Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00219333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła w budynkach Nadleśnictwa Przedborów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PRZEDBORÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250517560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 49
1.5.2.) Miejscowość: Przedborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedborow@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedborow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50bde0ff-d499-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródła ciepła w budynkach Nadleśnictwa Przedborów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50bde0ff-d499-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 285449 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285448,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Wymiana źródła ciepła w budynkach Nadleśnictwa Przedborów – przetarg drugi”. Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejących kotłów grzewczych na kotły grzewcze na zgazowane drewno. Zakres prac obejmuje adaptację technologiczną kotłowni, rozmieszczenie urządzeń, armatury zabezpieczającej, automatyki sterującej pracą kotła oraz roboty montażowe, antykorozyjne, izolację termiczną, instalację odprowadzenia spalin i roboty ogólnobudowlane, wymianę źródła ciepła na kocioł klasy 5 wraz z przebudową wewnętrznej instalacji c.o. w niezbędnym zakresie oraz dostosowanie pomieszczenia i pozostałych instalacji do nowego kotła.Przedmiotem zamówienia został podzielony na części:
• Część I – Wymiana źródła ciepła w budynku leśniczówki Jelenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 64369,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Wymiana źródła ciepła w budynkach Nadleśnictwa Przedborów – przetarg drugi”. Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejących kotłów grzewczych na kotły grzewcze na zgazowane drewno. Zakres prac obejmuje adaptację technologiczną kotłowni, rozmieszczenie urządzeń, armatury zabezpieczającej, automatyki sterującej pracą kotła oraz roboty montażowe, antykorozyjne, izolację termiczną, instalację odprowadzenia spalin i roboty ogólnobudowlane, wymianę źródła ciepła na kocioł klasy 5 wraz z przebudową wewnętrznej instalacji c.o. w niezbędnym zakresie oraz dostosowanie pomieszczenia i pozostałych instalacji do nowego kotła.Przedmiotem zamówienia został podzielony na części:
• Część II – Wymiana źródła ciepła w budynku leśniczówki Marydół.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 69189,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Wymiana źródła ciepła w budynkach Nadleśnictwa Przedborów – przetarg drugi”. Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejących kotłów grzewczych na kotły grzewcze na zgazowane drewno. Zakres prac obejmuje adaptację technologiczną kotłowni, rozmieszczenie urządzeń, armatury zabezpieczającej, automatyki sterującej pracą kotła oraz roboty montażowe, antykorozyjne, izolację termiczną, instalację odprowadzenia spalin i roboty ogólnobudowlane, wymianę źródła ciepła na kocioł klasy 5 wraz z przebudową wewnętrznej instalacji c.o. w niezbędnym zakresie oraz dostosowanie pomieszczenia i pozostałych instalacji do nowego kotła.Przedmiotem zamówienia został podzielony na części:
• Część III – Wymiana źródła ciepła w budynku leśniczówki szkółkarskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 6513079 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Wymiana źródła ciepła w budynkach Nadleśnictwa Przedborów – przetarg drugi”. Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejących kotłów grzewczych na kotły grzewcze na zgazowane drewno. Zakres prac obejmuje adaptację technologiczną kotłowni, rozmieszczenie urządzeń, armatury zabezpieczającej, automatyki sterującej pracą kotła oraz roboty montażowe, antykorozyjne, izolację termiczną, instalację odprowadzenia spalin i roboty ogólnobudowlane, wymianę źródła ciepła na kocioł klasy 5 wraz z przebudową wewnętrznej instalacji c.o. w niezbędnym zakresie oraz dostosowanie pomieszczenia i pozostałych instalacji do nowego kotła.Przedmiotem zamówienia został podzielony na części:
• Część IV – Wymiana źródła ciepła w budynku leśniczówki Torzeniec.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 65614,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44301,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64082,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44301,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 758 109 88 94
7.3.3) Ulica: Ul. Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44301,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69665,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 758 109 88 94
7.3.3) Ulica: Ul. Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50133,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68983,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50133,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 758 109 88 94
7.3.3) Ulica: Ul. Słowackiego 20A
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50133,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57445,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65822,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57445,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO-AQUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931724335
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 35
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57445,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- Budowa windy dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy Haczów- likwidacja barier architektonicznych w budynku użyteczności publicznej.
- Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.