eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomDostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/636305

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e7c3bde-fc5e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034443/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244586/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.3.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część I obejmuje:
40 szt. ławek parkowych z oparciem,
20 szt. koszy na odpady,
6 szt. leżaków parkowych,
4 szt. stolików do leżaków
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wymiary wyposażenia podane przez Zamawiającego są poglądowe. Dopuszczalne są odchylenia z tolerancją +/- 5% od podanych parametrów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
Dopuszcza się składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przedstawi opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych, który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia (np. karty produktowe, karty charakterystyki, karty materiałowe, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

39113600-3 - Ławki

44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe

4.5.5.) Wartość części: 89400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część II obejmuje:
6 szt. ławek wiedeńskich parkowych z oparciem,
4 szt. koszy na odpady,
2 szt. ławek z oparciem,
4 szt. ławek bez oparcia,
1 szt. fotela obrotowego z oparciem,
2 szt. leżaka obrotowego z oparciem,
1 szt. siedziska,
1 szt. kosza.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wymiary wyposażenia podane przez Zamawiającego są poglądowe. Dopuszczalne są odchylenia z tolerancją +/- 5% od podanych parametrów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
Dopuszcza się składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przedstawi opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych, który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia (np. karty produktowe, karty charakterystyki, karty materiałowe, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

39113600-3 - Ławki

44613800-8 - Pojemniki na tworzywa odpadowe

4.5.5.) Wartość części: 54472,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część III obejmuje:
2 szt. stołów do gry „szachy + chińczyk”,
10 szt. stołów rekreacyjnych piknikowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wymiary wyposażenia podane przez Zamawiającego są poglądowe. Dopuszczalne są odchylenia z tolerancją +/- 5% od podanych parametrów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
Dopuszcza się składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przedstawi opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych, który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia (np. karty produktowe, karty charakterystyki, karty materiałowe, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

4.5.5.) Wartość części: 27220,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów małej architektury w ramach projektów Budżetu Obywatelskiego, część IV obejmuje:
6 szt. pergoli prostych ławka + donice.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wymiary wyposażenia podane przez Zamawiającego są poglądowe. Dopuszczalne są odchylenia z tolerancją +/- 5% od podanych parametrów.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i dokona rozładunku we własnym zakresie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
Dopuszcza się składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca przedstawi opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych, który powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opisy techniczne i funkcjonalne lub technologiczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia (np. karty produktowe, karty charakterystyki, karty materiałowe, katalogi, foldery, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp, przed otwarciem ofert w dniu 18.07.2022 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 33 480,60 zł brutto.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty w takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35697,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający stosownie do treści art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp, przed otwarciem ofert w dniu 18.07.2022 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 11 070,00 zł brutto.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty w takiej sytuacji ceny lub koszty określone we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56826,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56826,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.