYE PV 250 S5(-25). Grubość papy min. 5,2 mm.
b) Obróbki z papy wierzchniego krycia,
c) Wymiana 3 wyłazów dachowych, na aluminiowe z naświetlami z poliwęglanu
d) rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych i montaż nowych obróbek z blachy ocynkowanej
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287981,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355638,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355638,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKALU Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961545058
7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 4
7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki
7.3.5) Kod pocztowy: 57-230
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355638,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MIĘKINIA
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb placówek oświatowych Gminy Miękinia w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miękinia w 2025 roku
więcej: przetargi MIĘKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w m. Zwiernik, gmina Pilzno (budowa przyszkolnej hali sportowej) - w ramach Programu Olimpia
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.