eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PomiechówekModernizacja połączenia drogowego miejscowości po byłym PGR z terenami inwestycyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja połączenia drogowego miejscowości po byłym PGR
z terenami inwestycyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja połączenia drogowego miejscowości po byłym PGR
z terenami inwestycyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d7130b7-df7c-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016076/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja połączenia drogowego miejscowości po byłym PGR z terenami inwestycyjnymi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.9.2024.ML

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji połączenia drogowego miejscowości po byłym PGR z terenami inwestycyjnymi w podziale na trzy zadania, tj.:
a) Zadanie nr 1 pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Majowej w miejscowości Kosewko gm. Pomiechówek (dz. nr ew. 254 obręb Kosewko).
b) Zadanie nr 2 pn. Rozbudowa drogi gminnej na działkach nr ewid. 278/2, 277/3, 277/4, 308/2, 307/4, 307/5; 310/4 obręb Stanisławowo oraz 103, 104/54 obręb Nowy Modlin, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski.
c) Zadanie nr 3 pn. Budowa drogi gminnej na działkach nr ewid. 297; 298/2 obręb Stanisławowo, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski.
2) Szczegółowo Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawia załącznik Nr 5 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.
4) Zamówienie dotyczy inwestycji współfinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (Nr Edycji 6PGR/2023/3609/PolskiLad) oraz z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie:
1) Zadanie nr 1: 130 dni od dnia zawarcia umowy;
2) Zadanie nr 2: 220 dni od dnia zawarcia umowy;
3) Zadanie nr 3: 130 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3219622,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3700991,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3219622,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMATO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011132186

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 18/108

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-591

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3219622,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.