eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owiceBudowa wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2023-08-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243271937

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-600

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 346 08 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mpglswietochlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mpglswietochlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03f31a79-f630-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wewnêtrznych instalacji centralnego ogrzewania w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez Miejskie Przedsiêbiorstwo Gospodarki Lokalowej w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03f31a79-f630-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00334808

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00227034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/DZP/ZR/2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1279431,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 1 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 3-3a-3b w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 3.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.1 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.1.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.1.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.1.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 163966,80 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 2 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 6-6a-6b w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 6b.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.2 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.2.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.2.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.2.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 164776,80 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 3 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 9 - 9b w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 9b.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.3 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.3.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.3.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.3.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 162084,64 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 4 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. ¦redniej 11-11a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 11a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.4 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.3.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.3.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.3.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 152334,20 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 5 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 15-15a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 15a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.5 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.5.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.5.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.5.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 134094,90 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 6 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 13-13a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie nr 13a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.6 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.6.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.6.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.6.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 137256,96 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 7 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 19-21a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.7 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.7.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.7.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.7.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 130660,72 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 8 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 23-23a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 23a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.8 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.8.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.8.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.8.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 126637,51 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. CZÊ¦Æ NR 9 – Budowa wewnêtrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku komunalnym przy ul. £agiewnickiej 25-25a w ¦wiêtoch³owicach w segmencie 25a.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1.9 do SWZ w sk³ad, którego wchodz±:
- Za³±cznik nr 1.9.a - projekt techniczny;
- Za³±cznik nr 1.9.b - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR).
- Za³±cznik nr 1.9.c - przedmiar robót.
2. Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane dla wszystkich czê¶ci zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
4. Informacje istotne dla organizacji robót:
a) roboty bêd± prowadzone w zamieszka³ym budynku oraz w otoczeniu innych zamieszka³ych budynków. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bie¿±co czysto¶ci wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników;
b) roboty objête przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w lokalach zamieszka³ych i wymagaj± uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy;
c) budynek jest przewidziany w bie¿±cym roku do pod³±czenia do miejskiej sieci ciep³owniczej.
5. Wizja lokalna: Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej, w dniach:
a) budynek przy ul. ¦redniej 3-3a-3b (segment nr 3), ul. ¦redniej 6-6a-6b (segment nr 6b) oraz ul. ¦redniej 9-9b (segment nr 9b) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 09:00 – 11:00;
b) budynek przy ul. ¦redniej 11-11a (segment nr 11a), ul. £agiewnickiej 13-13a (segment nr 13a), ul. £agiewnickiej 15 – 15a (segment nr 15a) w dniu 24.05.2023 r. w godz. 11:30 – 13:30;
c) budynek przy ul. £agiewnickiej 19-21-21a (segment nr 19-21a), ul. £agiewnickiej 23-23a (segment nr 23a) i ul. £agiewnickiej 25-25a (segment nr 25a) w dniu 25.05.2023 r. w godz. 10:00 – 12:00,
po uprzednim umówieniu.
Wykonawca zainteresowany dokonaniem oglêdzin budynku zobowi±zany jest do zawiadomienia drog± elektroniczn± o chêci udzia³u, najpó¼niej do godziny 08:00 dnia planowanej wizji, za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia i formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”), zgodnie z Rozdzia³em XIII SWZ lub poprzez pocztê elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mpglswietochlowice.pl.
Równocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina, i¿ Wykonawcy w tracie odbywania wizji lokalnej nie bêd± mieli mo¿liwo¶ci zadawania przedstawicielowi Zamawiaj±cego merytorycznych pytañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia. Ewentualne zapytania nale¿y z³o¿yæ zgodnie z dyspozycj± art. 284 Ustawy.
Uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporz±dzenie oferty jest mo¿liwe bez jej odbycia.
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê:
Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) robotników budowlanych wykonuj±cych prace budowlane, instalacyjne, demonta¿owe, wykoñczeniowe.
Wymóg ten nie dotyczy miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób, o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
7. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 107619,23 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 120438,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 172400,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120438,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy „Inwestprojekt-Katowice”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003451625

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 120438,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 120996,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 172280,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120996,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy „Inwestprojekt-Katowice”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003451625

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 120996,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 121647,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 169861,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121647,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy „Inwestprojekt-Katowice”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003451625

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 121647,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 117092,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 161988,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117092,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spó³dzielnia Pracy „Inwestprojekt-Katowice”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003451625

7.3.3) Ulica: ul. Bieszczadzka 9

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦wiêtoch³owice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-600

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 117092,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 100560,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 142952,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100560,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 100560,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 104318,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 146167,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104318,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 104318,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 107870,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 138197,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107870,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 107870,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97173,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 134858,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97173,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 97173,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 88285,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 114490,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88285,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIPRO-ECOSYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272580587

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-956

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 88285,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.