Og³oszenie z dnia 2021-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00284349/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-25
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy” Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy” Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dfd9c6de-4dea-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00334755
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003652/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 "Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior + przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy. Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284349/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-134/XII/21
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 36585,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dostawa i monta¿) wyposa¿enia Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara S³obódzkiego 19 w ¦widnicy w ramach realizacji projektu okre¶lonego w Programie Wieloletnim „Senior+” na lata 2021-2025, edycja 2021r. modu³ I – Utworzenie lub wyposa¿enie Dziennego Domu Senior+/ Klubu Senior + okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej „Wyposa¿eniem”. Oferowane Wyposa¿enie musi byæ fabrycznie nowe i nieu¿ywane, pochodziæ z bie¿±cej produkcji (rok produkcji – nie wcze¶niej ni¿ 2021). Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ bezp³atny serwis gwarancyjny Wyposa¿enia. Do wszystkich urz±dzeñ nale¿y do³±czyæ wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbêdne do ich prawid³owego u¿ytkowania. Wraz z wyposa¿eniem elektrycznym i elektronicznym Wykonawca dostarczy instrukcje obs³ugi w jêzyku polskim.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup Wyposa¿enia wraz z jego dostarczeniem do Zamawiaj±cego, roz³adunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3) Rodzaj zamówienia: dostawa;
4) Nazwy i kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklatur± okre¶lon± we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV):
- 33196000-0 – Pomoce medyczne
5) Opis przedmiotu zamówienia.
a) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ;
b) w przypadku, kiedy Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia okre¶la dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego Wyposa¿enia winny mie¶ciæ siê we wskazanych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 do SWZ przedzia³ach i zakresach tolerancji pod rygorem odrzucenia oferty.
c) wszelkie mo¿liwe, dopuszczalne przez Zamawiaj±cego tolerancje odno¶nie Wyposa¿enia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SWZ.
d) wyspecyfikowane materia³y i sprzêty nie s± wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a s³u¿± wy³±cznie do okre¶lenia cech jako¶ciowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i sprzêtów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jako¶ciowych nie gorszych ni¿ u¿yte w dokumentacji.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki p³atno¶ci.
1) Adres dostawy: 58-100 ¦widnica, ul. Mieczys³awa Kozara-S³obódzkiego 19.
2) Zamawiaj±cy mo¿e wyznaczyæ inne miejsce dostawy na terenie miasta ¦widnicy o czym powiadomi Wykonawcê.
3) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane Wyposa¿enie wynosi: 12 miesiêcy (z wy³±czeniem orbitreka, roweru treningowego i bie¿ni, dla których w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lono 24 miesiêczny okres gwarancji).
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ okres gwarancji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powy¿ej. Oferta przewiduj±ca wyd³u¿enie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4. Dodatkowe wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
1) Zamawiaj±cy nie przewiduje dodatkowych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia dotycz±cych aspektów spo³ecznych, gospodarczych, ¶rodowiskowych, zwi±zanych z innowacyjno¶ci±, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia;
2) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku zatrudnienia na umowê o pracê, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku osobistego wykonania zadañ dotycz±cych prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani zwi±zanych z udzia³em podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4) Zamawiaj±cy zachowuje prawo wstêpu dla siebie i wskazanych przez siebie innych osób do pomieszczeñ, w których Wykonawca realizuje dostawy wyposa¿enia;
5) Wykonawca jest zobowi±zany do usuwanie odpadów powsta³ych w wyniku realizacji zamówienia na odpowiednie wysypisko, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
UWAGA: Dostawy Wyposa¿enia wykonywane bêd± w trakcie koñcowych prac remontowych budynku przy ul. Mieczys³awa Kozara-S³obódzkiego 19 w ¦widnicy, zatem nale¿y je przeprowadzaæ w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w tym budynku. Wszelkie prace zwi±zane z wniesieniem Wyposa¿enia nale¿y uzgadniaæ z kierownikiem budowy. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami wynikaj±cymi z niew³a¶ciwego prowadzenia dostaw wyposa¿enia bêd± obci±¿aæ Wykonawcê
5. Warunki odbioru przedmiotu umowy
1) Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego (pisemnie: e-mailem lub poczt±) o zakoñczeniu dostaw.
2) Zamawiaj±cy ustali datê protokolarnego odbioru koñcowego w ci±gu 2 dni roboczych od dnia zawiadomienia go przez Wykonawcê o zakoñczeniu realizacji zamówienia;
3) Z czynno¶ci odbioru wszystkich czê¶ci zamówienia zostanie sporz±dzony protokó³ odbioru koñcowego z udzia³em Wykonawcy i Dyrektorem Wydzia³u Polityki Spo³ecznej i Spraw Socjalnych Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy;
4) W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeñ wyposa¿enia w trakcie dokonywania odbioru, dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ wyposa¿enie bez wad w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia wad;
5) Integraln± czê¶ci± protoko³u odbioru koñcowego dla ka¿dej czê¶ci zamówienia bêd± dostarczone i przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w dniu odbioru koñcowego:
a) certyfikaty, atesty lub ¶wiadectwa na dostarczone wyposa¿anie, je¶li s± wymagane w opisie przedmiotu zamówienia,
b) karty gwarancyjne na dostarczone wyposa¿enie;
c) instrukcje obs³ugi
6) W protokole odbioru wpisane zostan± ustalenia dokonane w toku odbioru.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39887,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 46652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39887,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH Energia S.C. P. Wielgo, H. Widomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260779849
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39887,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina ¦widnica z podzia³em na zadania
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu ¦widnickiego i jednostek organizacyjnych wraz z obs³ug± kasow±
- Bie¿±ca konserwacja dróg gminnych i wewnêtrznych.
- "Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb prokuratur okrêgu ¶widnickiego"
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania analizuj±cego i zarz±dzaj±cego dla Gminy ¦widnica w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d w ¦widnicy
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.