eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TyczynPrzebudowa węzłów socjalno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa węzłów socjalno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tyczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Tyczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-020

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172219310

1.5.8.) Numer faksu: 172219217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tyczyn@tyczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tyczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa węzłów socjalno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5f884c7-05cc-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057564/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa węzłów socjalno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259944/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288038,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa węzłów socjalno-sanitarnych w budynku Urzędu Miejskiego w Tyczynie”. Zakres zadania obejmuje wykonanie następujących robót: rozbiórka ścianek działowych wewnętrznych, demontaż stolarki drzwiowej, poszerzenie otworów drzwiowych, przeniesienie istniejących grzejników z przebudową instalacji c.o., demontaż istniejących lamp i włączników, demontaż kratek wentylacyjnych, demontaż wyposażenia łazienek (umywalek, muszli ustępowych, armatury itp.), skucie istniejących posadzek z płytek ceramicznych, skucie istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych - uzupełnienie tynków po skutej glazurze, wykonanie nowego układu ścian działowych (cegła silikat gr.8 cm), ułożenie nadproży nad poszerzonymi otworami drzwiowymi, wykonanie nowych okładzin ścian do wys. górnej krawędzi drzwi lub na wys. 2,05m oraz posadzek (płytki gatunek I, 5 stopień ścieralności), montaż nowych drzwi do pomieszczeń, malowanie ścian i sufitów pomieszczeń farbami lateksowymi, plamoodpornymi, montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych, wymiana armatury sanitarnej wraz z osprzętem we wszystkich węzłach po uprzedniej przebudowie starej instalacji wod.-kan. i dostosowaniu jej do nowego układu urządzeń sanitarnych, montaż nowych kratek wentylacyjnych, wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu socjalnym w piwnicy, wykonanie instalacji elektrycznej – kable, montaż gniazd, wyłączników oraz lamp, system przyzywowy w w.c. dla osób niepełnosprawnych, system GAZEX, kontrola dostępu do serwerowni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ- projekty techniczne, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Kaplita prowadzący działalność gospodarczą pod firmą STRUG-STAL M.M. KAPLITA s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Michał Kaplita prowadzący działalność gospodarczą pod firmą STRUG-STAL M.M. KAPLITA s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133713714

7.3.3) Ulica: Kielnarowa 74B

7.3.4) Miejscowość: Tyczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 36-020

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.