Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180842/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00190814/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00194013/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli do budynku biurowo-usługowego w Długołęce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e5b4a90-d9e9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli do budynku biurowo-usługowego w Długołęce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5b4a90-d9e9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019252/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż mebli do budynku biurowo - usługowego w m. Długołęka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180842
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416049,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla inwestycji pn. „Budowa budynku biurowo-usługowego w Długołęce”, zlokalizowanej w Długołęce, przy ul. Polnej 1A, gmina Długołęka, dz. nr 311/4, obręb Długołęka.
Przedmiot umowy obejmuje dostawę, rozpakowanie, zmontowanie mebli i innych elementów dostarczanych w częściach oraz ich ustawienie, w pomieszczeniach i odpowiednich miejscach zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku nr 1 do umowy - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi normami, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego zawartymi w umowie i załącznikach do umowy. W szczególności przedmiot umowy powinien być wykonany przez Wykonawcę w sposób kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy mebli o wymiarach podstawowych odbiegających od wymiarów podanych w załączniku nr 1do umowy – opisie przedmiotu zamówienia +/- 10 mm. Nie dotyczy to grubości płyt oraz przekrojów stelaży krzeseł.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ oraz w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189523,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551511,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189523,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FMG MICHAŁ GRZYBOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368529698
7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 247
7.3.4) Miejscowość: Kamienica Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189523,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
- Dostawa wraz z transportem materiału kamiennego (kruszywa) na terenie gminy Długołęka
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu rekreacyjnego w miejscowości Brzezia Łąka dz. nr ew. 11, 12/2 (wykonanie oświetlenia)
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szaf metalowych do Instytutu Nauk o Zdrowiu.
- "Dostawa i wykonanie mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa mebli do wykonania na wymiar, foteli obrotowych oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w częściach
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- "Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w PSP Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu i modernizacja pomieszczeń PSP w Olszanach"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.