Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256055/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Serwis 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500, część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Serwis 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500, część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c64139f4-36fa-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256055/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/TE/113
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 598810,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie u Zamawiającego usług serwisowych następujących urządzeń:
1) maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie „Daniłowicz”, w zakresie części mechanicznej i elektrycznej maszyny,
2) maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie „Kinga”, w zakresie części mechanicznej i elektrycznej maszyny,
3) urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie „Daniłowicz”,
4) urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie „Kinga”.
2. Świadczenie usług serwisowych winno zapewnić prawidłowe funkcjonowanie urządzeń, o których mowa powyżej.
3. Świadczenie usług serwisowych winno być realizowane zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową przedmiotowych urządzeń, którą Zamawiający jest zobowiązany udostępnić Wykonawcy do wglądu, na każde jego żądanie.
2. Zakres usług serwisowych
1. Usługi serwisowe obejmują:
1) bezzwłoczne usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego, w tym również:
a) pełnienie gotowości serwisowej,
b) udzielanie konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania urządzeń,
2) okresowe przeglądy serwisowo – konserwacyjne serwisowanych urządzeń, urządzeń wraz z zakupem wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądów,
3) zakup i dostarczanie na odrębne zlecenia Zamawiającego wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych,
4) dokonywanie zapisów w książce serwisowej.
2. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, we własnym zakresie i na własny koszt, specjalistyczny serwis świadczony przez producentów urządzeń wchodzących w skład instalacji lub przez podmioty upoważnione przez tych producentów, jeżeli wynika
to z rzeczowej potrzeby.
Szczegóły zawiera SWZ oraz wzór umowy dostępny na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736536,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736536,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736536,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWM Elektro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922177690
7.3.3) Ulica: Słowackiego 49
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736536,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa elektronarzędzi"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego"
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło ,środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.