eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiękiniaRemont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Miękini



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Miękini

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Usług Współnych w Miękini

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365726493

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kosciuszki 41

1.5.2.) Miejscowość: Miękinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7359240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@miekinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oswiatamiekinia.naszbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.miekinia.pl/m,13802,postepowania-o-zamowienia-publiczne-w-roku-2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Miękini

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76727426-074a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050754/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Miękini

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266053/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SCUW.441.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320837,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie dotyczy remontu pokryć dachowych wszystkich budynków wchodzących w skład kompleksu szkolnego „Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Miękini”, ul. Szkolna 2, 55-330 Miękinia, które są pokryte papą termozgrzewalną:

1. Przedszkole stropodach o wymiarach 27,00 m x 18,50 m
2. Szkoła podstawowa bud.A stropodach o wymiarach 24,00 m x 18,50 m
3. Szkoła podstawowa bud.B stropodach o wymiarach 29,90 m x 18,50 m
4. Sala gimnastyczna stropodach o wymiarach 12,50 m x 24,00 m
5. Łączniki między budynkami stropodachy o wymiarach [(6,40x6,30)x2,
6,00x36,00, 8,00x21,00, 9,00x24,00, 5,90x20,70]

Przedmiotem zamówienia jest:

a) wykonanie pokrycia jednowarstwowego z papy termozgrzewalnej dkd - oczyszczenie powierzchni dachu wraz z zagruntowaniem środkiem bitumicznym,- zgrzanie jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na osnowie z włókniny poliestrowej nawierzchniowa -Papa wierzchniego krycia, zgrzewalna na osnowie z włókniny poliestrowej: z asfaltu modyfikowanego SBS z wypełniaczem mineralnym. Strona wierzchnia pokryta jest gruboziarnistą posypką mineralną. Wzdłuż jednej krawędzi w miejscu wykonywania zakładu podłużnego nałożony jest pasek folii o szerokości ok. 80 mm. Strona spodnia jest profilowana i zabezpieczona folią z tworzywa sztucznego. ( np. PYE PV 250 S5(-25). Grubość papy min. 5,2 mm.
b) Obróbki z papy wierzchniego krycia,
c) Wymiana 3 wyłazów dachowych, na aluminiowe z naświetlami z poliwęglanu
d) rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych i montaż nowych obróbek z blachy ocynkowanej
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287981,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355638,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355638,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAKALU Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961545058

7.3.3) Ulica: ul. Wileńska 4

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355638,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.