Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252710/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa konserwacji urządzeń, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach administrowanych przez jednostki Uniwersytetu Warszawskiego nadzorowane przez Biuro Spraw Socjalnych UW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f9a1e44-f005-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji urządzeń, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach administrowanych przez jednostki Uniwersytetu Warszawskiego nadzorowane przez Biuro Spraw Socjalnych UW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9a1e44-f005-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00244801/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Konserwacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla obiektów nadzorowanych przez BSSoc.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252710
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/176/2023/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 296440,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:
1) bieżącej konserwacji instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz wskazanie i zabezpieczenie miejsca awarii z oceną przyczyn jej powstania w ramach całodobowego serwisu, w obiektach administrowanych przez jednostki Uniwersytetu Warszawskiego nadzorowane przez Biuro Spraw Socjalnych Uniwersytetu Warszawskiego, tj. w :
a) Domu Studenta nr 2 UW, ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa;
b) Domu Studenta nr 3 UW, ul. Ludwika Kickiego 9 i 12, 04-373 Warszawa;
c) Domu Studenta nr 5 UW, ul. Smyczkowa 5/7, 02-678 Warszawa;
d) Obiekcie świadczącym usługi hotelarskie „HERA”, ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa;
2) bieżącej konserwacji instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wskazanie i zabezpieczenie miejsca awarii z oceną przyczyn jej powstania w ramach całodobowego serwisu, w obiektach administrowanych przez jednostki Uniwersytetu Warszawskiego nadzorowane przez Biuro Spraw Socjalnych, tj. w:
a) Domu Studenta nr 2 UW, ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa;
b) Domu Studenta nr 3 UW, ul. Kickiego nr 12 i nr 9, 04-397 i 04-373 Warszawa;
c) Domu Studenta nr 5 UW, ul. Smyczkowa 5/7 w Warszawie, 02-678 Warszawa;
d) Domu Studenta nr 6 UW, ul. Radomska 11, 02-323 Warszawa;
e) Domu Pracownika Naukowego, ul. Smyczkowa nr 9 i nr 11, 02-678 Warszawa;
f) Obiekcie świadczącym usługi hotelarskie SOKRATES, ul. Smyczkowa 9, 02-678 Warszawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” oraz „Zakres czynności konserwacyjnych” stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz wzór umowy - projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277908,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277908,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277908,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR JANKOWSKI "ProService" P. Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141315734
7.3.3) Ulica: ul. Obozowa 76 lokal 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-426
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR JANKOWSKI "ProService" P. Jankowski
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR JANKOWSKI "ProService" P. Jankowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238968 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czynności eksploatacyjne w tym okresowe przeglądy, naprawy w kotłowniach i wymiennikowniach, prace konserwacyjne systemów detekcji gazów i przyłączy wody.
- Kompleksowe czyszczenie i dezynfekcja układów klimatyzacyjno-wentylacyjnych, wymiana filtrów zwykłych i absolutnych oraz badanie integralności i szczelności zamocowania filtrów absolutnych
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ W OBIEKTACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych kotłów warzelnych i detektorów gazu w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.