Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00359405/01 - Wynik z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą wkładów do dozowników na: papier toaletowy, ręczniki w roli, ręczniki ZZ oraz czyściwa medycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Koszarowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-149
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estrak@szpitalwroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą wkładów do dozowników na: papier toaletowy, ręczniki w roli, ręczniki ZZ oraz czyściwa medycznego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c06fa3-302a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137963/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.67 dostawa wkładów do dozowników na ręczniki papierowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9c06fa3-302a-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.szpital.wroc.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 65/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 449104,05 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ręczniki ZZ. Makulaturowy,o wymiarach 21-23x25cm. Gramatura min. 30 g/m2.Jednowarstwowy, makulaturowy papier do stosowania w pomieszczeniach o zwiększonym natężeniu użytkowania. Ilość listków w opakowaniu zbiorczym (kartonie) 4000-4100 sz.
Jednostka miary karton.
Papier toaletowy typu Jumbo, Jednowarstwowy, makulaturowy papier do stosowania w pomieszczeniach o zwiększonym natężeniu użytkowania. Średnica rolki 18 cm +/- 1cm, szerokość rolki 13 cm +/-0,5 cm. Wysokość rolki 9 cm. Gramatura 32 g/m3 Długość rolki 130 m +/- 10% Rolka z perforacją.Bezzapachowy. W opakowaniu 12 sztuk. Jednostka miary opakowanie.
Ręcznik papierowy w roli z gilzą tekrurową:Materiał: Celuloza
Kolor: Biały
Długość rolki: min. 100 metrów
Szerokość listka: 23 cm szerokości (+/-1cm)
Ilość warstw: 2 warstwy minimum 17g na warstwę
W opakowaniu 6 sztuk. Jednostka miary opakowanie zawierające 6 rolek.
Czyściwo wiskozowe w roli. Wymiary listka: 24 x 39 cm (+/-1cm)
Długość rolki:115-120 mb,Gramatura – 60-70 gr/m2,
Waga rolki - 3 kg (+/- 10%),Struktura: perforowana, dziurkowana. Rolka z perforacją umożliwiająca łatwe rozdzielenie na pojedyncze listki.Grubość (ilość warstw): 1,Średnica rolki: 24 cm (+/- 10%), Jednostka miary 1 rolka.
4.2.5.) Wartość części: 401520,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ręcznik jednowarstwowy w roli wykonany z celulozy dł. rolki 280m, szer. rolki 21cm, śr. rolki 19cm. Rolka o długości 280m, gramatura 31g/m2. Po jednej stronie rolki znajduje się plastikowy plug umożliwiający łatwy montaż rolki w dozowniku. Plug jest integralną częścią rolki. Nasycenie bieli 86%. Ręcznik przystosowany do dozownika z gilotyną , który dozuje po jednym odcinku ręcznika o długości 25cm. Rolki ręcznika zapakowana w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie to karton zawierający 6 rolek. Ręcznik posiadający certyfikat ekologiczny EU Ecolabel, certyfikat FSC MIX oraz dopuszczenie do kontaktu z żywnością. Na kartonie umieszczony : nazwa produktu, numer produktu, nazwa producenta, Kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt. Jednostka miary karton, zawierający 6 rolek.
Ręcznik w roli do systemu dozującego po jednym odcinku. Odcinek odcinany za pomocą gilotyny (6 szt. w kartonie) - 2 warstwowy, biały, miękki - wymiary odcinka po odcięciu gilotyną: 21x25 cm ( +- 2 mm) - 1 warstwa celuloza i 1 warstwa makulatura - długość roli 150 m ( +_ 2%) - średnica rolki 19 cm ( +_ 2%) - nasycenie bieli 82 % - gramatura całkowita 41,5 g/m2 ( +_ 2%) - każda rolka z wbudowanym z boku oryginalnie plugiem umożliwiającym szybkie zamontowanie roli w dozowniku Ręcznik posiadający dopuszczenie do kontaktu z żywnością oraz certyfikat ekologiczny EU Ecolabel. Ręcznik wykonany w technologii, dzięki której jest bardziej chłonny oraz wytrzymały na rozrywanie. Produkt posiadający certyfikat FSC MIX. Ręcznik pakowany po 6 sztuk w kartonie. Karton opisany Kodem EAN, nazwą produktu, nazwą producenta odpowiedzialnego za produkt. Jednostka miary karton, zawierający 6 rolek.
Papier toaletowy, pasujący do dozownika z automatyczną zmianą rolek w systemie Tork T6. Papier o długości 135 m i szerokości 9,9 cm. Nie dzielony na odcinki - brak perforacji. Jednowarstwowy, wykonany z makulatury. Gramatura 23 g/m2. Nasycenie bieli 82%. Rolka posiada plagi w gilzach umożliwiające szybki montaż rolki w dozowniku. Ilość sztuk w kartonie: 27. Papier posiadający certyfikat ekologiczny EU ECOLABEL oraz certyfikat FSC Recycled. Na kartonie umieszczony : nazwa produktu, numer produktu, nazwa producenta, Kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt.
Jednostka miary karton , zawierający 27 rolek.
