eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomRemont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32/388-67-51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,161638,88abf813be663bc41ced9b9170d1f8f2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b3df6b8-f25e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038411/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 remont dwóch toalet z wyposażeniem i systemem przyzywowym (ul. Strzelców Bytomskich 16 oraz ul. Piłsudskiego 67 w Bytomiu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295261

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 58779,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ A: remont toalety z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Strzelców Bytomskich 16 w Bytomiu.
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie toalety do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z demontażem istniejących elementów wskazanych do wymiany. Prace będą prowadzone w budynku nie wyłączonym z użytkowania. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO: toaleta o powierzchni około 4,00 m2, wykorzystywana obecnie na potrzeby osób z niepełnosprawnościami, znajduje się na parterze budynku w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 16. Toaleta nie posiada dostosowanej do osób z niepełnosprawnościami umywalki i miski ustępowej, systemu przywoławczego, lustra z możliwością regulacji, a włącznik, dozownik na mydło i suszarka są zamontowane na złej wysokości. Obecny stan pomieszczenia nie spełnia standardów dostępności.
ZAKRES PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI:
1) demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść (ustęp z miską porcelanową, umywalka, bateria);
2) rozebranie okładziny ściennej oraz posadzki z płytek;
3) wykonanie instalacji wod.-kan., elektrycznej;
4) przebudowa szachtu wod.-kan. z płyt kartonowo-gipsowych;
5) montaż okładziny ściennej oraz posadzki z płytek;
6) dostawa i montaż urządzeń sanitarnych (ustęp, umywalka, bateria), oświetlenia;
7) dostawa i montaż oporęczowania dla niepełnosprawnych;
8) malowanie powierzchni wewnętrznych;
9) dostawa i montaż pojemnika na papier toaletowy, pojemnika na mydło w płynie, lustra uchylnego, suszarki do rąk;
10) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z szyldem, klamką i zamknięciem łazienkowym;
11) dostawa i montaż samozamykacza drzwiowego, drzwiczek rewizyjnych;
12) dostawa i montaż systemu przywoławczego z sygnalizacją dźwiękową oraz świetlną;
13) wywiezienie i utylizacja gruzu;
14) prace wykończeniowe.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do specyfikacji (SWZ), tj. w przedmiarze robót oraz załączniku A do specyfikacji (SWZ).
2. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryterium oceny ofert (vide: cz. XIV specyfikacji - SWZ).
3. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).
5. Zamawiający podzielił postępowanie na dwie części.
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub obie części. Powody nie dokonania podziału postępowania na więcej części: przedmiot zamówienia w ramach każdej części stanowi jednolitą i spójną technologicznie całość pod względem rodzaju wykonywanych prac i odbywa się w jednym miejscu, a także jest w pełni dostępny dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość.
6. Zamawiający wymaga: zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe i demontażowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarach, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 26206,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ B: remont toalety z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku przy ul. Piłsudskiego 67 w Bytomiu.
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie toalety do potrzeb osób z niepełnosprawnościami wraz z demontażem istniejących elementów wskazanych do wymiany. Prace będą prowadzone w budynku nie wyłączonym z użytkowania. Przedmiot zamówienia realizowany jest na potrzeby projektu dofinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.
OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO: toaleta o powierzchni około 11,00 m2, wykorzystywana obecnie przez pracowników Zamawiającego, znajduje się na parterze budynku w Bytomiu przy ul. Piłsudskiego 67. Toaleta nie posiada dostosowanej do osób z niepełnosprawnościami umywalki i miski ustępowej, systemu przywoławczego, lustra z możliwością regulacji, a włącznik jest zamontowany na złej wysokości. Obecny stan pomieszczenia nie spełnia standardów dostępności.
ZAKRES PRAC REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI:
1) demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść (ustęp z miską porcelanową, umywalka, bateria);
2) rozebranie okładziny ściennej oraz posadzki z płytek;
3) wykonanie instalacji wod.-kan., elektrycznej;
4) montaż okładziny ściennej oraz posadzki z płytek;
5) dostawa i montaż urządzeń sanitarnych (ustęp, umywalka, bateria), oświetlenia;
6) dostawa i montaż oporęczowania dla niepełnosprawnych, w tym jednego z zawieszką na papier toaletowy;
7) malowanie powierzchni wewnętrznych;
8) dostawa i montaż pojemnika na mydło w płynie, lustra uchylnego, suszarki do rąk, składanego urządzenia do pielęgnacji;
9) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych z szyldem, klamką i zamknięciem łazienkowym;
10) dostawa i montaż samozamykacza drzwiowego;
11) dostawa i montaż systemu przywoławczego z sygnalizacją dźwiękową oraz świetlną;
12) wywiezienie i utylizacja gruzu;
13) prace wykończeniowe.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do specyfikacji (SWZ), tj. w przedmiarze robót oraz załączniku B do specyfikacji (SWZ).
2. Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryterium oceny ofert (vide: cz. XIV specyfikacji - SWZ).
3. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji (SWZ).
5. Zamawiający podzielił postępowanie na dwie części.
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub obie części. Powody nie dokonania podziału postępowania na więcej części: przedmiot zamówienia w ramach każdej części stanowi jednolitą i spójną technologicznie całość pod względem rodzaju wykonywanych prac i odbywa się w jednym miejscu, a także jest w pełni dostępny dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość.
6. Zamawiający wymaga: zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe i demontażowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, roboty instalacyjne oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarach, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 32572,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24998,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52262,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24998,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Mabapa” Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273046750

7.3.3) Ulica: Ignacego Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-151

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24998,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37999,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37999,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Mabapa” Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273046750

7.3.3) Ulica: Ignacego Daszyńskiego 427

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-151

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37999,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.