Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00252203/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00279711/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku łącznika szkoły z salą gimnastyczną w ZSP Nr 1 przy ul. 1 Maja 105 w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,92140,cea5ad1875b489a6cb1b1818ed98111a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku łącznika szkoły z salą gimnastyczną w ZSP Nr 1 przy ul. 1 Maja 105 w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e955b6-01c8-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027511/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Modernizacja sali gimnastycznej, szatni, sanitariatów, łączników oraz boiska zewnętrznego wraz z ogrodzeniem w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 1 przy ul. 1 Maja 105 w Wałbrzychu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.69.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku łącznika na zadaniu inwestycyjnym: „Modernizacja sali gimnastycznej, szatni, łączników oraz boiska zewnętrznego wraz z ogrodzeniem w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1 przy ul. 1 Maja 105 w Wałbrzychu”. Obiekt zlokalizowany na terenie historycznego układu urbanistycznego dzielnicy Sobięcin, wpisanego do rejestru zabytków decyzją z dnia 31.05.1978 roku pod numerem 715/696/WŁ.
W ramach przedmiotu zamówienia jest wykonanie w szczególności następujących Robót:
1) roboty przygotowawcze, demontażowe,
2) wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia,
3) demontaż istniejącego ocieplenia ścian,
4) naprawa elewacji budynku wraz z ociepleniem ścian,
5) wykonanie malatury budynku,
6) wykonanie zewnętrznej doziemnej instalacji c.o. wodna,
7) modernizacja układu c.o.
8) wymiana grzejników i instalacji c.o.,
9) modernizacja kanalizacji wod.-kan.,
10) modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej,
11) modernizacja kanalizacji deszczowej,
12) naprawa poszycia dachu wraz z dociepleniem stropodachu oraz wymiana orynnowania,
13) skucie tynków, tynkowanie ścian i sufitów wraz z malaturą ścian i sufitów,
14) likwidacja istniejących otworów okiennych,
15) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ościeżnicami,
16) rozebranie, przygotowanie podłoża oraz wykonanie nowych posadzek,
17) położenie wykładziny na ścianach,
18) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z wymianą elementów oświetlenia,
19) wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego i p.poż.,
20) wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
21) przebudowa istniejącej pochylni dla osób niepełnosprawnych,
22) pozostałe roboty zgodnie z dokumentacją projektową,
23) uporządkowanie terenu po zakończonych robotach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1070369,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499914,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1070369,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budraf Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021997340
7.3.3) Ulica: Niepodległości 37a
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-303
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część w zakresie robót instalacyjnych elektrycznych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDRAF SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUDRAF SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1070369,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części:
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Kompleksowa usługa polegająca na zabezpieczeniu cateringu i wynajęciu sal konferencyjnych podczas dwóch spotkań - jednego na terenie Wrocławia i jednego na terenie Wałbrzycha.
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów
- "Świadczenie usług kominiarskich"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.