Czyściwo perforowane w roli centralnego dozowania, do lekkich zabrudzeń. Posiadające wyjmowaną gilzę Smart Core. Chłonne, wytrzymałe, 1 -warstwowe w kolorze białym (nasycenie bieli 77%), wykonane z makulatury o wymiarach odcinka 19,8 x 35 cm. Długość rolki 300 m ( +- 2%), ilość odcinków 857 szt, gramatura 24,5 g/m2. Czyściwo dozowanie przez dozownik po jednym odcinku. Czyściwo posiadające certyfikat ekologiczny EU ECOLABEL. oraz dopuszczenie do kontaktu z żywnością a także certyfikat FSC Recycled. Ostatnie od 3-5 m ręcznika z nadrukiem paska w kolorze niebieskim umożliwiający kontrolę zużycia wkładu Opakowanie zbiorcze 6 sztuk. Na kartonie umieszczony : nazwa produktu, numer produktu, nazwa producenta, Kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt. Jednostka miary karton zawierający 6 rolek.
Papier toaletowy, pasujący do dozownika z automatyczną zmianą rolek. . Papier o długości 100 m i szerokości 9,9 cm. Papier toaletowy bez perforacji. Dwuwarstwowy, wykonany z makulatury. Gramatura całkowita 31 g/m2. Nasycenie bieli 82%. Rolka posiada plagi w gilzach umożliwiające szybki montaż rolki w dozowniku. Ilość sztuk w kartonie: 27. Papier posiadający certyfikat ekologiczny EU ECOLABEL oraz FSC Recycled. Na kartonie znajduje się nazwa produktu, nazwa producenta produktu, kod EAN.
Jednostka miary karton , zawierający 27 rolek.
4.2.5.) Wartość części: 50280,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Włóknina Medyczna w rolce (wkład do pozycji 2)
Suche chusteczki w rolkach do nasączania dowolnym środkiem myjącym lub dezynfekcyjnym. Przeznaczone do mycia, dezynfekcji lub osuszania skóry, powierzchni, wyrobów medycznych. Chusteczki wysokiej jakości, wykonane z wysokogatunkowej włókniny, mieszanki celulozy, poliestru i wiskozy, o gramaturze 70g/m2. Chusteczki nie pozostawiają włókien, smug. Produkt niepylący. Chusteczki o wymiarach nie mniejszych niż 18 cm x 25 cm .Wkład. Pakowany w worku strunowym.
Skład:Celuloza 55 %, Poliester 43 %, Wiskoza 2 %
Proces produkcji Na mokro
Waga g/m² 73+/- 10%
Grubość mm 0.4
Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie suchych daN >6,5
Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie mokrych daN >5,5
Wytrzymałość na rozerwanie suchych % <80-100
Wytrzymałośc na rozerwanie mokrych % <90-110
Możliwość absorpcyjne wody % >500 EDANA 10.2-96/2
Czas absorcji wody sek. <7 EDANA 10.2-96/1
Strzępienie g/m² <1,5 EDANA 300.0.84.
Wyrób medyczny.
Włóknina Medyczna w rolce w wiaderku.
Suche chusteczki w rolkach do nasączania dowolnym środkiem myjącym lub dezynfekcyjnym. Przeznaczone do mycia, dezynfekcji lub osuszania skóry, powierzchni, wyrobów medycznych. Chusteczki wysokiej jakości, wykonane z wysokogatunkowej włókniny, mieszanki celulozy, poliestru i wiskozy, o gramaturze 70g/m2. Chusteczki nie pozostawiają włókien, smug. Produkt niepylący. Chusteczki o wymiarach nie mniejszych niż 18 cm x 25 cm . Pakowane w hermetycznym pojemniku wyposażonym w system nadający się do poboru pojedynczych chusteczek oddzielonych perforacją pozwalającą na łatwe dozowanie. Trwałe, wytrzymałe wiaderko wielokrotnego użytku, ze szczelnym zamknięciem zapobiegającym wysychaniu nasączonych chusteczek. Pojemniki wykonane z polietylenu i polipropylenu niewrażliwe na działanie preparatów dezynfekcyjnych, nadające się do maszynowego mycia w temperaturze powyżej 55°C.
Skład Celuloza 55 %, Poliester 43 %, Wiskoza 2 %
Proces produkcji Na mokro
Waga g/m² 73 (+/- 10%)
Grubość mm 0.4
Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie suchych daN >6,5
Wytrzymałość na wzdłużne i poprzeczne rozciąganie mokrych daN >5,5
Wytrzymałość na rozerwanie suchych % <80-100
Wytrzymałośc na rozerwanie mokrych % <90-110
Możliwość absorpcyjne wody % >500 EDANA 10.2-96/2
Czas absorcji wody sek. <7 EDANA 10.2-96/1
Strzępienie g/m² <1,5 EDANA 300.0.84.
Wyrób medyczny.
4.2.5.) Wartość części: 7149,60 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 37823000-3 - Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.:
• są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE w zakresie wskazanym w załączniku nr 3; (Załącznik nr 3a i Załącznik nr 3b - dla podmiotów udostępniających zasoby, podmiotów trzecich) do SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (TJ Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do zadania 1,2,3 wymagana karta produktu potwierdzająca wskazane w opisie parametry.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Do zadania 1,2,3 wymagana karta produktu potwierdzająca wskazane w opisie parametrySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku:1) gdy Wykonawca zaoferuje ceny jednostkowe korzystniejsze niż zaoferował w ofercie;
2) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmian adresowych, rejestrowych lub zmian osób upoważnionych do realizacji umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/800362
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.