eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówPrzebudowa DP 1216W w miejscowości Pniewo - Czeruchy (nakładka)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa DP 1216W w miejscowości Pniewo – Czeruchy (nakładka)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236725214

1.5.8.) Numer faksu: 236725214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdciechanow@pzd-ciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzdciechanow.pl; miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa DP 1216W w miejscowości Pniewo – Czeruchy (nakładka)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9fa32dc-0eff-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039265/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa DP 1216W w miejscowości Pniewo – Czeruchy (nakładka)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP.231.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.:
„Przebudowa DP 1216W w miejscowości Pniewo – Czeruchy (nakładka)”.

1) Zadanie obejmuje wykonanie warstwy ścieralnej na drodze powiatowej nr 1216W w miejscowości Pniewo-Czeruchy na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 615 do wiaduktu kolejowego – odcinek długości ok. 400 m.
2) Zakres zadania:
a) Uzupełnienie ubytków w istniejącej warstwie wiążącej.
b) Regulacja wysokościowa 3 szt. wpustów ulicznych.
c) Wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej na długości ok. 20,0 m.
d) Oczyszczenie i skropienie warstwy wiążącej.
e) Ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grub. 4 cm na całej szerokości jezdni – 6,0m (bez łączenia w osi) oraz na włączeniach dróg gminnych.
3) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i technologii w oparciu o nowe normy i wytyczne techniczne, w przypadku, gdyby SST opierała się o nieaktualne lub wycofane normy.
4) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie złożonej oferty.
6) Materiały pochodzące z rozbiórki (jeżeli dotyczy) tj.: sfrezowana nawierzchnia, tarcze znaków i słupki należy załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu oraz zabezpieczyć przed zniszczeniem.
7) Drewno z wycinki/przycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru.
8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia – w zakresie robót bitumicznych.
9) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy;
10) Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
11) Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych – Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
12) Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji.
13) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi.
14) Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia.
15) Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w lit. a-c zostaną powtórzone;
16) Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego.
17) Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w punktach 10 i 12 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199821,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260145 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199821,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszelkie roboty kontraktowe z wyłączeniem ( kluczowych) części zamówienia - robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199821,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.