Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00288631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00306735/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana parkietu w Hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji
OSiR Stargard Sp. z o.o. przy ul. Pierwszej Brygady 1 w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI OSIR STARGARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320765396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 35
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915732570
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@osir.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osir_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana parkietu w Hali sportowej Ośrodka Sportu i RekreacjiOSiR Stargard Sp. z o.o. przy ul. Pierwszej Brygady 1 w Stargardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b5efbe-fc8e-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023654/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana parkietu w Hali sportowej ul. Pierwszej Brygady 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSIR/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1100000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac i robót związanych z wymianą parkietu w Hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. przy ul. Pierwszej Brygady 1 w Stargardzie w granicach i w zakresie określonym przez specyfikację warunków zamówienia (SWZ), a w tym między innymi:
1) roboty przygotowawcze - przed przystąpieniem do robót demontażowych i rozbiórkowych należy teren oznakować zgodnie z wymogami BHP,
2) roboty rozbiórkowe:
a) rozbiórka podłogi obejmuje demontaż istniejących paneli drewnianych w celu odsłonięcia konstrukcji składającej się z legarów i ślepej podłogi z drewna oraz systemu drewnianych podkładek dystansowych niwelujących nierówności podłoża,
b) wraz z demontażem wierzchnich paneli należy zdemontować wszelkie elementy zamontowane w podłodze, takie jak dekle maskujące tuleje, kotwy do bramek do piłki ręcznej, kotwy do koszy najazdowych itp.,
c) elementy materiałów z rozbiórki należy składować na placu znajdującym się przy Hali sportowej (w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego). Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się do pozostawienia materiałów z rozbiórki na terenie wyznaczonym przez inwestora. W trakcie składowania teren należy ogrodzić uniemożliwiając dostęp osób trzecich.
3) Po pełnym odsłonięciu konstrukcji po zdjęciu paneli należy dokonać oględzin stanu technicznego konstrukcji i elementów dystansowych. Przewiduje się:
a) wymianę do 20% istniejącej konstrukcji legarowanej i zastąpienie jej identyczną – nową jak do tej pory użytkowaną,
b) wymianę do 20% powierzchni Sali drewnianych elementów dystansowych i poziomujących,
c) wymianę w całości nowej warstwy paneli sportowych,
d) wymianę na nowe identyczne jak do tej pory zamontowane w Hali drewniane listwy przyścienne wentylacyjne,
e) namalowanie pełnego nowego oliniowania boisk sportowych,
f) zamontowanie nowych dekli i obręczy maskujących w podłodze tuleje do siatkówki,
g) dostarczenie i zamontowanie nowego 1 kompletu bramek do piłki ręcznej o wymiarach 300 cm x 100 cm.
oraz wszelkie inne, niewymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego).
Dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, zwanych dalej robotami zaniechanymi, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbędność zaniechanych robót ujawniona została dopiero podczas realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112240-2 - Parkiet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1076924,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1076924,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1076924,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVERSPORT Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252352959
7.3.3) Ulica: Kiersnowskiego 12/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1076924,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARGARD
- Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną.
- Modernizacja obecnego systemu p.poż. oraz przywrócenie sprawności układów oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 3 pakiety
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych ulicy Portowej w Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Głównej SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 9 pakietów
- Odbiór i zagospodarowanie ścieków bytowych i technologicznych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy, gm. Stara Dąbrowa.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.